@Estaf عزیز
امروز هر کاری کردم نتونستم بگم اصلا روم نشد
دعا کن بعدازظهر یا فردا بتونم بگم
اصلا خجالتی نداره که مگه گناه میخوام بکنم
به محض اینکه خانواده رو در جریان گذاشتم میگم
اتفاقا چون تابستونه الان هم مدرسه دخترونه خلوته هم کتابخونه
تایم خوبی هست برای جست و جو تحقیق و پیدا کردنش









علاقه مندی ها (Bookmarks)