سلام با احترام به شخصیت شما و همکارتون و همین طور نظر دوستان
باید صراحتا و مختصرا بگم که احساس شما به این خانوم هرگز عشق نیست بلکه میل جنسی شدیدیه که با تفکرات ذهنی زیاد و پر وبال دادن به شخصیت این خانوم و همچنین صحبت و رابطه بیش از حد با اون و در کنارش عدم دسترسی به اون خانوم به دلیل حفظ شخصیت خودتون هر روز داره بیشتر و سرکوب تر میشه
شما باید از اون خانوم فاصله بگیرین و سعی کنید روابط خودتون با همسرتون و تقویت کنید
متاسفم که بگم بودن یک مرد و زن و تو یه اتاق و کلی گرم گرفتنشون با هم طبیعی که همچین تبعاتی داشته باشه
یه خانومی مسنی میشناسم که همیشه که میخواست ما جوون ها رو نصیحت کنه میگفت اول زندگی همسرتونو حسابی بترسونید که اگه دست از پا خطا کنه شما هم کم نمیارین و مقابله به مثل میکنید شما هم بهتره وقتی دارین به عشق و احتمال زیاد فانتزی های ذهنیتون راجع به اون خانوم فکر میکنید به این فکر کنید که همسرتون هم همین احساس و به شوهر این خانوم داره و اینطوری میشه که ناگهان فانتزی ذهنی و تصور عشق آتشینتون فرو کش میکنه
[align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)