به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 خرداد 94 [ 15:07]
    تاریخ عضویت
    1391-7-27
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    3,132
    سطح
    34
    Points: 3,132, Level: 34
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    151

    تشکرشده 108 در 47 پست

    Rep Power
    0
    Array
    کاش آدما یه بارم شده درکم میکردن نه اینکه همیشه از من بخوان درکشون کنم، همش من تکیه گاهشون باشم همیشه من گوش شنوا برای حرفاشون داشته باشم .پس کی به حرفای من گوش بده؟؟؟ چرا کسی منو نمیبینه؟؟؟؟ چرا تا میخوام حرف بزنم میگن ساکت باش چرا همیشه فکر میکنن تو اشتباه فکر میکنی. چرا فکر میکنن تو بچه ای ؟؟؟!! چرا میگن درک نمیکنی ؟؟؟چرا میگن تو توی رویاها هستی؟؟؟ تو پر توقعی ای ؟؟ تو صبور نیستی؟؟؟ بخدا دیگه خسته شدم !! فکر میکنم همه از مشکلات و گذشته ام خبر دارن که همیشه طعنه میزنن !! چرا نمی تونم جواب کسی رو که بهم توهین میکنه و طعنه میزنه رو بدم ؟؟؟ همش میگم بزار بگن هرچی ذلشون خواست بگن اینقدر بگن تا بمیرن .مگه چیکار کردم ؟؟؟؟ فقط عاشق شدم و کسی رو دوست داشتم دوست داشتن گناهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آره توی این دنیا دوست داشتن گناهه که باید به خاطر خانواده ها خفه بشی و چیزی نگی و همه رو توی دلت بریزی تا نکنه بین خانواده ها بهم بخوره!! دیگه بریدم نفسم بالا نمیاد!! نماز میخونم ولی اون آرامشی که میخوام نیست!
    3سال تموم گفت دوستت دارم ولی به خاطر ترسش و اینکه خانواده ها مخالفن جلو نیومد حالا با ازدواجش داغون تر شدم دیگه نای بخشش ندارم .تمام وجودم پر شده از انتقام!!!

    کسی حرفمو نمیفهمه همو رو توی خودم میریزمو اشک میریزم از همه دست کشیدم به همه بی اعتمادم به همه مشکوکم
    نمیتونم خودمو شاد نشون بدم یعنی بلد نیستم الکی بخندم!! وقتی دلم شاد نیست چطوری ظاهرم شاد داشته باشم؟؟؟
    یعنی تاحالا کسی از کسی انتقام نگرفته همه بخشیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مگه میشه بخشید؟؟؟ اون خداست که بنده هاشو میبخشه نه ما !!!
    توی زندگیم بخشش زیاد کردم ولی فقط بی حرمتی و بی معرفتی دیدم ولی اینبار دیگه نمیتونم کوتاه بیام!! سخته !!
    نمیشه !! آخه تا کی ببخشی که یه روزی خدا بخواد سرش بیاره ممکنه باشم یا نباشم؟؟؟ چرا همش باید به خاطر این مسئله اذیت بشم و خودمو بخورم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟ دیگه طاقتشو ندارم!! برای اون که اینقدر بی تفاوته باید انتقام بگیرم!طر همین تمام زندگیم مختل شده که دیگه نمیتونم خوب تصمیم بگیرم.روی خواستگارام نمی تونم تمرکز کنم. وقتی کسی برای خواستگاری میاد تا میبینمش یاد اون میوفتم تمام تنم میلرزه و یخ میشه. میگم آخه بی مروت چطور تونستی ازدواج کنی ؟؟؟ چطور تونستی کسی دیگه رو دوست داشته باشی ؟؟ من برات چی بودم؟؟؟ بازیچه؟؟؟ منم آدم بودم! درسته باهم رابطه خلاف شرع نداشتیم ولی با تمام وجود همو دوست داشتیم! نمیدونم چطوری اینقدر راحت ؟؟؟؟
    دلم میخواد انتقام بگیرم چون نمیتونم خودمو شاد نشون بدم !! دلم میخواد همه مردها رو آتیش بزنم !!
    چرا همیشه باید ضربه اصلی رو دخترا بخورن!! از همه مردها بدم میاد!!
    توی همین تالار هم نگاه کنی همه عشقا و دوست داشتن از مردها شروع میشه و آخرش که سیر شدن میرن سراغ کسی دیگه!!
    نه نمیتونم ببخشم !!! همه شماها هم کم یا زیاد توی زندگیتون از کسی بدی دیدین اما تا کی ببخشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خسته ام از آدما....

  2. 6 کاربر از پست مفید مهنا67 تشکرکرده اند .

    bano (یکشنبه 20 مرداد 92), faghat-KHODA (سه شنبه 22 مرداد 92), Pooh (دوشنبه 21 مرداد 92), roze sepid (یکشنبه 20 مرداد 92), دختری تنها (یکشنبه 20 مرداد 92), شمیم الزهرا (چهارشنبه 30 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. برم سمت دارو درمانی؟
    توسط گل همییشه بهار در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 اسفند 94, 04:55
  2. کتاب چی خوندی؟
    توسط mohamad.reza164 در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 آذر 94, 21:08
  3. کتاب چی خوندی؟
    توسط mohamad.reza164 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 آذر 94, 16:37
  4. چرا باید کمی اشتباه بکنی؟
    توسط khaleghezey در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 مهر 94, 12:43
  5. اظهار تمایل همکار خانم به ازدواج و نحوه رد بدون دلخوری؟
    توسط sayrex در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 شهریور 91, 23:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.