نقل قول نوشته اصلی توسط رها92 نمایش پست ها
سلام و احترام

شما متاهل هستی و با اینکه، یه مقدار از بانک محبت و انرژی عاطفیتون را خرج همسرتان می کنی باز هم، انبوهی از عشق را درون خودت احساس می کنی

حالا کمی به دختر و پسر هایی فکر کن که مشکل شما را دارند و همسری هم نیست تا گوشه ای از محبت را خرج همسر کنند!!!

جز پدر و مادر و خانواده و دوستان و درس و کار و زندگی، ورزش و تفریح هم جای دیگری نیست، فکر کنید ...

هیچ کس خالی از احساس نیست،کم یا زیاد ... مهم این هست که راه درست استفاده از از داشته هایمان را بدونیم و به دنبال بهترین ها در موقعیت خودمان باشیم

مراقب زندگیتان باشید

مطمئن هستم شما هم با توجه به موقعیت زندگی خودتان، با حفظ حریم زندگی شخصی و خوشبختی همسر و فرزندتان، تلاش خواهید کرد
..................
وای تصورش هم برام دردناکه.... هر وقت یادش می افتم می خوام از غصه اینا دق کنم. خیلی سخته خیلی
واقعا چی کار می شه براشون کرد؟
وافعا چی کار می شه می کرد؟ ماها غیر از دعا چی کار می تونیم براشون بکنیم؟ هیچی نباشه اوناهم جزئی از ما هستند.
همین عزیزا به دلیل همین تشنگی به بیراهه هایی می رن به امید پیدا کردن کمی آب اما دریغ که اکثرا بدتر به مردابی زمین گیر می شن.