به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 شهریور 92 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    121
    سطح
    2
    Points: 121, Level: 2
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام ادم سر به زیر و مودبی هست هر کی از مذهب یه دیدی داره از دید من همین که سر به زیر هست یعنی مذهبی . هر دو مون از لحاظ مذهبی بودن در یه سطحیم.
    2-مهندسی گرفته
    3-خیلی کینه ای هست لجباز نیست میگه واسم مهم نیست که چی بگی.منظقی حرف میرنه ولی در عمل اینجوری نیست
    4-نه زیاد اهل تفریح و بگو بخند نیست ورزش نمیره
    5-خیلی دیر عصبانی میشه اون موقع که نامزد بودیم مثل نامزد نبودیم حتی هدیه هم برام نمیخرید گفت خونوادم گفتن اکه براش هدیه بخری توقعش میره بالا از لحاظ عاطفی خنثی بوده ولی همیشه میگه درسته اینجوری نشون نمیدم ولی خیلی دوست دارم

    مشکل من نداشتن رابطه ی جنسی نیست چون دیگه منم سرد شدم مشکل من وابستگی شدیدش به خانوادشه جوری که حتی چیزی میخوریم میگه برا اونا ببریم در حالیکه از لحاظ مالی مشکلی ندارن و با این وجود شوهرم کوچکترین وسیله ی خونه رو واسشون خریده مثلا از شنبه تا چهارشنبه خونه ی باباش بوده پنجشنبه و جمعه من گفتم منو ببر یه پارک دیگه نتونست بره خونه ی باباش میگفت چیه همش میوفتی دنبال من ,من کارای مهمی دارم خلاصه دیشب نمیدونست چه جوری روز بشه تا بره خونه ی باباش دیروزم که نرفت خواهرش سریع زنگ زد و بهش حرف زد که چرا نیومده نمیتونم ازش جدا بشم چون موقعیتشو ندارم که جدا بشم وگرنه اقدام میکردم

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 مهر 92 [ 13:25]
    تاریخ عضویت
    1392-5-15
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    174
    سطح
    3
    Points: 174, Level: 3
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    11

    تشکرشده 12 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببیند شما الن دوت مشکل دارید که هردوش باید با رفتن همسرتون پیش روانشناس و مکاری شما با ایشون و رفتار صحیح شما حل بشه.معلومه همسرتون وابستگی شدیدی به خانودش داره.و یه ترسی هم در وجودش هست که دو حالت داره:1. واقعا از پدرو مادرش میترسه 2. از جدایی از خانودش میترسه و اونها از ین وایستگی ایشون دارند سوء استفاده میکنند.
    اما مشکل جنسی ایشون باید بهتون بگم مشکل جنسی ایشون خیلی مهمتر از اون یی مشکل هست. چون مردها فقط برای شهوت ای کار انجام نمیدهند(در مورد همسرشون) بلکه اگر رابطه جنسی سالم باشه از گاهی برای ابراز علاقه،تخلیه روحی و روانی و رسیدن به ارامش و برای اینکه احساس کنن همسرشون بهشون تعلق داره رابطه برقرار میکنن. به خاطر همین هم وقتی روابط جنسی مشکل پیدا می کنه زن و شوهر از هم یرد میشن. شما باید اول مشکل جنسی ایشون را حل کنید بعد کم کم وابستگی ایشون به خانوادش را کم کنید.

  3. کاربر روبرو از پست مفید zdl1367 تشکرکرده است .

    حنا67 (دوشنبه 04 شهریور 92)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 شهریور 92 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    121
    سطح
    2
    Points: 121, Level: 2
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط zdl1367 نمایش پست ها
    ببیند شما الن دوت مشکل دارید که هردوش باید با رفتن همسرتون پیش روانشناس و مکاری شما با ایشون و رفتار صحیح شما حل بشه.معلومه همسرتون وابستگی شدیدی به خانودش داره.و یه ترسی هم در وجودش هست که دو حالت داره:1. واقعا از پدرو مادرش میترسه 2. از جدایی از خانودش میترسه و اونها از ین وایستگی ایشون دارند سوء استفاده میکنند.
    اما مشکل جنسی ایشون باید بهتون بگم مشکل جنسی ایشون خیلی مهمتر از اون یی مشکل هست. چون مردها فقط برای شهوت ای کار انجام نمیدهند(در مورد همسرشون) بلکه اگر رابطه جنسی سالم باشه از گاهی برای ابراز علاقه،تخلیه روحی و روانی و رسیدن به ارامش و برای اینکه احساس کنن همسرشون بهشون تعلق داره رابطه برقرار میکنن. به خاطر همین هم وقتی روابط جنسی مشکل پیدا می کنه زن و شوهر از هم یرد میشن. شما باید اول مشکل جنسی ایشون را حل کنید بعد کم کم وابستگی ایشون به خانوادش را کم کنید.
    ممنون از راهنماییتون من دیگه قید همه چی رو زدم دیگه کاری بهش ندارم نه خیر میگم نه شر اگه مشکلی داره دیگه خودش بره حلش کنه


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.