سلام دوباره گلم. همه ما ادمها به چنین ادم ینیاز داریم. اما عزیزم این یه ارزوی ایده ال هستش!!

حالا بگذریم: بفرمایید تمام خصوصیاتی رو که گفتین ما داریم : با جان و دل گوش م یدیم بفرمایید:

ولی گلم این توقعت خ زیده که بخای کسی رو داشته باشی که هر لحظه بخاد بحرفت گوش بده! حالا بیشتر از خودت بگو. اگه بخای مشکلت حل شه باید از نارضایتیهات و نقاط ضعفت و قوتت و کارای کهکرده بگی تا بقیه راه حل بدن