حدودا 3 ماه میگذره .
تو این مدت اوضاع کاریم بدک نبود.نصف این سه ماه رو کار کردم .پول خوبی هم در آوردم .به غیر از مخارجم و کمک به خانواده که 1.5 میلیون میشد 1 میلیون هم پس انداز کردم که برای عمل جراحی بهش نیاز دارم .
ولی برای خودم تا آخر تابستون چند تا هدف ریز و درشت تعیین کرده بودم .
متاسفانه تا الان فقط به یکیش رسیدم . به چند تا از ریزه میزه ها هم میرسم .
بعد از یه مدت من دوباره بیکار شدم .و باز برای رسیدن به هدفها و خواسته ها و علاقه مندیهام دچار مشکل شدم .
واقعا تاسف باره که اینهمه تلاش میکنم ولی نمیتونم به یه خواسته ی کوچیکم برسم . چیزهایی که اگربه بقیه بگم مدتها سوژه ی خندشون میشه .

علاقه مندی ها (Bookmarks)