به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 31
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 آبان 94 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    2,447
    سطح
    29
    Points: 2,447, Level: 29
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    48

    تشکرشده 100 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    حدودا 3 ماه میگذره .

    تو این مدت اوضاع کاریم بدک نبود.نصف این سه ماه رو کار کردم .پول خوبی هم در آوردم .به غیر از مخارجم و کمک به خانواده که 1.5 میلیون میشد 1 میلیون هم پس انداز کردم که برای عمل جراحی بهش نیاز دارم .
    ولی برای خودم تا آخر تابستون چند تا هدف ریز و درشت تعیین کرده بودم .
    متاسفانه تا الان فقط به یکیش رسیدم . به چند تا از ریزه میزه ها هم میرسم .

    بعد از یه مدت من دوباره بیکار شدم .و باز برای رسیدن به هدفها و خواسته ها و علاقه مندیهام دچار مشکل شدم .
    واقعا تاسف باره که اینهمه تلاش میکنم ولی نمیتونم به یه خواسته ی کوچیکم برسم . چیزهایی که اگربه بقیه بگم مدتها سوژه ی خندشون میشه .

  2. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    سهیل جان. م یدونم دوست من فقط شما این مشکلات رو نداری. بیکاری واقعا سخته اگه بگردی متاسفانه خ دوستان شرایط شما رو دارن

    م یتونم بپرسم رشته تحصیلیت چیه؟


    چند سال داری؟

    مدرکت چیه؟

    مهارتات چیان؟

    تو چی خ استعداد داری؟

    یه اقایی به نام * سهیل* یه تاپیک زدن به نام چطور تو این موقعیت بهترین استفاده رو بکنم یه سری بزن اونجا بچه ها راهنمایی خوبی کردن

    نقل قول نوشته اصلی توسط soheil2 نمایش پست ها
    حدودا 3 ماه میگذره .

    تو این مدت اوضاع کاریم بدک نبود.نصف این سه ماه رو کار کردم .پول خوبی هم در آوردم .به غیر از مخارجم و کمک به خانواده که 1.5 میلیون میشد 1 میلیون هم پس انداز کردم که برای عمل جراحی بهش نیاز دارم .
    ولی برای خودم تا آخر تابستون چند تا هدف ریز و درشت تعیین کرده بودم .
    متاسفانه تا الان فقط به یکیش رسیدم . به چند تا از ریزه میزه ها هم میرسم .

    بعد از یه مدت من دوباره بیکار شدم .و باز برای رسیدن به هدفها و خواسته ها و علاقه مندیهام دچار مشکل شدم .
    واقعا تاسف باره که اینهمه تلاش میکنم ولی نمیتونم به یه خواسته ی کوچیکم برسم . چیزهایی که اگربه بقیه بگم مدتها سوژه ی خندشون میشه .

  3. کاربر روبرو از پست مفید مهرااد تشکرکرده است .

    soheil2 (پنجشنبه 14 شهریور 92)

  4. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 آذر 94 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-07
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    3,323
    سطح
    35
    Points: 3,323, Level: 35
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,117

    تشکرشده 633 در 254 پست

    Rep Power
    45
    Array
    اینم تاپیکی که خانم مهراد گفتن.

    http://www.hamdardi.net/thread30017-2.html
    پدرم روضه رضوان به دو گندم بفروخت
    من چرا ملک جهان را به جوی نفروشم

  5. کاربر روبرو از پست مفید shapoor تشکرکرده است .

    soheil2 (پنجشنبه 14 شهریور 92)

  6. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 آبان 94 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    2,447
    سطح
    29
    Points: 2,447, Level: 29
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    48

    تشکرشده 100 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    م یتونم بپرسم رشته تحصیلیت چیه؟


    چند سال داری؟

    مدرکت چیه؟

    مهارتات چیان؟

    تو چی خ استعداد داری؟
    25 سالمه .
    دانشجوام ترم 3 - متاسفانه به خاطر مشکلات مالی و خانوادگی امکان داره قیدش رو بزنم .همین الان ذهنم مشغول تهیه شهریه ترمه که نمیدونم از کجا جور کنم .

    شغلم فنیه و مهارتم هم تو همون شغل خیلی زیاد و به راحتی میتونم روزانه 60 الی 100 هزار بابتش در بیارم (منوط به اینکه کار داشته باشم )
    استعدادهای دیگم مثل فوتبال سوخت . به خاطر مشکلات مالی .

    اینم تاپیکی که خانم مهراد گفتن.
    یه تفاوت بین من و این دوستمون هست و اون نیاز مالی شدید منه . من برای شروع یه وضعیت عادی و به قولی شروع از صفر حداقل به 10 میلیون نیاز دارم .
    من 3 مشکل جسمی دارم که هم بابتش درد میکشم -هم روحیه و اعصابم بهم ریخته و هم اعتماد به نفسم رو پایین اورده . ضمن اینکه هر چقد بمونه مشکل بزرگتر و راه درمانش سخت تر و هزینش بیشتر میشه .
    مطمئنا اگر بدن سالمی داشتم راحت همه کار میکردم . ولی همه جوره لنگم و چاره ای جز حسرت خوردن ندارم .

  7. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    سهیل جان توصیه می کنم مشترک سایت شی( 10 روزه دوهزارتومان) و واسه کارشناسان سایت پیام خصوصی بزاری. تا به تاپیکت سر بزنن.

    دوست نازنین این دوران خ سخته و راز موفقیت شما اینکه از مشکلاتتون سخت تر باشین. توصیه م یکنم برای مدتی غصه خوردن و ناامیدی و نگرانی که اکثرا به خاطر تفکر به اینده است رو کنار بگدارین و به این بیندیشین که چه بکنین؟ این تنها راهی است که اینده شما رو تضمین م یکنه و به شما اجازه می ده از اکنونتون که سرمایه شماس نهایت استفاده رو بکنین!


    مطمین باشین این روزها خواهند گذشت اما اگه ادم محکم و مصممی باشی یاد اوری این روزها لبخند روی لبات م یاره و اگه استفاده نکنی افسرده تر خواهی شد.

    پس چی شد: نگرانی و تفکر به اینده ممنوع!

    شما به سوالهای من پاسخ واضح ندادین. من قرار نیس شما رو بشناسم. ولی مطمین باشین که اطلاعات بیشتر از شما دوستان مجرب بیشتری رو به سمت تاپیکتون میکشه

    1) ایا دانشجوی ارشد هستین؟ یک روش خوب واسه یافتن کار ارتباط خوب داشتن با اساتیده! ایا تا الان از اساتیدتون کمک گرفتین! ایا شایستگیهاتون رو به اونها اثبات کردین.

    2) شهر محل زندگیتون از لحاظ کار چگ.نه است؟

    3) در چند ازمون استخدامی خصوصی و دولتی شرکت کردین؟


    4) ایا از وامهایی بابت مهارت ها پرداخت میشه تا الان استفاده کردین؟


    5) ایا تا الان تدریس خصوصی رو امتحان کردین؟

    6) زبان شما در چه حده؟

    7) تا چه حد باتجارتهای نتی اشنا هستین

    8) ارتباطتون با دیگران چگونه است

    9) یادگیری چه مهارتهایی به نظر خودت امکان یافتن شغل رو برای شما بیشتر م یکنه.


    10) ایا دوستی داری که بتونی باهاش مشترکن کار کنی

  8. کاربر روبرو از پست مفید مهرااد تشکرکرده است .

    soheil2 (جمعه 15 شهریور 92)

  9. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array
    سلام.


    سهیل جان توصیه می کنم مشترک سایت شی( 10 روزه دوهزارتومان) و واسه کارشناسان سایت پیام خصوصی بزاری. تا به تاپیکت سر بزنن.
    پست مهراد رو دیدم گفتم بگم که:


    اگه مشکل مالی داری، (یا حتی اگرم نداری!) لزومی به عضویت نیست.
    شما میتونی با مثلثی که توش علامت تعجب داره و زیر هر پست هست، اینجا رو به مدیرا گزارش بدی.
    از زندگی چه می خواهی که در خدایی ِخدا، آنرا نمیابی؟

  10. کاربر روبرو از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده است .

    soheil2 (یکشنبه 17 شهریور 92)

  11. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 آبان 94 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    2,447
    سطح
    29
    Points: 2,447, Level: 29
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    48

    تشکرشده 100 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    1) ایا دانشجوی ارشد هستین؟ یک روش خوب واسه یافتن کار ارتباط خوب داشتن با اساتیده! ایا تا الان از اساتیدتون کمک گرفتین! ایا شایستگیهاتون رو به اونها اثبات کردین.
    نه دانشجوی کارشناسیم .
    به دلیل همون مشکلاتی که گفتم چند سال دور از تحصیل بودم و فقط کار میکردم و البته خدمت سربازی . اگر علاقه به ادامه ی تحصیل نبود هیچ وقت وارد دانشگاه نمیشدم .


    2) شهر محل زندگیتون از لحاظ کار چگ.نه است؟
    من تهران زندگی میکنم . اوضاع از تحریمها به اینور بد شده . قبلش خوب بود .

    3) در چند ازمون استخدامی خصوصی و دولتی شرکت کردین؟
    اگر مدرک یا مهارت به درد بخوری داشتم حتما شرکت میکردم . ولی دنبال کار زیاد گشتم . و همشون بلا استثنا حقوقی رو میدادن که در کمتر از 10 روز میتونم از شغل خودم در بیارم و 20 روز دیگه رو راحت استراحت کنم و به کارای شخصیم برسم . مشکل فعلی من اینه که در ماه 10 الی نهایتا 15 روز کار میکنم و در حال حاضر با شرایط و اهدافی که در نظر دارم اصلا کافی نیست .

    4) ایا از وامهایی بابت مهارت ها پرداخت میشه تا الان استفاده کردین؟
    تصمیم دارم ولی ضامن گیر نیاوردم تا الان . خانوادم هم کمکی نمیکنن متاسفانه .

    5) ایا تا الان تدریس خصوصی رو امتحان کردین؟
    اتفاقا چند روز پیش بهش فکر میکردم که تو مراکز فنی و حرفه ای تدریس کنم تو رشته ی کاری مربوط به خودم ولی یکی از شرایطش داشتن مدرک کاردانی تو رشته ی مرتبط بود که من نداشتم .


    6) زبان شما در چه حده؟
    یکم از یه آدم دیپلمه بیشتر .

    7) تا چه حد باتجارتهای نتی اشنا هستین
    اشنایی ندارم .

    8) ارتباطتون با دیگران چگونه است
    در حد برقراری ارتباط کاری و... خوب ولی با هیچ کس صمیمی نمیشم . خیلی خجالتی بودم . الان خیلی بهترم . به خصوص تو 2 سال گذشته خیلی پیشرفت داشتم در این زمینه .

    10) ایا دوستی داری که بتونی باهاش مشترکن کار کنی
    خیر . هم سنام از طرف خانواده ساپورت میشن و یا به اعتیاد و خلاف رو میارن .

    9) یادگیری چه مهارتهایی به نظر خودت امکان یافتن شغل رو برای شما بیشتر م یکنه.
    مشکل اصلی من اینه که میخوام مهارتها یی رو یاد بگیرم که باید حداقل 10 سال پیش یاد میگرفتم .
    دانشگاهی که باید 18 سالگی میرفتم 24 سالگی رفتم .
    کلاس زبان و کامپیوتر و گرافیک و موسیقی و ...

    متاسفانه پدر و مادر خوبی نصیبم نشد
    من تو بچگی لباس کهنه ی بقیه رو میپوشیدم و خرج تحصیلم رو خودم در میاوردم . تا 19 سالگی اسم موس رو هم نشنیده بودم .خودم کار کردم کامپیوتر خریدم و شروع به یادگیری کردم .در حالی که همه چیز از مواد مخدر و خلاف و ... دیده و شنیده بودم . خدا رو شکر تو خونواده همچین چیزی نداشتیم .
    بابام با همه کارام مخالف بود . با درس خوندنم . با خدمت رفتنم .با کامپیوتر خریدنم . با پس انداز کردنم .با گواهی نامه گرفتنم و...
    و الان هم جلوی کارهام سنگ اندازی میکنه و دوس نداره پیشرفت کنم .
    من نمیخوام شغل ثابتی در حال حاضر داشته باشم . چون کارهای عقب افتاده زیاد دارم . دوست دارم اگر قراره ساعت 9 صبح برم کلاس زبان مجبور نباشم مرخصی بگیرم یا اگر قراره برم دانشگاه بابتش از کسی اجازه بگیرم و حرف بشنوم .
    شغل خودم رو به این خاطر دوست دارم . چون بهم اجازه میده ضمن کسب درآمد به همه ی کارهای عقب افتادم برسم . اتفاقی که تو این 3 ماه کم و بیش افتاد.ولی افسوس که دائمی نیست

  12. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    سهیل جان:

    شاید خ چیزا نداشته باشی اما جوانیت رو داری! این یه شعار نیست! یه سرمایه خ مهمه!


    من میدونم شرایطت خ سخته اما مطمین باش که

    غصه خوردن، مقایسه زندگیت با دیگران، گلایه کردن هییییییییییییییچ مشکلی ازت حل نمیکنه !


    ببین من خ ها رو می شناسم که با تاخیر رفتن دانشگاه اما این دلیل نمیشه که از این یه پتک درس کنن مدام بزنن تو سرشون!


    بهت توصیه می کنم فکرکنی تو یه جزیره ای و تنهای تنهایی! فک کن کسی نیس که تو بخای خودت رو باهاش مقایسه کنی! درستش همه همینه ! هیچ کسی نم یتونه جای تو باشه شاید اگه خیلیها جای تو بودن شاید اصلا دانشگاه نمی رفتن حتی تو 24!



    من پزشک معروفی رو می شناسم که فقز 10 سال پشت کنکور بوده!


    من دوتا پزشک می شناسم که اول یکیشون فیزیک م یخونده و دیگری یه رشته دیگه بعد تغییر رشته دادن و رفتن سراغ پزشکی! اونم با هزینه خودشون و انجام کارهای سختی مثل کارگری و.. و الان تو بهترین جای تهران خونه دارن و بهترین مسافرتها رو م یرن!

    ببین دوست من بجای افسوس خوردن که روح و روان و بدنت رو خراب می کنه! فقط به راه حل فک کن! فقط فقط! اصلا هیچ دقیقه ای از دقایق زندگیت رو صرف غصه خوردن نخور که فق رمانت رو هدر می ده همین!

    مگه ادم چقد رانرژی داره هم غصه بخوره هم درس بخونه هم سرکار بره!


    حالا چند توصیه:

    سعی کن معدلت بالا باشه! که همه جا بدردت می خوره

    سعی کن ادمی باشی با ارتباطات بالا! یکی از مهاجران ایرانی مقیم کانادا که بعنوان یه مهاجر موفق معرفی شده بود راز موفقیتش رو ارتباطات زیاد با ادما بیان کرده!

    از اساتید دانشگاهتون کمک بگیر ! معمولا ارتباط خوب با اونا هم می تونه موقعیت شغلی برات جور کنه هم توصیه نامه های خوب برای رفتن به اون ور اگه دلت می خاد

    سعی کن مهاراتهات رو خ بالا ببری! زبان رو می تونی خودت بخونی! میشه سه ماهه تافل گرفت اونم با اطلاعات اولیه دبیرستان! کار نشد نداره!

    از خودت خ توقع نداشته باش که هم کار کنی هم درس بخونی! م یدونم خ سخته چون خودم هم تو این شرایط رفتم ارشد! الان فوکوست رو بزار روی مهراتهات و مخصوصا اونایی که می دونی بدردت می خورن یعنی نباید بی گدار به اب بزنی! نباید خودت رو مشغول کارای الکی بکنی که حالا شاید درامدی واست داشته باشن اما وقتت رو خ بگیرن! با متخصصین رشتت صحبت کن ببین چه چیزایی باید یاد بگیری چه نرم افزارهایی چه ... مطمین باش ادمای واقعا متخصص کم داریم و اگه تو بتونی خودت رو قوی کنی خ بهت کمک م یکنه!( یه خورده با این شرایطت کنار بیا)

    من نقل قولی برات می ارم از اقای باران13

    سلام دوست عزیز کوچکترم از اینم که بخام راهنماییتون کنم ولی شاید تجربم بدردتون بخوره
    تا می تونید مهارت یادبگیرید در حین تحصیل، به این صورت که یا کلاس برید یا یه جا شاگردی کنید (یه مهارت نه چندان پیچیده)، یا با کتاب یا فیلم آموزشی و تمرین عملی یادش بگیرید
    نکات زیر رو قبل از یادگیری یه مهارت سعی کن رعایت کنید
    قبل از اینکه مهارتی رو یادبگیرید حتما مشورت بگیرید با افراد امین اون رشته
    مهارتی رو یادبگیر که بشه باهاش موقعیت ساخت، مثلا اگه وردپرس (خیلی سادست) یاد بگیری چون ایران قانون کپی رایت روی محصولات نرم افزاری و... خارجی رو نداره راحت می تونی یه فروشگاه اینترنتی ساده بزنی (اینترنت دانشگاه های دولتی مفته! و سرعت بالا،راحت می تونی از سایتایی مثل رپیدشیر به رایگان با لیچ کردن فیلمهای آموزشی، مستندهای گرون قیمت رو دانلود کنی و بفروشی) و...
    هیچ مهارتی رو عار ندون حتی جوشکاری یا نقاشی ساختمون
    سعی کن حتما زبانت رو تقویت کنی چون هم باعث میشه تو تحصیل بهتر پیشرفت کنی، بیرون بتونی تدریس کنی و هم تو یادگیری مهارتهای کامپیوتری که خیلی خیلی برات مفیدند موفقتر باشی
    این خلاصه متد تیم فریس برای یاد گیری بهتر مهارت هاست
    خردن کردن مهارت
    گفتگو با متخصصان آن مهارت برای یادگیری بهتر مهارت و نیز شناخت اشتباهات افراد آماتور
    یادگیری مفاهیم کم ولی پرکاربرد مهم تر از پرداختن به جزییاته
    اول یادگیری مفاهیم پایه ای و ساده بعد پیچیده
    برای هرچیزی که یاد میگیری یه کاربرد یا یه پروژه عملی بساز
    از انتهای راه به ابتدا نگاه کن با خودت بگو من موفق شدم چون...
    به خودت مشوق بده
    برای خرده هدفهات برنامه ریزی کن
    نکات مثبت و منفی خودت رو بشناس
    نقشه عملیاتی برای کسب مهارت رسم کن
    لینک یوتیوبش رو پیدا کردم میزارم برات
    موفق باشی
    در ضمن یه کاربر محترم دیه هم هستن اقای نگارگر 86 . ایشونم استخدام جایی نیستن اما چون مهاراتاشون زیاده می تونن کسب درامد داشته باشن. هر چند شرایط ایشون با شما ق مقایسه نیس .

    در کل منظورم اینکه شاید درامدت خ خ کم باشه اما همون رو هم تا م یتون یهوشمندانه خرج کن و صرف یادگیری یه هنر دیگه!



    فقط و فقط تو این دنیا یه نفر می تونه ادم رو شکست بده اونم خود ادمه! مطمین باش ادمایی که پشتکار دارن و هوشمندانه عمل می کنن حتما موفق می شن.

    من و خیلیهای دیگه شرایط تو رو داشتن! تنها نیستی! همون طور که بقیه موفق شدن شما هم می تونی! کافیه غصه و گذشته رو بزاری کنار و با امید بری جلو

    نقل قول نوشته اصلی توسط soheil2 نمایش پست ها
    نه دانشجوی کارشناسیم .
    به دلیل همون مشکلاتی که گفتم چند سال دور از تحصیل بودم و فقط کار میکردم و البته خدمت سربازی . اگر علاقه به ادامه ی تحصیل نبود هیچ وقت وارد دانشگاه نمیشدم .




    من تهران زندگی میکنم . اوضاع از تحریمها به اینور بد شده . قبلش خوب بود .



    اگر مدرک یا مهارت به درد بخوری داشتم حتما شرکت میکردم . ولی دنبال کار زیاد گشتم . و همشون بلا استثنا حقوقی رو میدادن که در کمتر از 10 روز میتونم از شغل خودم در بیارم و 20 روز دیگه رو راحت استراحت کنم و به کارای شخصیم برسم . مشکل فعلی من اینه که در ماه 10 الی نهایتا 15 روز کار میکنم و در حال حاضر با شرایط و اهدافی که در نظر دارم اصلا کافی نیست .


    تصمیم دارم ولی ضامن گیر نیاوردم تا الان . خانوادم هم کمکی نمیکنن متاسفانه .



    اتفاقا چند روز پیش بهش فکر میکردم که تو مراکز فنی و حرفه ای تدریس کنم تو رشته ی کاری مربوط به خودم ولی یکی از شرایطش داشتن مدرک کاردانی تو رشته ی مرتبط بود که من نداشتم .




    یکم از یه آدم دیپلمه بیشتر .



    اشنایی ندارم .



    در حد برقراری ارتباط کاری و... خوب ولی با هیچ کس صمیمی نمیشم . خیلی خجالتی بودم . الان خیلی بهترم . به خصوص تو 2 سال گذشته خیلی پیشرفت داشتم در این زمینه .


    خیر . هم سنام از طرف خانواده ساپورت میشن و یا به اعتیاد و خلاف رو میارن .



    مشکل اصلی من اینه که میخوام مهارتها یی رو یاد بگیرم که باید حداقل 10 سال پیش یاد میگرفتم .
    دانشگاهی که باید 18 سالگی میرفتم 24 سالگی رفتم .
    کلاس زبان و کامپیوتر و گرافیک و موسیقی و ...

    متاسفانه پدر و مادر خوبی نصیبم نشد
    من تو بچگی لباس کهنه ی بقیه رو میپوشیدم و خرج تحصیلم رو خودم در میاوردم . تا 19 سالگی اسم موس رو هم نشنیده بودم .خودم کار کردم کامپیوتر خریدم و شروع به یادگیری کردم .در حالی که همه چیز از مواد مخدر و خلاف و ... دیده و شنیده بودم . خدا رو شکر تو خونواده همچین چیزی نداشتیم .
    بابام با همه کارام مخالف بود . با درس خوندنم . با خدمت رفتنم .با کامپیوتر خریدنم . با پس انداز کردنم .با گواهی نامه گرفتنم و...
    و الان هم جلوی کارهام سنگ اندازی میکنه و دوس نداره پیشرفت کنم .
    من نمیخوام شغل ثابتی در حال حاضر داشته باشم . چون کارهای عقب افتاده زیاد دارم . دوست دارم اگر قراره ساعت 9 صبح برم کلاس زبان مجبور نباشم مرخصی بگیرم یا اگر قراره برم دانشگاه بابتش از کسی اجازه بگیرم و حرف بشنوم .
    شغل خودم رو به این خاطر دوست دارم . چون بهم اجازه میده ضمن کسب درآمد به همه ی کارهای عقب افتادم برسم . اتفاقی که تو این 3 ماه کم و بیش افتاد.ولی افسوس که دائمی نیست

  13. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 دی 92 [ 17:15]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    658
    سطح
    13
    Points: 658, Level: 13
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 36 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    زندگی خیلی قشنگه . اونم برای آدمی به سن تو . فقط 25 سال داری. خیلی خوبه که مجبوری روی پای خودت وایسی این موضوع تو را زرنگ می کنه . خوش به حالت که سختی داری . چون این سختی ها می توانند تو را بسازند. تو با وجود خداند را شاکر باشی چون برای پروش روحی تو موثرند. به روزی فکر کن که یک انسان با شخوند می توانی با زندگیت حال کنی . فقط نماز بخون . سعی کن به خاطر سختیهایی که داری خداوصیت کاری در یک محیط خوب خوب کاری هستی .

    من وقتی سن تو را داشتم . کوهی از مشکلات را داشتم ولی همینکه من هنوز خیلی جوانم و می توانم آینده ام را بسازم به من انرژی فوق العاده ای می داد.

    پدر من با سن زیاد 70 ساله ، بقچه کول می کرد. من دختر بودم و خانه ای که داشتم افتضاح بود. یعنی یک تلویزیون رنگی کوچک 24 اینچ . فرشهای رنگ و رو رفته و پشتی . تلفن هم تازه 1 سال خریده بودیم . من دندانهایم شکسته بود و دندان نداشتم ولی از خانواده پولی بابت این کار نمی خواستم . با وجود اینکه سلیقه خوبی داشتم، ولی پول خرید لباس را نداشتم .

    همه فامیل به خاطر شرایطم مرا انسان عقب افتاده ای حساب می کردند. دوره کارشناسی ام را با معدل بالا در آن سن تمام کردم .

    من فقط امید به خداوند بود که مرا خیلی با روحیه ای می رکرد.

    البته پدر و مادرم خیلی درکم می کردند و خیلی دوستم داشتند. به خصوص مادرم .

    ولی همه فامیل طردم کرده بودند. آنها عارشان می آمد با من هم کلام شوند. من روی پای خودم بودم و داشتم برای بهتر شدن شرایطم تلاش می کردم . خداوند را به خاطر مشکلاتم شاکر بودم .

    دوست داشتم با یه خواستگار پولدار و تحصیلکرده ازدواج کنم . ولی خواستگارهای من تا خانه مان را می دیدند ، می رفتند.

    در دانشگاه به خاطر شرایط ظاهری ام ، خوب شاید پسرهای زیادی به سمتم جذب نمی شدند ولی من اعتماد به نفسم را حفظ می کردم . آنقدر اعتماد به نفسم را بالا برده بودم که با وجود ظاهرم ، پسرهایی به سمتم جذب شدند.

    تمام فامیل حتی برادرهایم و شوهر خواهرم مرا به شدت تحقیر می کردند. داداشم برادر زنش را به رخم می کشید . آنها نه تنها کمکی به من نمی کردند بلکه نمک به زخمم می پاشیدند.

    از بس در فامیل کسی با من حرف نمی زد و داداشهایم با من صحبت نمی کردند . و خواهرم حرفهایم را اشتباه می دانست . من از لحاظ ارتباطی خیلی اعتماد به نفس نداشتم ولی بهترین روزای زندگیم بود . چون از خودم راضی بودم . چون نیت خیر داشتم . چون کمکهای خداوند را به صورت غیبی می دیدم و این موضوع به من خیلی روحیه می داد. تمام درد دلهایم با خدا بود . داشتن دوست خوبی مثل خداوند برایم نشاط آور بود. آینده ام را فوق العاده درخشان می دیدم .

    من آنقدر در برنامه نویسی پیشرفت کرده بودم ، که در دانشگاه همه مرا نابغه می دانستند. من با وجود تمامی مشکلاتی که داشتم ، مورد حسرت همکلاسی ها و فامیل بودم .

    آنها علنی به من حسادت می کردند. علت بیشتر زخم زبانهایشان همین بود.

    شما هم به جای غصه خوردن تلاش کن . و خداوند را به خاطر مشکلاتت شاکر باش . مشکلات می تواند از تو یک انسان بزرگ بسازد. این را مطمئن باش . فقط در صورتیکه بی راهه نری . راه خلاف نری . تلاش بکنی . ورزش کنی . و تفریح کنی .

    اگر بی راهه بری . بخوای خودتو آدم بدبختی بدونی ، مطمئن باش زندگی هم تو را بدبخت می کند. ولی اولین قدم اینه که خداوند را به خاطر خانواده خوبی که داری شاکر باشی . و احترام پدر و مادرت را داشته باشی . اینطوری خودتم احساس آرامش بیشتری می کنی . سعی کن از سختیهایی که داری برای ساخته شدن خودت کمک بگیری .

  14. کاربر روبرو از پست مفید leila3000 تشکرکرده است .

    majid_k (یکشنبه 17 شهریور 92)

  15. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 فروردین 97 [ 14:43]
    تاریخ عضویت
    1392-6-14
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    3,965
    سطح
    40
    Points: 3,965, Level: 40
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 185
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    28

    تشکرشده 23 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام داداشی . من امیر حسینم . همونی که دوقطبی داشت . راستش تو خیلی باشعوری . مثل یک داداش بزرگتر منو راهنمایی کردی . من ازت ممنونم . داداشی اخه تو که خیلی قشنگی و به قول خودت دخترا بهت نظر داشتن چه طور تونستی خودتو پاک نگه داری . اخه می گن پسرای خوشگل با چند تا دختر رابطه ی جنسی دارن . اما تو پسر پاکی موندی . اونم تو تهران . می خوام منو راهنمایی کنی که منم مثل تو بشم . تو همین تایپیک یا تو هرجای دیگه . اخه من خواهر و برادری ندارم


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.