سلام. به نظر من که مهر ماه که برید دانشگاه خوب میشید.
چیز نگران کننده ای نیست. فقط همون دو سال توی کنج خونه موندن و مقایسه خودتون با دوستانتون و فشارهای اصرار مادرتون باعث این شده.
مهم اینه که شما بری دنبال کارهایی که دوست داری. زیاد به اینکه بقیه چی به ذهنت تزریق میکنن کاری نداشته باش. خوشبختی یعنی اینکه از زندگیت و فعالیت هات لذت ببری.
الان هم برای اینکه حالتون خوب بشه بزنید بیرون تا میتونید تفریح کنید.
انشاالله مهرماه هم میرید دانشگاه و باید حسابی بچسبید به درس.








علاقه مندی ها (Bookmarks)