
نوشته اصلی توسط
sara 65
رویای من عزیز
هنوز برای احساس سر خوردگی خیلی زوده. این رفتارو حتی بعضی از آقایونی که غیر مذهبی اند هم توی یکی دو سال اول زندگیشون نشون میدن، چه برسه به ایشون که با این طرز تفکر بزرگ شدنو شخصیتشون توی این محیط شکل گرفته.
خودم این موضوع رو خیلی بین دوست و آشناها و حتی خواهرم دیدمو جالبه هرچی ریلکس تر برخورد کردن این اعتماد سریعتر شکل گرفتو حساسیت روی حجاب کمتر شد. شما هم سعی کن اصلا در ین مورد بحثو جدل نکنیو قضیه رو حاد نکنی. اصلا بخاطر این موضوع احساس مظلوم واقع شدنو قربانی شدن نکن و زیاد هم به این موضوع فکر نکن.
میفهمم که برخلاف طرز تفکرت عمل کردن سخته اما بهر حال شما هم قبول کردی که بیشتر رعایت کنی. مطمئن باش کم کم حساسیت ها کم میشه
علاقه مندی ها (Bookmarks)