به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 44
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 شهریور 98 [ 00:26]
    تاریخ عضویت
    1392-6-15
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    4,674
    سطح
    43
    Points: 4,674, Level: 43
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 76
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    92

    تشکرشده 36 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    رنگین کمان،تو اگر مثلن بخوای خانمت چاق باشه،می ری از بین دخترهای لاغر و

    متوسط انتخاب می کنی بعد ازش می خوای چاق بشه؟یا از اول می ری سراغ

    دخترهای چاق؟
    آخه ممکنه اون دختره که چاق نیست سایر ویژگی ها رو داشته باشه و نشه ازش گذشت!
    دیگه اینکه اگه نشه خیلی داغون میشم بدجوری رفته تو فکرم از کارو زندگی و درس منو انداخته نمیتونم واسه ارشد درس بخونم همش تو فکرمه اگه نشه خیلی حالم بد میشه ...
    دعا کنید بچه ها

  2. #12
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    یاد یه جوک قدیمی افتادم
    یه روز یک مسلمان می ره کلسیا و به کشیش می گه که می خواد مسیحی بشه
    چراغها را خاموش می کنند و یه سری دعا می خونند و ... در نهایت بهش می گن خب دیگه تو مسیحی شدی
    چراغها را روشن می کنند طرف می گه اللهم صل علی .....

    اون موقع من این را در حد یک جوک شنیدم و خندیدم
    اما واقعا معنی زیادی پشتش هست
    سخت بشه عقاید یا حتی عاداتی که فرد باهاش بزرگ شده را عوض کرد.

    شما خانواده مذهبی دارید و ایشون متفاوتند.
    آیا می تونید خانواده تون را راضی کنید که در زندگیتون و رفتار همسرتون دخالت نکنند.
    شاید برای شما آرایش کمرنگ مساله را حل کنه
    آیا برای مادرتون هم همینطوره و می تونه دخالت نکنه و زندگی آرومی داشته باشید؟

    منظورم این نیست که کلا منصرف بشید
    ولی روی این مساله باید خوب فکر کنید.
    مشاوره حضوری لازمه تا مشخص بشه شما چقدر می تونید منعطف بشید و خانم چقدر.
    باید هر دو به طرف هم گام بردارید. یک قدم شما کوتاه بیایی و یک قدم ایشون.

  3. 6 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    del (یکشنبه 03 آذر 92), mohammad6599 (دوشنبه 18 شهریور 92), rainbow69 (شنبه 16 شهریور 92), roze sepid (دوشنبه 18 شهریور 92), shapoor (یکشنبه 17 شهریور 92), فرهنگ 27 (شنبه 16 شهریور 92)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 شهریور 98 [ 00:26]
    تاریخ عضویت
    1392-6-15
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    4,674
    سطح
    43
    Points: 4,674, Level: 43
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 76
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    92

    تشکرشده 36 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    یاد یه جوک قدیمی افتادم
    یه روز یک مسلمان می ره کلسیا و به کشیش می گه که می خواد مسیحی بشه
    چراغها را خاموش می کنند و یه سری دعا می خونند و ... در نهایت بهش می گن خب دیگه تو مسیحی شدی
    چراغها را روشن می کنند طرف می گه اللهم صل علی .....

    اون موقع من این را در حد یک جوک شنیدم و خندیدم
    اما واقعا معنی زیادی پشتش هست
    سخت بشه عقاید یا حتی عاداتی که فرد باهاش بزرگ شده را عوض کرد.

    شما خانواده مذهبی دارید و ایشون متفاوتند.
    آیا می تونید خانواده تون را راضی کنید که در زندگیتون و رفتار همسرتون دخالت نکنند.
    شاید برای شما آرایش کمرنگ مساله را حل کنه
    آیا برای مادرتون هم همینطوره و می تونه دخالت نکنه و زندگی آرومی داشته باشید؟

    منظورم این نیست که کلا منصرف بشید
    ولی روی این مساله باید خوب فکر کنید.
    مشاوره حضوری لازمه تا مشخص بشه شما چقدر می تونید منعطف بشید و خانم چقدر.
    باید هر دو به طرف هم گام بردارید. یک قدم شما کوتاه بیایی و یک قدم ایشون.
    آره اینکه آدمها به ذاتشون بر میگردند درسته اما تو خانواده من خواهرم رو کسی اجبار به پوشش خاصی نکرد و خودش دوست داره پوشیده باشهu خانواده من اهل گیر دادن نیستند و فقط نظرشون رو بیان می کنند و اگه نزدیک به نظرشون هم باشه قبول می کنن اما مشکل کنونی من خود دختر خانومه که اگه قبول کنه خیلی عالی میشه, فکر می کنم الان زوده که بهش بگم از طرفی فکر میکنم اونم داره بیشتر از قبل بهم علاقه مند میشه و اینطوری اگه بعدا نشه خیلی عذاب وجدان میگیرم که با احساسش بازی کردم :( ولی یه پیشنهاد بیشرمانه ای به خودم دادم و اونم اینه که بزارم یکم بیشتر بهم علاقه مند بشه بعد بهش بگم ولی وجدانم نمیزاره!

  5. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام. من هم حجاب رو می پسندم. اما به عقیده من حجاب داشتن همیشه پاکدامنی را تضمین نمیکنه. همینطور بدون حجابی هم نشان دهنده مورد خاصی نیست. بزرگترین اشتباه افراد اینه که فرد مورد نظر رو مطابق نظر و میل خودشون تغییر بدن. تصور کن اون خانم از شما بخواد موهای سرتون رو مطابق میل ایشون و به شکلی خلاف میلتون درست کنید. و یا ریش یا سبیل بذارید یا بلعکس بتراشید. در صورتی که تمایلی به این تغییر چهره نداشته باشید. آیا انجام میدید؟
    صحیح نیست از ایشون بخواهید کاری را انجام بدند که باورش را نداشته باشند. این نظر شخصی من بود. اما تجربه ای متفاوت نیز براتون دارم.
    روزی از دوستی پرسیدم. اگر همسر آینده ات از تو بخواد حجاب را رعایت کنی چکار میکنی؟
    گفت: امروز دو پا دارم و بر روی آنها راه میرم. اگر فردا یکی را از دست دادم باز هم سعی میکنم با یکی راه برم. اگر عاشق شخص مورد نظر باشم براش هر کاری انجام میدم. ولو مخالف میلم.
    حجاب تنها پوشش موی سر نیست. حجاب کلامی. رفتاری. اخلاقی. و غیره میتونه اشکال مختلف داشته باشه.
    یک سوال: شما بین بی حجابی و بد حجابی کدوم رو ترجیح میدهید؟

  6. 5 کاربر از پست مفید majid_k تشکرکرده اند .

    rainbow69 (یکشنبه 17 شهریور 92), roze sepid (دوشنبه 18 شهریور 92), sara 65 (یکشنبه 17 شهریور 92), shapoor (یکشنبه 17 شهریور 92), مهرااد (شنبه 16 شهریور 92)

  7. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    سلام
    جالبه میگین نمیخوام عقیده ی خودم رو تحمیل کنم بعد میگین اگه قبول نکنه مجبورم ازش جدا شم! اگه یه ذره کلمات رو عوض کنید در نهایت درخواست شما یعنی تحمیل نظرتون! چون تنها جوابی که میخواین بشنوین قبول کردنشه و اگه نه رابطه تموم میشه! مثالی که فرهنگ 27 زدن بسیار بجا بود! اما در مورد هدیه ی چادر هم یه لحظه خودمو جای اون خانوم گذاشتم که بخوام از کسی چادر هدیه بگیرم و حس کردم دلم میخواد سرمو بکوبم به دیوار!!!

  8. 4 کاربر از پست مفید sara 65 تشکرکرده اند .

    rainbow69 (یکشنبه 17 شهریور 92), roze sepid (دوشنبه 18 شهریور 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 17 شهریور 92), تنهاترین سیما (پنجشنبه 21 شهریور 92)

  9. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 شهریور 98 [ 00:26]
    تاریخ عضویت
    1392-6-15
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    4,674
    سطح
    43
    Points: 4,674, Level: 43
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 76
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    92

    تشکرشده 36 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان باز هم از اینکه لطف می کنید و نظراتتون رو بیان می کنید ممنونم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط majid_k نمایش پست ها
    حجاب تنها پوشش موی سر نیست. حجاب کلامی. رفتاری. اخلاقی. و غیره میتونه اشکال مختلف داشته باشه.
    یک سوال: شما بین بی حجابی و بد حجابی کدوم رو ترجیح میدهید؟
    به نظر من یه جور بد حجاب هست که در واقع اعتقادی به حجاب نداره و فقط بخاطر قانون و جبر موجود تو جامعه ما مجبوره یه چیزی بکشه رو سرش ولی قلبا اعتقادی بهش نداره و اونا حسابشون جداست.
    ولی نوعی از بد حجاب ها هستند که حجاب رو قبول دارند اما اینطوری بزرگ شدن یا تو یه برهه ای از زمان فکر می کنن که برای دیده شدن یا شیک بودن باید بدنشون رو به نمایش بزارن. این حرفم مثل این میمونه که یه آدم سیگاری میدونه که سیگار بده ولی بازم میکشه چون گرفتارشه! اینو میشه یه کاریش کرد.

    در مورد سوال به نظر من بی حجاب موضعش مشخصه و تکلیف خودش رو مشخص کرده ولی بد حجاب هندونه در بسته است.
    راستی این رو هم اضافه کنم که مورد بنده بد حجاب نیست.طوری نیست که گشت ارشاد بهش گیر بده ولی شده که حراست دانشگاه بهشون تذکر بده(همونایی که سر صبح اول وقت جلو در دانشگاه به همه گیر میدن!)

    در مورد اینکه گفتید خودم رو بجای ایشون بزارم که مثلا این مدل موهامو جور خاصی بزنم و این چیزا... . من فکر میکنم که مقایسه خوبی نکردین.
    در مورد حجاب : یکم فکر کنید. فرض کنید مثلا می خواهید یک ماشین رو بفروشید.شما کاری که می کنید اینه که اونو تمیز می شورید و خوب پالیش واکس می زنید و بعد یه روکش صندلی خوب هم می گیرید که توجه بیشتری جلب بشه در صورتی که خریدار عاقل به موتور ماشین(یعنی درونش توجه می کنه) و میدونه که این ظاهرو اگه تمیز هم نباشه خودش میتونه تمیز کنه.پس نتیجه اینکه کار ما جز جلب توجه جنبه دیگری نداره!

    نقل قول نوشته اصلی توسط sara 65 نمایش پست ها
    سلام
    جالبه میگین نمیخوام عقیده ی خودم رو تحمیل کنم بعد میگین اگه قبول نکنه مجبورم ازش جدا شم! اگه یه ذره کلمات رو عوض کنید در نهایت درخواست شما یعنی تحمیل نظرتون! چون تنها جوابی که میخواین بشنوین قبول کردنشه و اگه نه رابطه تموم میشه! مثالی که فرهنگ 27 زدن بسیار بجا بود! اما در مورد هدیه ی چادر هم یه لحظه خودمو جای اون خانوم گذاشتم که بخوام از کسی چادر هدیه بگیرم و حس کردم دلم میخواد سرمو بکوبم به دیوار!!!
    سلام
    راستش خوب که فکر میکنم می بینم حرف شما منطقی هستش.حق با شماست و من درواقع نمی خوام جوابی غیر از جواب مورد نظرم بشنوم و این بخاطر اینه که خیلی دوستش دارم اما تو رو خدا به منم حق بدید. تو مساله ازدواج فقط دختر و پسر نیستند که باهم پیوند می خورند دو خانواده و فامیل با هم پیوند می خورند اگه من با این مساله کنار بیام (که نمیتونم) فردا تو خانواده هم با اینکه شاید به روم نیارند اما می دونم که ته دلشون چیز دیگه ای است. آخه من که چیز زیادی نمی خوام مگه حجاب بده؟
    چه مشکلی داره؟
    قبول دارید آرایش کردن مرتب بودن نیست؟
    اصلا دلیل آرایش یا بیرون نگه داشتن مو چیه به من میگین؟
    مگه شیک بودن در عین با ححاب بودن میسر نمیشه؟

    اون فکر چادر دادن هم کلا غلط بود و یه چیزی بود دیگه حالا گیر ندید انقد

    دوستان جدای از اینکه قبول میکنه یا نه یه فکر جدید به ذهنم رسیده و اونم اینه که به یکی از دوستاش که حجاب بهتری داره بگم که بهش راجبه حجاب بگه و نگه که من گفتم. انگار از طرف خودش باشه و بهش مثلا از مزیت های حجاب بگه و اینکه می تونه با حجاب بیشتر نظر منو جلب کنه! بعد کافیه یه پالس بده بعدش من اینطرف جوری ازش استقبال کنم که بیشتر بره به سمت حجاب! اگه در واقع حجابشو یکم بیشتر رعایت کنه مطمئنم عشقم بهش چند برابر میشه.قصد تعریف ندارم,اینجا که کسی منو نمیشناسه. من اخلاقم اینه که اگه یکی بهم خوبی کنه بیشتر از چیزی که داده بهش خوبی میکنم . اگه درکم کنه بیش از پیش عاشقش میشم.اگه قبول نکنه با دلم کنار نمیام اما چون دوسش دارم نمی خوام بعدا زندگیش تلخ بشه

    دوستان به نظرتون نقشه چطوره؟

  10. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 مهر 92 [ 12:28]
    تاریخ عضویت
    1392-5-30
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    172
    سطح
    3
    Points: 172, Level: 3
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 15 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بازم سلام
    اول از همه با آقاي فرهنگ مخالفم و جواب خوبي رو بهش دادين شما البته ببخشيدا و با آقاي كوشا موافق
    اين همه نقشه براي چيه آقاي محترم ؟ يكم جرات داشته باشين رك برين بهش بگين لطفا كسي رو واسطه نذارين ممكنه حرفاتونو اشتباه برداشت كنه و اشتباه بره بگه از قصد نه ولي هر كسي يه برداشتي داره همين اتفاق براي من هم افتاد ولي خودش اومد مستقيم باهام حرف زد ديدم چقدررررررررررررر سوء تفاهم ايجاد شده . ترسو بذارين كنار و خواستتونو بهش بگين اگر ارزششو داشته باشين و واقعا دوستتون داشته باشه و لياقتشو داشته باشين قبول مي كنه
    من خيلي برام سخته امروز با حجاب اومدم سر كار احساس مي كنم همه دارن نگاه چپ چپ بهم مي كنن ولي بايد قبل از هر چيزي خودم اينو امتحان مي كردم كه آيا مي تونم خلاصه امروز سخته بود ولي داره عادي مي شه تا يه مدت بايد امتحان كنم و عكس العمل ها رو ببينم . بهش فرصت بدين اينو.
    البته ما هنوز كارمون به خواستگاري نكشيده و جاي حرف بسياره كه من قبول مي كنم يا نه
    در مورد شما لطفا تا بيشتر بهتون وابسته نشده ازش بخواين با احساساتش بازي نكنين خواهشا
    براي بار اخر مي گم خودتون مستقيم برين و باهاش حرف بزنين .

  11. کاربر روبرو از پست مفید لاله شيرازي تشکرکرده است .

    rainbow69 (یکشنبه 17 شهریور 92)

  12. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 شهریور 98 [ 00:26]
    تاریخ عضویت
    1392-6-15
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    4,674
    سطح
    43
    Points: 4,674, Level: 43
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 76
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    92

    تشکرشده 36 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط لاله شيرازي نمایش پست ها
    ترسو بذارين كنار و خواستتونو بهش بگين اگر ارزششو داشته باشين و واقعا دوستتون داشته باشه و لياقتشو داشته باشين قبول مي كنه
    من خيلي برام سخته امروز با حجاب اومدم سر كار احساس مي كنم همه دارن نگاه چپ چپ بهم مي كنن ولي بايد قبل از هر چيزي خودم اينو امتحان مي كردم كه آيا مي تونم خلاصه امروز سخته بود ولي داره عادي مي شه تا يه مدت بايد امتحان كنم و عكس العمل ها رو ببينم . بهش فرصت بدين اينو.
    البته ما هنوز كارمون به خواستگاري نكشيده و جاي حرف بسياره كه من قبول مي كنم يا نه
    در مورد شما لطفا تا بيشتر بهتون وابسته نشده ازش بخواين با احساساتش بازي نكنين خواهشا
    براي بار اخر مي گم خودتون مستقيم برين و باهاش حرف بزنين .
    سلام , ممنونم از اینکه تجربتون رو بیان کردید
    واقعا این کار شما رو تحصین میکنم(اینکه با حجاب اومدین), به عنوان یه پسر عرض می کنم اون نگاهها چپ چپ نیست, اینجا ایرانه و هر تفاوت دیگه ای هم داشتید بازم این نگاهها بود اما در این مورد مطمئن باشید دید مثبتی هست. راستی یه چیز دیگه ببخشید فوضولی میکنم اما اگه بعدا با موردتون ازدواج کردید خدای نکرده منت سرش نذارید بخاطر این موضوع چون ارزش کاری که کردید رو میاره پایین و اگه منت نزارید و خودش این درکو داشته باشه که چه ایثاری کردید, اونوقت شیفته ی شما خواهد شد البته این نظر من بود. برای شما آرزوی خوشبختی و سلامتی دارم .

    خیلی دارم فکر میکنم و تا الان به نتیجه رسیدم که باید خودم زودتر بهش بگم اما دارم هنوز رو طرز بیان و موقعیتش فکر می کنم.
    ان شاالله که درست می شه

  13. #19
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط rainbow69 نمایش پست ها
    آخه ممکنه اون دختره که چاق نیست سایر ویژگی ها رو داشته باشه و نشه ازش گذشت!
    دیگه اینکه اگه نشه خیلی داغون میشم بدجوری رفته تو فکرم از کارو زندگی و درس منو انداخته نمیتونم واسه ارشد درس بخونم همش تو فکرمه اگه نشه خیلی حالم بد میشه ...
    دعا کنید بچه ها
    اون دختری که چاق نیست ولی به خاطر سایر ویژگی هاش نمی شه ازش گذشت،چطور

    فهمیدی که اون ویژگی ها رو داره؟جز اینکه رابطه داری یا در موردش تحقیق کردی؟شما

    اگر به چاقی اعتقاد داری،چرا از گروه لاغران انتخاب کردی؟حالا،انتخاب کردی،آیا منطقیه

    از کسی که 60 کیلوهه بخوایم تو چند ماه 90 کیلو بشه؟

    اگر معیاری خط قرمز (اصلی) محسوب می شه،اول باید از گروهی که واجد اون معیار

    هست انتخاب کنیم و اگر قسمت نشد،اون معیارو ترجیحی و حوضه انتخابمونو وسیع تر

    می کنیم.ولی ظاهرن این مسئله برای تو خط قرمزه ولی از گروهی که حایز شرط نیست

    انتخاب کردی،پس یا از گروه مناسب انتخاب کن یا معیارتو ترجیحی کن.


  14. 3 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    rainbow69 (یکشنبه 17 شهریور 92), shapoor (یکشنبه 17 شهریور 92), پسرایرونی (دوشنبه 18 شهریور 92)

  15. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 شهریور 98 [ 00:26]
    تاریخ عضویت
    1392-6-15
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    4,674
    سطح
    43
    Points: 4,674, Level: 43
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 76
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    92

    تشکرشده 36 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    چطور

    فهمیدی که اون ویژگی ها رو داره؟جز اینکه رابطه داری یا در موردش تحقیق کردی؟شما

    اگر به چاقی اعتقاد داری،چرا از گروه لاغران انتخاب کردی؟حالا،انتخاب کردی،آیا منطقیه

    از کسی که 60 کیلوهه بخوایم تو چند ماه 90 کیلو بشه؟

    اگر معیاری خط قرمز (اصلی) محسوب می شه،اول باید از گروهی که واجد اون معیار

    هست انتخاب کنیم و اگر قسمت نشد،اون معیارو ترجیحی و حوضه انتخابمونو وسیع تر

    می کنیم.ولی ظاهرن این مسئله برای تو خط قرمزه ولی از گروهی که حایز شرط نیست

    انتخاب کردی،پس یا از گروه مناسب انتخاب کن یا معیارتو ترجیحی کن.
    سلام فرهنگ جان درسته از بین چاق ها انتخاب کردم ولی اونجوری هم نیست که از 60 کیلو بشه 90 کیلو!!
    10 کیلو هم برام کافیه تدریجی هم باشه نه یهویی.
    من که چیز زیادی نمی خوام فقط میخوام موهاشو بده داخل همین و آرایشش رو در حد معمولی انجام بده.در کل منظورم اینه که حجاب ظاهری ورفتاریش یه کوچولو سنگین تر بشه همین.
    یک نکته ای هم هست من دیدم خیلی از خانوما بعد ازدواج رفتارشون با دیگر مردا یکم محافظه کارانه تر شده بدون اینکه شوهرشون بخواد.در مجموع اگه درخواست من اجرایی بشه مساله حل میشه.


 
صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 10:36
  2. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.