پس بنظرتون به خواستگارام بگم كه خواهرم نامزد داره اگر بايد بگم چندمين جلسه بهتره بگم خواهش ميكنم مشاور همدردي هم كمكم كنن
تشکرشده 3 در 2 پست
پس بنظرتون به خواستگارام بگم كه خواهرم نامزد داره اگر بايد بگم چندمين جلسه بهتره بگم خواهش ميكنم مشاور همدردي هم كمكم كنن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)