به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 52
  1. #11
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خواهشا اگه علاقه ايي به پسره ندارين ، زندگيش رو خراب نكنين . اون كه نمي دونه شما اين جوري فكر مي كنين . اون فكر ميكنه حتماشما هم مثه اون دوسش دارين.
    خواهش...

  2. 3 کاربر از پست مفید omid65 تشکرکرده اند .

    shapoor (شنبه 19 مرداد 92), toojih (شنبه 19 مرداد 92), فرهنگ 27 (شنبه 19 مرداد 92)

  3. #12
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 10 آبان 92 [ 13:08]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    196
    دستاوردها:
    500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    285

    تشکرشده 366 در 142 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مسلما باید بهش جواب "خیر" بدین.

  4. 3 کاربر از پست مفید Rude Boy تشکرکرده اند .

    mohammad2012 (شنبه 19 مرداد 92), toojih (شنبه 19 مرداد 92), فرهنگ 27 (شنبه 19 مرداد 92)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    موافقم با Rude boy

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  6. 2 کاربر از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده اند .

    toojih (شنبه 19 مرداد 92), فرهنگ 27 (شنبه 19 مرداد 92)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام،به نظر منم اصلا جواب مثبت به این بنده خدا ندید، اون نمیدونه شما همچین ذهنیتی بهش دارید وگرنه حتما باهاتون ادامه نمیده،پس بدون ترس از هیچ چیزی و بدون در نظر گرفتن منفعت خودتون(که میگید میترسید مجرد بمونید) به اینجا اقا جواب منفی بدید،چون عواقب شروع این زندگی خطرناکه.

  8. 3 کاربر از پست مفید samanft تشکرکرده اند .

    mohammad2012 (شنبه 19 مرداد 92), toojih (شنبه 19 مرداد 92), فرهنگ 27 (شنبه 19 مرداد 92)

  9. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 97 [ 14:07]
    تاریخ عضویت
    1392-5-19
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    8,869
    سطح
    63
    Points: 8,869, Level: 63
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 181
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    480

    تشکرشده 882 در 242 پست

    Rep Power
    62
    Array
    از همه دوستان عزیز ممنونم که برام وقت گذاشتین. فکر نمی کردم پاسخی بگیرم.

    اینجا که دنیای مجازیه همه اعتقاد دارن که من قبول نکنم ، چون به ضررمه و به ضرر ایشون و این یه ریسک بزرگه .
    اما چرا تو دنیای واقعی همه سرزنشم می کنن که دارم اشتباه می کنم و این احساس دلیلی برای رد کردن نمیشه
    من دچار دوگانگی شدم !

    خانواده اعتقاد دارن که علاقه ایجاد میشه .
    ضمنا من ازشون بدم نمیاد . فقط حس خوبی به کاراشون ، حرفاشون و .... ندارم. یعنی چجوری بگم. لذت نمی برم. مثلا وقتی صحبت می کنه حوصله م سر میره . نمی دونم این دلیل کافیه که ردش کنم ؟
    راستی براشون احترام فوق العاده ای قائلم و یه انسان ارزشمند می دونمشون.

    آقا یا خانم توجیه گفتید این موضوع برای شما هم پیش اومده . چه تصمیمی گرفتین ؟
    شما ازش بدتون می اومد یا شما هم مثل من فقط از بودنش لذت نمی بردین و شاد نمی شدین؟

  10. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    ببخشید جواب میدم از طرف اقای توجیه ولی اقای توجیه از خانمش جدا شده و شاید اول حسش مث شما بوده ولی بعدش میدونم که حتی به تنفر تبدیل شده
    کلا ازدواج اینطوری ریسکه هر جور هم حساب کنین ریسکه
    شما فرض کن 50 درصد علاقه ایجاد میشه و زندگیت عالی میشه
    50 درصد هم...
    ببینین منم خانمم مث شما بوده و ازدواج کرده با من الان که حرفاتونو میخونم یاد حرفای اون میفتم و منم خبر نداشتم و واقعا یک ساله عقد کردیم و خیلی خیلی سختی کشیدیم و خیلی بهمون فشار اومد . نمیگم دوستم نداره ولی واقعا اون جوری که میخوام منو دوست نداره و خودشم باز ناراضیه از این وضع ینی یه جورایی واقعا سخته و واقعا مشکلات زیاده با اینکه علاقه ای هم ایجاد شده حالا کم یا زیاد...
    کلا من پیشنهاد نمیکنم این ازدواجو

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  11. 2 کاربر از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده اند .

    Eram (یکشنبه 20 مرداد 92), toojih (شنبه 19 مرداد 92)

  12. #17
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 97 [ 14:07]
    تاریخ عضویت
    1392-5-19
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    8,869
    سطح
    63
    Points: 8,869, Level: 63
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 181
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    480

    تشکرشده 882 در 242 پست

    Rep Power
    62
    Array
    راستی یه سوال دیگه

    علتش چیه که آدم کسی رو که خیلی دوسش داره و ازش میخواد زندگی رو باهاش شروع کنه ، دوس نداشته باشه ؟

    اصلا نمی فهمم
    من آدم سخت گیری نیستم. خیلی ها برام جذاب بودن . اگرچه باهاشون دوستی نداشتم. اما مثلا همکلاسی دانشگاه و .... بوده که دوس داشتم حتی چند ساعتی بشینم و باهاشون حرف بزنم. اما در مورد ایشون نه .

    برام اصلا منطقی نیست به خاطر این دلیل کوچیک ردش کنم.
    ولی اینجا ظاهرا تجربه ها نشون میده این دلیل کوچیک خیلی مهمه . مهم تر از بقیه شرایط.

    ولی منم تجربه ای دارم که میگم. دوستی داشتم که با کسی ازدواج کرد که اصلا دوسش نداشت. یعنی اوایل عقدش وقتی پیش من بود زار زار گریه می کرد و می گفت وقتی دستش بهم می خوره چندشم میشه
    اما به مرور بهتر شد و الان زندگی خیلی خوبی دارن

    این جور چیزا هم کم نیست آخه

    - - - Updated - - -

    از سرزنش های بعدی ، توسط خودم ، می ترسم

  13. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    منم خدمت شما گفتم عزیز
    منم توی فامیل داشتیم که اصلا پسره نمیخواست و به زور ازدواج کرد ولی الان زندگی خوبی دارن هم مالی و هم معنوی خوبن
    و مورد دیگه هم بود که با عشق واقعا عالی ازدواج کردن ولی با شکست وحشتناکی جدا شدن (خیانت و ..)

    اگر نظر شخص من رو بخواین که اصلا کارشناسی نیست و نمیخوام بهش عمل کنین باید بگم کلا من عشق و محبت رو ایجاد شدنی میدونم و ادم دست خودشه که علاقه رو به کسی ایجاد کنه. وقتی ادم از یکی خوشش میاد ینی مثلا از شخصیتش اخلاقش چهرش تیپش اعتماد به نفسش و ... خوشش اومده پس اگر یکمی تلاش کنیم و مهارت رابطه داشته باشیم این علاقه ایجاد میشه.
    اگر دوستان میگن منصرف شو دلیلش این نیست که صد در صد شما با جواب مثبت بدبخت میشی و ایشون هم همینطور فقط احتمال شکست هست

    یه سوال میکنم؟
    یه ظرف نوشیدنی جلوی شما هست و به شما میگن این ظرف از بین صد تا ظرف انتخاب شده که 20 تای اونها مسموم بوده و 20 درصد احتمال هست که شما هم دچار مسمویت بشی. آیا حاضری اون نوشیدنی رو بخوری؟
    ازدواج شما هم همینطوره من به شما میگم 20 درصد این طور ازدواج ها (و حتما بیشتر از این من دست کم گفتم) با شکست بدی مواجه میشه حالا شما ببین حاضری این شکست رو بپذیری؟ آیا اگر علاقه ایجاد نشد به نظرت میتونی راحت جدا شی و دوباره بشی دختر خونه؟ آیا این موقعیتی که الان داری رو داری؟ و اصلا همه اینا به کنار به نظرت ضربه ای که به طرفت وارد میکنی رو خدا و اون طرف راحت میبخشن؟
    یه راه ساده برات میتونم بگم اینه که از احساساتت با اون طرف صحبت کنی و حتما باهم مشاوره برین و جلسات مشاوره رو ادامه بدین تا خداینکرده انتخاب اشتباهت باعث سردرگمی نشه.
    به حرفام فکر کن من یک ساله ازدواج کردم و خانمم مث شما بود. الانم زندگی داریم میکنیم ولی اگر به عقب برگردم میگم کاش با کسی ازدواج کنم که دوسم داشته باشه. زندگی من خیلی تلخ نیست ولی گاهی همین مساله باعث تلخی وحشتناکی میشه که ادمو به جنون میرسونه...
    یه کلام باید بگم اگر بگید بله باید تحمل زیادی داشته باشین و خیلی از مسایل رو به جون بخرین...

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  14. 2 کاربر از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده اند .

    toojih (شنبه 19 مرداد 92), مصباح الهدی (شنبه 19 مرداد 92)

  15. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 اسفند 93 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1392-4-03
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,917
    سطح
    26
    Points: 1,917, Level: 26
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    106

    تشکرشده 219 در 87 پست

    Rep Power
    25
    Array
    فقط خودتون میتونید به این نتیجه برسین که واسه شما هم مثل دوستتون این اتفاق خواهد افتاد یا نه !
    چون اینجا ما که خواستگاره شما رو ندیدم و حتی اگر هم ببینیم تو دل و قلب شما نیستیم و حسمون نسبت به اون آقا قطعا با شما فرق خواهد داشت ، پس شما خودت باید از ایشون بخوای که تو همین مرحله ی خواستگاری یکم بیشتر با هم رفت و آمد کنید بعد ببینی که حال و هوات چطوره و تصمیم بگیری .

    اما اون چیزی که ثابت شده این هست که گاهی شرایط طوری هست واسه بعضی ها که برای فرار از چاله میفتن تو چاه !
    یه اتفاقایی تو زندگی میوفته که آدم حسرته برگشتن به گذشته رو داره و میگه همون تنهایی خیلی با ارزش تر بود !

    شما سعی کن بیخود و بی جهت این آقا رو رد نکنی از طرفی هم سعی نکن خودتو مجبور به این ازدواج بکنی .


  16. 3 کاربر از پست مفید sobhan13 تشکرکرده اند .

    tamanaye man (شنبه 19 مرداد 92), toojih (شنبه 19 مرداد 92), یکی مثل شما (شنبه 19 مرداد 92)

  17. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    محمد در جریان کارهای من هست و تقریبا همه چیرو گفته. اونی هم که گفتین خیلی ها رو دیدین که زندگی شون بعدش خوب شده

    باز هم توی حرفهای محمد هست. اینکار ریسکه که توی بهترین حالت 50-50 میتونه باشه. برای مثالهای شما توی دسته خوب 50 قرار گرفتند.

    اینکه چرا ما نمیتونیم کسی رو دوست داشته باشیم که خیلی دوستمون داره هم به نظرم کسی براش جوابی نداشته باشه. اصلا برای

    دوست داشتن بعید میدونم بشه دلیل و منطق آورد. من ممکنه کسی رو دوست داشته باشم ولی شما نه، حالا من میتونم توجیه بیارم برای خودم

    که چرا دوستش دارم ولی واقعا منطقی توش نیست. اون حس احترام قائل بودنی که گفتین همیشه برام نسبت به همسر سابقم بود و هست. از نظر من

    دختری بود با ویژگی های اخلاقی فوق العاده که در تاپیک خودم هم گفتم تقریبا کسی نبود توی خانواده من که طرف منرو بگیره توی این موضوع. همه با اون بودند

    و هستند ولی با این وجود هیچ وقت نتونستم به عنوان همسر دوستش داشته باشم. به نظر من اینا زیاد به هم ربطی نداره.

  18. 2 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    mohammad2012 (شنبه 19 مرداد 92), مصباح الهدی (شنبه 19 مرداد 92)


 
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.