مسلما" به شما بی احساس نیست،ولی اینکه علاقش به شما چقدره نمیشه تخمین زد.اگر واقعا" فکر میکنی که انتخاب درستی کردی به همدیگه فرصت بدین تا بیشتر نسبت بهم شناخت پیدا کنین.
موفق باشی.
تشکرشده 7 در 7 پست
مسلما" به شما بی احساس نیست،ولی اینکه علاقش به شما چقدره نمیشه تخمین زد.اگر واقعا" فکر میکنی که انتخاب درستی کردی به همدیگه فرصت بدین تا بیشتر نسبت بهم شناخت پیدا کنین.
موفق باشی.
sepideh (دوشنبه 25 شهریور 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)