عزیزم باور کن.خیلی خوبه که دوست داره و میخواد زندگیتونو حفظ کنه.بازم خداروشکر.اما سعی کن این ترس از دست دادنت همیشه در وجودش باشه.هر از چند گاهی یادش بنداز که اگه روزی بازم دست از پا خطا کنه دیگه تو رو نخواهد داشت و ازش خیلیییی جدی بخواه که اون کارشو هر چی که هست رها کنه و دیگه با هیچ نامحرمی ارتباط اونطوری نداشته باشه.خیلیییی جدی بگو که این کارشو به هییییچ وجه دیگه نمیتونی تحمل کنی و نمیخوای ادامه داشته باشه.
از طرفی هم سعی کن خودت اگه ضعفی فکر میکنی داری روش کار کنی و با اینکه الان دوران سختیو میکذرونی تحویلش بگیری و محبت لااقل کلامیو داشته باشی.
انشاالله نینیتون صحیح و سالم به دنیا میاد و زندگیتونو شیرین میکنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)