عزیزم تا جایی که من اطلاع دارم روانشناسها میگن نباید فاصله زمانی و مکانی زیادی بین دو طرف بیافته چون عوارض و عواقبی داره...بخصوص دوره نامزدی!
تشکرشده 12 در 7 پست
عزیزم تا جایی که من اطلاع دارم روانشناسها میگن نباید فاصله زمانی و مکانی زیادی بین دو طرف بیافته چون عوارض و عواقبی داره...بخصوص دوره نامزدی!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)