RE: درد دل پسر ها
سلام به همه راستش تو این دوره زمونه هر کی از اول چیزی نداشته باشه خیلی ضعیفه که بتونه خودش رو جمع و جور کنه با این نرخها و تورم بالا اگه پسری از اول یه خورده سرمایه نداشته باشه باید فکر زن گرفتن رو از سرش بندازه بیرون ! گیرم که یه دختری پیدا بشه که با وجود نداری به اون بله بگه ! بالاخره این زندگی خرج داره مگه چند وقت میخواد تو عقد دختر مردم رو نگه داره تا یه جایی برای زندگی دست و پا کنه تازه مثلا بعد 3 سال هم که عروسیشونو بگیرن از قسط واجاره و قرضش بیشتر نمیشه اون وقت اونها کی میخوان جوونی کنن؟ کی میخوان حتی یه سفر کوچولو برن ؟ وقتی یه بچه افتاد تو دامنشون هم که تازه میبینند تمام اون سختی ها ی قبلی دوره آرامششان بوده هیچکی تایه کار پول درآر یا یه بابای پولدار نداشته باشه نباید فکر ازدواج بکنه
بدان که تو از دید خداوند پنهان نیستی ، پس بنگر که چگونه می باشی( امام جواد)
علاقه مندی ها (Bookmarks)