به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 115
  1. #51
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    سلام سلام
    من تا حدود زیادی با نظر آقای گردآفرید موافقم. واقعا نمی شه از صفر شروع کرد. وقتی برای اجاره کردن یه خونه حداقل 15 میلیون باید داد، وقتی که مواد غذایی و پوشاک و ... روز به روز با سیر صعودی قیمت مواجه میشه. وقتی از روی چشم و هم چشمی مهریه دختر خانم از 14 تا سکه می رسه به سال ازدواجشون البته به میلادی و تعداد موهای اون دختر خانم. وقتی که به همون دلیل قبل توی جهیزیه خونه و ویلا و ماشین هم میزارن.. دیگه وای به حال اینکه پای بچه بیاد وسط.
    البته باید امید به خدا داشت. در اون حرفی نیست.
    تهران سومین شهر طلاق دنیاست و یکی از بیشترین آمار طلاق هم دلایل مادیه. به قول معروف شکمت که گرسنه باشه عاشقی یادت میره..
    در مورد توقع هم نمی شه توقع رو پایین اورد. مثلا خود من نمی خواستم توی مهریه ام سکه باشه فقط می خواستم چند تا شاخه گل باشه و دو تا کتاب. اما انقدر بهم گفتن که بابا پشت سرت می گن اله و بله حتی خود شوهرم هم گفت اگه اینو بگی خونواده ام یه جور دیگه بهت نگاه می کنن و فامیلامون فکر می کنن مشکل داری و خلاصه نشد.
    به هر حال ما که شروع کردیم انشاالله خدا کمک کنه تا حالا که کرده امیدوارم بعد از این هم کمک کنه.. اما امان از قیمت خونه:D

  2. 5 کاربر از پست مفید shad تشکرکرده اند .

    shad (سه شنبه 25 خرداد 89)

  3. #52
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 31 خرداد 87 [ 07:08]
    تاریخ عضویت
    1386-12-19
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    3,686
    سطح
    38
    Points: 3,686, Level: 38
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    سلام بچه ها
    منم با نظر اکثر شما ها یه زندگی متوسط باید حداقل امکانات رو داشته باشیم نمیشه که از صفر مطلق شروع کرد
    در ضمن باید مخارج سنگین زندگی رو هم در نظر بگیریم

  4. 4 کاربر از پست مفید mery تشکرکرده اند .

    mery (شنبه 18 خرداد 87)

  5. #53
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 شهریور 88 [ 09:47]
    تاریخ عضویت
    1386-12-12
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    6,773
    سطح
    54
    Points: 6,773, Level: 54
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    218

    تشکرشده 222 در 118 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    سلام مری عزیز
    می تونممنظورتون از صفر مطلق رو بدونم
    ممنون میشم

  6. #54
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آبان 87 [ 11:49]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    3,975
    سطح
    40
    Points: 3,975, Level: 40
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 53 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    :72:عارف بهت حق میدم حتی بعد از چند ماه که مطلب رو میخونم اگر پسره خوب باشه وصادقانه بگه چیزی ندارم اما اومدم که همه رو به دست بیارم شک نداشته باش که به راحتی بهش جواب رد نمدادم

  7. #55
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 آبان 87 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1387-5-20
    نوشته ها
    245
    امتیاز
    4,088
    سطح
    40
    Points: 4,088, Level: 40
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 82 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    جالبه می دونید قضیه چیه یه طرفه به قاضی رفتن چرا دخترها یا خانمهای تالار شرایط خودشون رو نمیگن؟ نمیگن که باید بمونه کنج خونه تا حالا یه پسری سرش به یه سنگی بخوره یا از زیر یه ساختمون نیمه کاره رد بشه تا یه آجر بیفته روی سرش یا شایدم خدا بزنه پس گردنش بیاد خواستگاری دختره اون بدبخت مفلوک بی خبر از باطنه پسره با جهیزیه ده بیست میلیونی و کلی تحصیلات عالیه و وجنات بیاد زنش بشه وبعد چی بفهمه که آقا معتاده یا خانم باز
    بله!!! قبول!!!! زندگی سخته، شرایط مالی در ایران نه تنها ثبات نداره بلکه هر روز تورم بالاتر میره نرخ تورمی که رسما اعلام شده 22% هست و نزخ تورم در بازار 47% هستش ولی اینها نمی تونه دلیل باشه بر اینکه پسرها نخوان ازدواج کنن و از مخارج بترسن توی دوران قدیم هم پدر و مادرها اگه زیر بال و پر جوونا رو نمی گرفتن به جایی نمیرسیدن حالا هم همینطوره خانواده ها باید کمک کنن ولی قرار نیست همه یه زندگی رو در اختیارشون بذارن نا سلامتی زندگی اوناست باید یه زحمتی هم جوونا به خرج بدن اینطور نیست؟
    در پناه حق

  8. کاربر روبرو از پست مفید noghte sare khat تشکرکرده است .

    noghte sare khat (شنبه 29 فروردین 88)

  9. #56
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    البته نقطه سر خط جان،می دانم که در دل به این باور داری که مهریه هم هر چه معقول تر(کم تر) باشد،زندگی بهتری در انتظار آن پسر بخت برگشته با این دخترهای خوشبخت که پسره در دام عشقشان گیر کرده و نمی داند از کجا و البته از همه جا خورده است،می باشد!!
    مهریه کمتر+بچه دوتا=زندگی باقلوا . . . .

  10. #57
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 آبان 87 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1387-5-20
    نوشته ها
    245
    امتیاز
    4,088
    سطح
    40
    Points: 4,088, Level: 40
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 82 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    نه داداش اینجوریا هم که میگی نیست دو تا بچه یعنی سفت و محکم شدن جایگاه زن توی خونه اونوقت دل میخوام که زنش رو طلاق بده وقتی مجبور بشی شیربهای خانم به همراه جهیزیه اش رو بدی هفته ای هم یه روز الاف بشی بچه ها رو ببری پیش خانم و ... قسمت جالب ماجرا اینجاست که به بچه یاد میدن که اذیتت کنن یا ازشون آمارتو میگیرن پدرت رو در میارن
    دوتا بچه = سقف تیرچه بلوک + بتن ساروج .... زلزله می خوام ترک به سقف بندازه
    زندگی راحت = مادر زن مهربون تر از مادر + پدر زن پول دار + دختر تحصیل کرده

  11. #58
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 خرداد 98 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1387-6-22
    نوشته ها
    187
    امتیاز
    8,904
    سطح
    63
    Points: 8,904, Level: 63
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    40

    تشکرشده 80 در 36 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    آقا عارف سلام
    با اينكه بعضي از مشكلات فرا روي ازدواج پسرها رو ميدوني اما بايد بگم كه زندگي همينه و اين خصلت "دنيا" ست كه با سختي همراهه .اما در هر صورت اينم بدون كه "از تو حركت از خدا بركت "
    زياد فكرشو نكن فقط تلاش كن مطمئن باش كسي كه تلاش و توكل ميكنه هميشه از نتيجه راضيه ...
    موفق باشي

  12. #59
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 شهریور 88 [ 09:47]
    تاریخ عضویت
    1386-12-12
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    6,773
    سطح
    54
    Points: 6,773, Level: 54
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    218

    تشکرشده 222 در 118 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    سلام به همه بچه های عزیز
    منم با اکثر صحبت های شما موافقم
    ولی لعیا خانم شما اینجوری هستید ایا بقیه هم مانند شماهستند
    winterعزیز
    خدا رو شکر من هم کار خوبی دارم و هم جدیدا تونستم یه خونه نقلی هم تهیه کنم و با اینکه 27 سالمه ولی خدا رو شکر وضع مالی خوبی دارم وسربازیم رو 6 سال پیش تموم کردم
    من این موضوع رو شروع کردم چون گفتم خیلی از پسر هاهستند که از این مشکلات رنج میبرن و خیلی هاشون رو دیدم که حتی می خواستن قاچاقی از ایران فرار کنن به خاطر همین مشکلات
    من هم همین حرف از شما حرکت از خدا برکت رو قبول دارم ولی اون پسری که تو همین زمستونی باید تو هوای -7 درجه پست بده و اون موقع شب مخش یخ زده دیگه نمی تونه درست فکر کنه
    تازه با این مشکلاتی که هم برای ازدواج درست کردن مهریه های ...... میگم با چه امیذی زندگی کنه تازه بیکاری هم بهش اضافه کنید
    می بخشید سرتونو درد اوردم

  13. #60
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 آبان 88 [ 08:15]
    تاریخ عضویت
    1387-9-30
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    3,600
    سطح
    37
    Points: 3,600, Level: 37
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    سلام به همه راستش تو این دوره زمونه هر کی از اول چیزی نداشته باشه خیلی ضعیفه که بتونه خودش رو جمع و جور کنه با این نرخها و تورم بالا اگه پسری از اول یه خورده سرمایه نداشته باشه باید فکر زن گرفتن رو از سرش بندازه بیرون ! گیرم که یه دختری پیدا بشه که با وجود نداری به اون بله بگه ! بالاخره این زندگی خرج داره مگه چند وقت میخواد تو عقد دختر مردم رو نگه داره تا یه جایی برای زندگی دست و پا کنه تازه مثلا بعد 3 سال هم که عروسیشونو بگیرن از قسط واجاره و قرضش بیشتر نمیشه اون وقت اونها کی میخوان جوونی کنن؟ کی میخوان حتی یه سفر کوچولو برن ؟ وقتی یه بچه افتاد تو دامنشون هم که تازه میبینند تمام اون سختی ها ی قبلی دوره آرامششان بوده هیچکی تایه کار پول درآر یا یه بابای پولدار نداشته باشه نباید فکر ازدواج بکنه
    بدان که تو از دید خداوند پنهان نیستی ، پس بنگر که چگونه می باشی( امام جواد)


 
صفحه 6 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دست دادن دختر به پسر عمو و پسر خاله ها
    توسط Amir ali1234 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 فروردین 97, 12:35
  2. تیکه انداختن پسرم وسط کلاس درس...بازیگوشی بی اندازه پسرم
    توسط آرام دل در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 18 مهر 93, 00:57
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  4. علاقه ی شدید پسر به پسر از نوع دیوانه وارش
    توسط hadimoradi38 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 10:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.