@Estaf عزیز

امروز هر کاری کردم نتونستم بگم اصلا روم نشد

دعا کن بعدازظهر یا فردا بتونم بگم

اصلا خجالتی نداره که مگه گناه میخوام بکنم

به محض اینکه خانواده رو در جریان گذاشتم میگم

اتفاقا چون تابستونه الان هم مدرسه دخترونه خلوته هم کتابخونه

تایم خوبی هست برای جست و جو تحقیق و پیدا کردنش