کاش آدما یه بارم شده درکم میکردن نه اینکه همیشه از من بخوان درکشون کنم، همش من تکیه گاهشون باشم همیشه من گوش شنوا برای حرفاشون داشته باشم .پس کی به حرفای من گوش بده؟؟؟ چرا کسی منو نمیبینه؟؟؟؟ چرا تا میخوام حرف بزنم میگن ساکت باش چرا همیشه فکر میکنن تو اشتباه فکر میکنی. چرا فکر میکنن تو بچه ای ؟؟؟!! چرا میگن درک نمیکنی ؟؟؟چرا میگن تو توی رویاها هستی؟؟؟ تو پر توقعی ای ؟؟ تو صبور نیستی؟؟؟ بخدا دیگه خسته شدم !! فکر میکنم همه از مشکلات و گذشته ام خبر دارن که همیشه طعنه میزنن !! چرا نمی تونم جواب کسی رو که بهم توهین میکنه و طعنه میزنه رو بدم ؟؟؟ همش میگم بزار بگن هرچی ذلشون خواست بگن اینقدر بگن تا بمیرن .مگه چیکار کردم ؟؟؟؟ فقط عاشق شدم و کسی رو دوست داشتم دوست داشتن گناهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آره توی این دنیا دوست داشتن گناهه که باید به خاطر خانواده ها خفه بشی و چیزی نگی و همه رو توی دلت بریزی تا نکنه بین خانواده ها بهم بخوره!! دیگه بریدم نفسم بالا نمیاد!! نماز میخونم ولی اون آرامشی که میخوام نیست!
3سال تموم گفت دوستت دارم ولی به خاطر ترسش و اینکه خانواده ها مخالفن جلو نیومد حالا با ازدواجش داغون تر شدم دیگه نای بخشش ندارم .تمام وجودم پر شده از انتقام!!!
کسی حرفمو نمیفهمه همو رو توی خودم میریزمو اشک میریزم از همه دست کشیدم به همه بی اعتمادم به همه مشکوکم
نمیتونم خودمو شاد نشون بدم یعنی بلد نیستم الکی بخندم!! وقتی دلم شاد نیست چطوری ظاهرم شاد داشته باشم؟؟؟
یعنی تاحالا کسی از کسی انتقام نگرفته همه بخشیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه میشه بخشید؟؟؟ اون خداست که بنده هاشو میبخشه نه ما !!!
توی زندگیم بخشش زیاد کردم ولی فقط بی حرمتی و بی معرفتی دیدم ولی اینبار دیگه نمیتونم کوتاه بیام!! سخته !!
نمیشه !! آخه تا کی ببخشی که یه روزی خدا بخواد سرش بیاره ممکنه باشم یا نباشم؟؟؟ چرا همش باید به خاطر این مسئله اذیت بشم و خودمو بخورم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟ دیگه طاقتشو ندارم!! برای اون که اینقدر بی تفاوته باید انتقام بگیرم!طر همین تمام زندگیم مختل شده که دیگه نمیتونم خوب تصمیم بگیرم.روی خواستگارام نمی تونم تمرکز کنم. وقتی کسی برای خواستگاری میاد تا میبینمش یاد اون میوفتم تمام تنم میلرزه و یخ میشه. میگم آخه بی مروت چطور تونستی ازدواج کنی ؟؟؟ چطور تونستی کسی دیگه رو دوست داشته باشی ؟؟ من برات چی بودم؟؟؟ بازیچه؟؟؟ منم آدم بودم! درسته باهم رابطه خلاف شرع نداشتیم ولی با تمام وجود همو دوست داشتیم! نمیدونم چطوری اینقدر راحت ؟؟؟؟
دلم میخواد انتقام بگیرم چون نمیتونم خودمو شاد نشون بدم !! دلم میخواد همه مردها رو آتیش بزنم !!
چرا همیشه باید ضربه اصلی رو دخترا بخورن!! از همه مردها بدم میاد!!
توی همین تالار هم نگاه کنی همه عشقا و دوست داشتن از مردها شروع میشه و آخرش که سیر شدن میرن سراغ کسی دیگه!!
نه نمیتونم ببخشم !!! همه شماها هم کم یا زیاد توی زندگیتون از کسی بدی دیدین اما تا کی ببخشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خسته ام از آدما....








علاقه مندی ها (Bookmarks)