حساسیت بخرج نده اگه هم می خوای تنها باشی بهشون بگو خسته ای و دوست داری تنها باشی و اگه ترسیدی یا نخواستی تنها باشی مشکلی پیش اومد میای بالا پیش اونا و حتما این کار رو هم حتی اگه نیازی نداشتی انجام بده بذار اعتماد شون رو در راحت بودن و بی غرض بودن حرکاتت درک کنن
فکر کنم ازدواج پر هیاهو و جنجالی داشتی و رابطه ات با خانواده شوهرت خوب نباشه اینطور نیست؟
در پناه حق








علاقه مندی ها (Bookmarks)