سلام و احترام
شما متاهل هستی و با اینکه، یه مقدار از بانک محبت و انرژی عاطفیتون را خرج همسرتان می کنی باز هم، انبوهی از عشق را درون خودت احساس می کنی
حالا کمی به دختر و پسر هایی فکر کن که مشکل شما را دارند و همسری هم نیست تا گوشه ای از محبت را خرج همسر کنند!!!
جز پدر و مادر و خانواده و دوستان و درس و کار و زندگی، ورزش و تفریح هم جای دیگری نیست، فکر کنید ...
هیچ کس خالی از احساس نیست،کم یا زیاد ... مهم این هست که راه درست استفاده از از داشته هایمان را بدونیم و به دنبال بهترین ها در موقعیت خودمان باشیم
مراقب زندگیتان باشید
مطمئن هستم شما هم با توجه به موقعیت زندگی خودتان، با حفظ حریم زندگی شخصی و خوشبختی همسر و فرزندتان، تلاش خواهید کرد

علاقه مندی ها (Bookmarks)