به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 28 مرداد 01 [ 19:21]
    تاریخ عضویت
    1392-3-18
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    7,573
    سطح
    58
    Points: 7,573, Level: 58
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 30 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط shapoor نمایش پست ها
    دوست عزیز چیزایی که گفتید می تونه عوارض خودارضایی هم باشه.

    برای وسواس فکریتون بهتره به مشاوره حضوری مراجعه کنید چون طبق گفته خودتون چندبار نتو امتحان کردید و نتیجه نگرفتید. برای کم حافظگی هم فکر کنم تمرین های خاصی باشه که هم میتونید از تو نت پیدا کنید و هم از یه متخصص بپرسید.
    آره من ب این در نکبتی هم مبتلام
    ولی خودارضایی رو نمیشه دلیل بر همچین مشکلاتی دونست پژوهشگرانی ک این نظریه رو دادن مطمئن باش تو تثبتش موندن..

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    با سلام.

    این مشکل درسی و کم حافظگی و حواس پرتی رو در دوران دبستان و راهنمایی و دبیرستان هم داشتید؟ یا فقط دو سه ساله دچارش شدید؟

    آیا احساس غم و احساس بی علاقه شدن به چیزهایی که قبلا بهشون علاقه داشتید هم میکنید؟

    به رشته تحصیلی خودتون علاقه دارید؟

    ممکنه از مشکلاتی که با والدین داشتید بیشتر بگید؟
    مشکل کم حافظگی من از اواخر دبیرستان شروع شد
    من ی مدت مشکل افسردگی شدید میکردم ک ی سری کتابا رفع شد
    ب رشته تحصیلیم علاقه ای ندارم
    مشکلات خانوادگی من بر میگرده ب دوران کودکیم دورانی ک با اختلافات بین والدینم ب تباهی رفت.. و هنوزم تاثیراتش روی روان و فکر من موندگاره..من اونجور ک باید بهم محبت نشد

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط نگارگر 1986 نمایش پست ها
    برای مشکل عدم تمرکز و کم شدن حافظه من یه مطلب ریاضی بود(بیشتر حالت بازی و ریاضی داره)...یه جور محاصبات ذهنی هست.خیلی تو تمرکز کردن و اینکه زمانی که از چیزی حواسم پرت میشه منو برگردونه به حالت قبلیم کمکم کرده.سر حوصله شرحش رو مینویسم انشالله.امتحانش کنید شاید این یکی موثر شد.رو من ج میده همیشه...

    - - - Updated - - -

    محاسبات البته...
    ممنون میشم اگه وقت بذارید و زحمتشو بکشید.

  2. 2 کاربر از پست مفید kambiz619 تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (پنجشنبه 24 مرداد 92), roze sepid (پنجشنبه 24 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. جوونی چیه؟
    توسط Yellow.king در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: جمعه 18 تیر 95, 01:04
  2. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 مهر 94, 16:46
  3. به عنوان يک نوجوون ديگه نمى دونم چيکار کنم؟
    توسط 66nastaran در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 21 فروردین 94, 16:22
  4. چطوری جوون بمونیم؟
    توسط ani در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 اسفند 89, 13:54
  5. مشکل یه جوون دم بخت
    توسط soyomax در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 11 مرداد 89, 23:49

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.