به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 28 اردیبهشت 98 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1392-7-08
    نوشته ها
    160
    امتیاز
    6,982
    سطح
    55
    Points: 6,982, Level: 55
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 168
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    116

    تشکرشده 84 در 51 پست

    Rep Power
    32
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت نمایش پست ها
    خیلی کار اشتباهی کردید، که در مورد چیزی که در اختیار شما نبوده ، قول و قرار گذاشته ای

    تاوان این اشتباه رو هم شما باید پس بدهی

    خیلی منطقی و در کمال آرامش و بسیار محترمانه
    با همسرت گفتگو کن و بهشون بگو اصل قضیه چی بوده و بابت اشتباهت ازش عذرخواهی کن

    هر رفتاری رو هم که همسرت با شما کرد ، شما با مهربانی و صبوری تحمل کن ، و بگو بابت این اشتباه خیلی متاسفی ، بابت قولی که داده ای و در توان شما نیست که انجامش بدهی ، بسیار ناراحت و پشیمانی
    از همسرت بخواه که شما را ببخشه ،

    وقتی صحبت می کنید ، با همسرت هم حسی و هم دلی کن

    حتی اگر خواست از اون خونه بلند بشوید و بروید توی یک اتاق مستاجری ، با روی باز قبول


    من نمی دانم دقیقا شرایط و روحیات پدر شما و همسرتون چگونه هست ،به همین خاطر راه درست را به شما گفتم

    قسمت زیر نمی دانم تا چقدر در مورد زندگی شما ، کاربرد خواهد داشت یا خیر ، لذا با احتیاط بخوان


    وقتی مدتی گذشت مثلا چیزی حدود دوماه تا سه ماه ، ( در حالیکه می دانم این دو سه ماه بسیار زجرآور برای شما خواهد بود ) ببین
    اگر همچنان همسرت بر این قضیه اصرار داشت
    اگر پدرتون هم موافق بود ،
    اگر شرایطتون جور بود ،
    اگر شوهرتون بعدا این روحیه را ندارد که این مساله را به رخ شما و پدرتان بکشد
    پیشنهاد خرید خانه از پدرتان را به شوهرتون بدهید
    البته این راهکار همان طور که گفتم بسیار ریسک بالایی دارد














    راستش عجول نیستم اون گیر داده...دارم دیوونه میشم...بابا اگه بفهمه.............شوهرم میگه تو به من قول دادی منم به کل خانوادم گفتم اینجا سه دونگش برا منه.....پس باید رو حرفت باشی....خونه پدریش کلنگیه همه طبقاتش به هم راه داره نمیشه دادش اجاره

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت نمایش پست ها
    خیلی کار اشتباهی کردید، که در مورد چیزی که در اختیار شما نبوده ، قول و قرار گذاشته ای

    تاوان این اشتباه رو هم شما باید پس بدهی

    خیلی منطقی و در کمال آرامش و بسیار محترمانه
    با همسرت گفتگو کن و بهشون بگو اصل قضیه چی بوده و بابت اشتباهت ازش عذرخواهی کن

    هر رفتاری رو هم که همسرت با شما کرد ، شما با مهربانی و صبوری تحمل کن ، و بگو بابت این اشتباه خیلی متاسفی ، بابت قولی که داده ای و در توان شما نیست که انجامش بدهی ، بسیار ناراحت و پشیمانی
    از همسرت بخواه که شما را ببخشه ،

    وقتی صحبت می کنید ، با همسرت هم حسی و هم دلی کن

    حتی اگر خواست از اون خونه بلند بشوید و بروید توی یک اتاق مستاجری ، با روی باز قبول


    من نمی دانم دقیقا شرایط و روحیات پدر شما و همسرتون چگونه هست ،به همین خاطر راه درست را به شما گفتم

    قسمت زیر نمی دانم تا چقدر در مورد زندگی شما ، کاربرد خواهد داشت یا خیر ، لذا با احتیاط بخوان


    وقتی مدتی گذشت مثلا چیزی حدود دوماه تا سه ماه ، ( در حالیکه می دانم این دو سه ماه بسیار زجرآور برای شما خواهد بود ) ببین
    اگر همچنان همسرت بر این قضیه اصرار داشت
    اگر پدرتون هم موافق بود ،
    اگر شرایطتون جور بود ،
    اگر شوهرتون بعدا این روحیه را ندارد که این مساله را به رخ شما و پدرتان بکشد
    پیشنهاد خرید خانه از پدرتان را به شوهرتون بدهید
    البته این راهکار همان طور که گفتم بسیار ریسک بالایی دارد









    راستش بابا این خونه رو 160 م خریده که 40 م روش وام گرفته.شوهرم میگه وقتی به نامم شد خودم قسطای اون 40م وام رو میدم.....من 3 دانگ یه خونه که بعدا داماد بخره هم شرط ضمن عقدمه از این می ترسم بعدا بزنه زیرش
    اینم بگم که شوهرمو داست دارم اونم دوستم داره ولی تو این قضیه میگه عشق و دوست داشتنو وسط نیار

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 01:30]
    تاریخ عضویت
    1392-7-08
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    651
    سطح
    13
    Points: 651, Level: 13
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 12 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببخشیدا ولی بیخود رفته گفته بگو چرا بدون هماهنگی و نظر من بقیه رو خبر دار کردی ببخشید این و میگم ولی صحبتاتون طوریه که ادم فکر میکنه کامل همه چیزو نگفتید و سانسور کردید چون اگه واقعا همش همین باشه شما به جای اینکه از این بترسید که به باباتون چی بگید باید براتون مهم باشه چرا شوهرم خونه من و میخواد برعکس به جای این که من از اون توقع داشته باشم؟؟؟؟و مردی که برا خونه و مال همسرش نقشه بکشه و مناعت طبع نداشته باشه یه جای کارش میلنگه
    اینکه میگید همو دوست داریم ولی شوهرت گفت پای این حرفا رو وسط نکش هم باز موضوع دیگست که من شنونده پیش خودم میگم یعنی خانمABS چند سالشه؟14 سال؟؟؟ نمیخواد خیلی چیزا رو قبول کنه یا خودش رو به اون راه زده
    ببخشید رک حرف زدم ولی کاش به جای اینکه با این حرفا آمپر اعضائ سایت رو بالا ببرید یکم به حرفایی که بین خودت و شوهرت رد و بدل می شه بیشتر فکر می کردی بعد مشورت می خواستی
    اول رو خودت کار کن بعد بابا یا شوهر
    اگر عین واقعیات رو بدون کم و زیاد گفتید رو مشکل خود کم بینی و بالا بردن اعتماد به نفست و نقش و جایگاهت تو زندگی مشترک کار کن

    - - - Updated - - -












    راستش بابا این خونه رو 160 م خریده که 40 م روش وام گرفته.شوهرم میگه وقتی به نامم شد خودم قسطای اون 40م وام رو میدم.....من 3 دانگ یه خونه که بعدا داماد بخره هم شرط ضمن عقدمه از این می ترسم بعدا بزنه زیرش
    اینم بگم که شوهرمو داست دارم اونم دوستم داره ولی تو این قضیه میگه عشق و دوست داشتنو وسط نیار[/QUOTE]

  3. کاربر روبرو از پست مفید sepehr.tete تشکرکرده است .

    violet (دوشنبه 15 مهر 92)

  4. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    74
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط abs نمایش پست ها
    من 3 دانگ یه خونه که بعدا داماد بخره هم شرط ضمن عقدمه از این می ترسم بعدا بزنه زیرش
    بگو هر وقت تو به قولت عمل کردی منم میکنم. اول تو یه خونه 3 دانگی برای من بخر که ضمه عقدمه اون وقت منم نصف اینجا رو به اسم تو میکنم.

  5. کاربر روبرو از پست مفید kamr تشکرکرده است .

    ساحل75 (پنجشنبه 11 مهر 92)

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 آبان 92 [ 01:50]
    تاریخ عضویت
    1392-7-11
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    63
    سطح
    1
    Points: 63, Level: 1
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    2

    تشکرشده 12 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    واقعا چه معنی داره زن خونه به اسم مرد کنه برعکس شده همه چیز!به نظرمن تحت هیچ شرایطی اینکارو نکنید که صد در صد پشیمون میشید اطمینان داشته باشید اگه ایشون جای شما بودن اینکارو نمیکردن.منم با نظر دوستان موافقم بگو خونه برا بابامه تا حالا هم لطف کرده داده و اصلا اهمیت نده چی میگه .موضوع زندگی تو خونه مادرشم مطرح کرده که شما رو تحت فشار قرار بده.ولی ببخشید شما هم نباید اون موقع احساساتی برخورد میکردید و همچین قولی می دادید.ولی در هر حال زیر بار نرید دوست عزیز.

  7. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 مهر 92 [ 21:27]
    تاریخ عضویت
    1392-4-06
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    241
    سطح
    4
    Points: 241, Level: 4
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اینکار رو نکنی یه اشتباه بزرگه،یعنی چی چه فرقی میکنه خونه بنامش بشه در هر صورت اون که پولی بابتش پرداخت نکرده اون میخواد با این کار دیگه منتی سرش نباشه چه معنی داره این حرف بزنه!!!تو اصلا باهاش درگیر نشو با سیاست رفتار کن فقط بگو من روم نمی شه از بابام اینو بخوام اون خودش حاضر میشه طبقه بالای خونه باباشو به نام تو کنه که این توقع از تو داره من خودم اول زندگی تنم داغ بود هر چی طلا ی درست و حسابی داشتم فروختم دادم بهش حالا چی نه قدر دانه نه چیزی تازه فکر میکنه وظیفم بوده مرد باید سختی بکشه تا قدر زندگی رو بدونه وگرنه بد عادت میشه بازم میگم تو اصلا باهاش درگیر نشو راحت بگو روم نمی شه

  8. کاربر روبرو از پست مفید اشین تشکرکرده است .

    abs (دوشنبه 15 مهر 92)

  9. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 09:45]
    تاریخ عضویت
    1391-12-20
    نوشته ها
    343
    امتیاز
    5,466
    سطح
    47
    Points: 5,466, Level: 47
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    59

    تشکرشده 378 در 207 پست

    Rep Power
    55
    Array
    چه چيزايي سر صبح آدم مي شنوه
    واقعا كه خانم
    شما حالت خوبه ؟
    شوهرت عمرا اگه بره خونه مادرش اگه هم بره برا اذيت شماست
    براي مال شما نقشه كشيده
    هيچ ربطي نداره . خونه به نامش بشه ايراد نداره ولي تو خونه پدر زنش باشه ايراد داره ؟ تازه اولي بدتره
    اين آزمون همسرته ببين چقدر برات ارزش قائله
    چقدر دوست داره
    يعني چي يا بايد به نامم بزني يا ميريم خونه مادرم
    اون وظيفشه وسائل آسايش تو رو فراهم كنه . اصلا كوتاه نيا. اصلا . ضرر مي كني
    بعدش عارش نمياد پدر زنش خونه به نامش كنه تو در و همسايه نميگن ببين دختره چه ايرادي داشت خونه به نام دامادش كرد؟
    هميشه هميشه اين حرف منو اويزه گوشت كن. چيزي كه خانواده به آدم ميده چه ارثيه چه هديه مال خودته و همسرت فقط حق استفاده داره
    همه جا اينطوريه
    بعدشم حرف تو و وشوهرت قول و قرار بين خودتون رو مال ديگري بوده ولي شرط ضمن عقد يه شرط قانونيه كه بايد انجام بشه(خب اگه انجام نده كاريش نميشه كرد مگه شكايت و شكايت بازي )
    واقعا اعصاب همه رو ريختي بهم
    ویرایش توسط paria_22 : دوشنبه 15 مهر 92 در ساعت 09:16

  10. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 بهمن 92 [ 11:43]
    تاریخ عضویت
    1392-3-01
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    909
    سطح
    16
    Points: 909, Level: 16
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    67

    تشکرشده 218 در 126 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    33
    Array
    من با همه موافقم

  11. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 28 اردیبهشت 98 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1392-7-08
    نوشته ها
    160
    امتیاز
    6,982
    سطح
    55
    Points: 6,982, Level: 55
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 168
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    116

    تشکرشده 84 در 51 پست

    Rep Power
    32
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط abs نمایش پست ها
    تو رو خدا یه نفر کمکم کنه
    ممنون از نظراتون دوستای خوبم
    یه چیز دیگه بگم
    40 م رو این خونه وام گرفته بابا که داره خودش قسطاشو میده.شوهرم گفته اگه به نامم بشه دفترچه قسطارو میگیرم خودم قسطشو میدم. کل خونه رو 160 خریده بابام
    نظرتون چیه؟

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط اشین نمایش پست ها
    اینکار رو نکنی یه اشتباه بزرگه،یعنی چی چه فرقی میکنه خونه بنامش بشه در هر صورت اون که پولی بابتش پرداخت نکرده اون میخواد با این کار دیگه منتی سرش نباشه چه معنی داره این حرف بزنه!!!تو اصلا باهاش درگیر نشو با سیاست رفتار کن فقط بگو من روم نمی شه از بابام اینو بخوام اون خودش حاضر میشه طبقه بالای خونه باباشو به نام تو کنه که این توقع از تو داره من خودم اول زندگی تنم داغ بود هر چی طلا ی درست و حسابی داشتم فروختم دادم بهش حالا چی نه قدر دانه نه چیزی تازه فکر میکنه وظیفم بوده مرد باید سختی بکشه تا قدر زندگی رو بدونه وگرنه بد عادت میشه بازم میگم تو اصلا باهاش درگیر نشو راحت بگو روم نمی شه

    نظرت چیه بهش بگم دو دانگ به نامت میکنم ولی قسطای 40م وام روخودن بده..چون خونه رو 160 گرفته بابا 40م وام داره روش..که زیر حرفمم نزده باشم

  12. #19
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    مشکل اصلی تفکر و رفتار همسرتون هست، نه این که خونه به نام کی بشه یا نشه.
    کسی که انتظار داره شما براش خونه بخرید و به نامش کنید
    و تهدیدتون می کنه اگر خونه به نامم نکنی ...

    بهتر هست که از همین ابتدا رفتار درست را در مقابلشون داشته باشید تا مشکلات بعدی پیش نیاد.
    بهترین تصمیم در این حالت این هست که به همسرتون بگید خونه مال پدرم و به نام پدرم هست
    من اشتباه کردم چنین حرفی زدم و الان هم اصلا روم نمی شه بگم به نام من یا تو بشه.

    البته با آرامش و سیاست مطرحش کنید.

    حتی یک نفر توی تاپیک به شما نگفت به نامش کن.
    پس لابد یه جای کار ایراد داره که همه متفق القول می گن نه.

    خودت فکر می کنی پدرت موافقت کنه؟

  13. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    kamr (دوشنبه 15 مهر 92)

  14. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 01:30]
    تاریخ عضویت
    1392-7-08
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    651
    سطح
    13
    Points: 651, Level: 13
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 12 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نه!!!!!!!!!!!!!
    آخه دختر این حرفا چیه؟ مشکل تفکر همسر شماست!!! تازه اگه قرار باشه ایشون 40 میلیون وام رو پس بده تازه دراونصورت اشکال نداره دو دانگ خونه به نام خودتون باشه تازه اونم اگر پدرتون بزرگواری کنند و این پیشنهاد شما رو حمل بر بی احترامی ندونند البته من که به هیچ عنوان موافق نیستم


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.