به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 7 نخستنخست 1234567
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 67 , از مجموع 67
  1. #61
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 شهریور 92 [ 12:42]
    تاریخ عضویت
    1392-2-16
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    493
    سطح
    9
    Points: 493, Level: 9
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    105

    تشکرشده 31 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بدجوری داره این فکر یه بار امتحان کردن اذیتم میکنه

  2. #62
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 شهریور 92 [ 16:57]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    86
    سطح
    1
    Points: 86, Level: 1
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered
    تشکرها
    3

    تشکرشده 13 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نرگس جان حس میکنم از این شاخه به اون شاخه می پری
    فکر پریشون و داخل بحرانی داری
    سعی کن به خودت استراحت بدی این افکار نشانه ی اینه که ذهنت دنبال یه راهی برای انحراف از استرس داره
    خواهر گلم حس میکنم یه کوچولو برای استرس ازدواج زیادی خام و کم تاب و توان هستی و نمی تونی جو ذهنت رو مدیریت کنی
    پیشنهاد من اینه که برو استخر و اگه نبود یه دوش بگیر و با آرامش به خودت استراحت بده

  3. کاربر روبرو از پست مفید پریشون تشکرکرده است .

    gheryeh (دوشنبه 28 مرداد 92)

  4. #63
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 شهریور 92 [ 12:42]
    تاریخ عضویت
    1392-2-16
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    493
    سطح
    9
    Points: 493, Level: 9
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    105

    تشکرشده 31 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نتونستم از عهد ش بربیام نتونستم به حرفایی که گفته بودم عمل کنم نتونستم عملیشون کنم.
    من دیگه بریدم میخوام خودمو خلاص کنم ولی فقط از یه چیز میترسم اونم جهنم خداس.میترسم اون دنیامم از دست بدمم.میخوام خودمو خلاص کنم دیگه خسته شدم بریدم....

    - - - Updated - - -

    شدم یه مرده ای که فکر میکنن زنده س و زندگی میکنه....

    - - - Updated - - -

    میخوام بزنم بکشم بشکنم خودمم بکشم و بمیرمو راحت شم....نمیتونم دیگه

    - - - Updated - - -

    حالم از این دنیا بهم میخوره

    - - - Updated - - -

    از این دنیا و هر چی توشه متنفرم میخوام کافر شم میخوام همه چی رو ول کنم و بشینم یه گوشه تا بمیرم.متنفرم از این دنیا متنفرم متنفرم متنفرم متنفرم

    - - - Updated - - -

    از ادمای اطرافم از خودم از همه چی متنفرم

    - - - Updated - - -

    دیگه دانشگاه هم نمیخوام برم حتی یه لحظه هم نمیخوام پامو از اتاق بیرون بذارم میرم انصراف میدمو انقدر می مونم تو اتاقم تا بمیرم

  5. #64
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    گریه باز کسی به شما چیزی گفته است؟ چرا یک دفعه این قدر به هم ریختی!! البته وقتی موضوع سیگار را مطرح کردی احساس خطر کردم اما فکر نمی کردم تا این حد باشد. سعی کن آرام باشی و درست مشکلت را توضیح دهی.

    - - - Updated - - -

    می دانی گریه عزیز ، وقتی بچه ها شروع به قد کشیدن می کنند استخوان هایشان درد می گیرد. بله استخوان ترکاندن درد دارد. اما هیچ بچه ای از این درد ناراحت نمی شود. تازه ذوق هم می کند.
    شما هم داری استخوان می ترکانی. از این حالت ها نترس. درد می آید و بلاخره می رود اما تو باقی می مانی و یک عالمه تحول.

  6. کاربر روبرو از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده است .

    gheryeh (چهارشنبه 13 شهریور 92)

  7. #65
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 شهریور 92 [ 12:42]
    تاریخ عضویت
    1392-2-16
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    493
    سطح
    9
    Points: 493, Level: 9
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    105

    تشکرشده 31 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نوپو نمیتونم این همه استرس و فشار و .....تحمل کنم دیگه نمیتونم دلم میخواد به دنیا نمی اومدم کاش همونطور که نمیخواستن بدنیا بیام همون موقع که میخواستن نابودم کنن همون موقع میکشتنم....نمیتونم دیگه تحمل کنم از زندگی زده شدم از خودم زده شدم دیگه هیچ کاری دوست ندارم بکنم کارم شده فقط خواب...چندین روزه حتی لای جزوه ها و کتابارم باز نکردم نصف بیشتر روز رو فقط خوابم وقتی هم بیدار میشم برای فراموشی همه چی عین یه مرده میشینم تلوزیون نگاه میکنم با اینکه اصلا نمیدونم چی میگن انقدر فکرم درگیره که چشمم به تلوزیونه ولی روحم یه جای دیگه س دیگه حتی حوصله ی غذا خوردن ندارم چه برسه درس خوندنو زندگی کردن فقط میخوام بخوابم و هیچی نفهمم تا ساعتا بگذره......

    - - - Updated - - -

    فقط قایمکی و الکی گریه میکنمو حتی خودمو مجبور میکنم تا گریه کنمو خالی شم.....از درون دارم منفجر میشم....از درون دارم میسوزم و هیچکس به دادم نمیرسه هیچکس نمیفهمه که بدادم برسه....24ساعته میشینم تو اتاقم میخوابم ....بیرون نمیرم تا نفهمن حالمو....پیش بقیه کاری نمیکنم تا فکر کنن...فقط فکنن همه چی خوبه و ازم مدام سوال نپرسن چیزی شده؟تا راحت باشم....میخوام فقط تنها باشم...حس میکنم کل دنیا برام یه گور بزرگه ...که داره خفه م میکنه

  8. #66
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    چه چيزی باعث اين حالت شده؟


  9. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    gheryeh (چهارشنبه 13 شهریور 92)

  10. #67
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اول از همه به نظر من باید کمک پزشکی دریافت کنی. نزد یک پزشک برو ، علایمت را توضیح بده و از او بخواه آرامبخش مناسب و داروی تقویتی تجویز کند.
    بعد از مصرف داروها سعی کن استراحت کنی هر چه قدر که نیاز داری. هیچ اشکالی ندارد. با کسی بحث نکن. غذاهای مورد علاقه ات را بخور هر چه که دوست داری. شب ها زود بخواب و صبح زود بیدار شو و یک پیاده روی کوچک ، یا یک مدیتیشین ( روشش در اینترنت هست ) انجام بده و دوش بگیر. اگر دلت خواست برو و چیزی که دوست داری بخر.
    اگر دوست داشتی ، می توانی از ساعت ده شب به بعد که در اتاقت هستی چراغ را خاموش کنی و از یکی دو شمع خوشبو و زیبا برای روشنایی استفاده کنی. با این کار ( کم کردن نور در ساعات آخر شب ) بسیار آرامش می گیری و هم اتاقت بسیار زیبا می شود.

    حتما کارهایی که گفتم انجام بده ( حداقل تا ده روز متوالی ) بعد نتیجه را بگو. نگران نباش. این مشکل با کارهای ساده ای که گفتم قابل حل است. به شرطی که در طی درمانت به هیچ چیز استرس زا و جدی ای فکر نکنی و با کسی درگیر نشوی.

  11. کاربر روبرو از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده است .

    gheryeh (چهارشنبه 13 شهریور 92)


 
صفحه 7 از 7 نخستنخست 1234567

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 اردیبهشت 95, 17:36
  2. نامزدم رفته من تو شکم هنوز
    توسط سمیراه در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 مرداد 94, 11:28
  3. چرا هر روز از تو دور می‌شوم؟
    توسط ویدا@ در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آبان 92, 13:34
  4. +تو رو خدا کمکم کنین فقط دوروز وقت دارم
    توسط یسنامها در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 اردیبهشت 87, 02:59
  5. تو رو خدا کمکم کنین فقط دوروز وقت دارم
    توسط یسنامها در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 87, 14:56

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.