سلام
نه فکرتون اشتباست - و ناراحتیتون بی مورد
من خودم میخوام با یکی ازدواج کنم که خواهرش (که چند سالی از خودش کوچیکتره) ازدواج کرده!
تشکرشده 121 در 62 پست
سلام
نه فکرتون اشتباست - و ناراحتیتون بی مورد
من خودم میخوام با یکی ازدواج کنم که خواهرش (که چند سالی از خودش کوچیکتره) ازدواج کرده!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)