مرسی بابت جواب و همدردی تون نسبت به من.
ما خانواده هامون از نظر جمعیتی و فرهنگی اختلاف دارن به قول همسرم "ما کلا خانواده هامون با هم متفاوت هستند" از نظر نحوه معاشرتی بیشتر. فکرشو میکنم دچار استرس میشم.خوب در واقع اونا یه جور افکار قدیمی دارن و همچنین خرافاتی هم هستند و این افکار اونا مشخصه که تو اخلاق همسرم هم تاثیر گذاشته مگه این نیست که با اونا زندگی کرده و جزء همچین خانواده ای هستش.؟؟ واسه همینه که من یک ساله مثلا دارم تغییرش میدم که فکر نکنم زیاد رفتارش تا به حال تغیر کرده باشه.آ یا من دارم اشتباه عمل میکنم؟؟در این مورد هم کمکم کنید ممنون میشم.
اینم باید بگم که شوهرم از بابت من اطمینان کامل داره و خودش اینو به من گفته و همون طور که گفتم اون به بعضی از مردا اطمینان نداره.به نظر شما فکرش محدود نیست؟؟ یا این که مثلا میگه "چرا تو دانشگاه ها دخترا کمک درسی از پسرا میگیرن در حالیکه میتونن با همجنس خودشون رابطه درسی داشته باشن. من هرچی بر اش دلیل و برهان میارم قبول نمیکنه حتی ممکنه بحثمون بالا بگیره و باعث بشه که من ناخوداگاه چیزی از دهنم بیرون بپره که برای خودم و خودش نا خوشایند نباشه.در این مورد چطوری راهنماییش کنم؟؟
چرا در این سایت مشاورین به من کمک نمیکنن؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)