آره من ب این در نکبتی هم مبتلام
ولی خودارضایی رو نمیشه دلیل بر همچین مشکلاتی دونست پژوهشگرانی ک این نظریه رو دادن مطمئن باش تو تثبتش موندن..
- - - Updated - - -
مشکل کم حافظگی من از اواخر دبیرستان شروع شد
من ی مدت مشکل افسردگی شدید میکردم ک ی سری کتابا رفع شد
ب رشته تحصیلیم علاقه ای ندارم
مشکلات خانوادگی من بر میگرده ب دوران کودکیم دورانی ک با اختلافات بین والدینم ب تباهی رفت.. و هنوزم تاثیراتش روی روان و فکر من موندگاره..من اونجور ک باید بهم محبت نشد
- - - Updated - - -
ممنون میشم اگه وقت بذارید و زحمتشو بکشید.









علاقه مندی ها (Bookmarks)