به نظر من توی رویاهای خودت؛ بجای اینکه به اون آقا بال و پر بدی. بهتره به بودن با همسرت به بهترین شکل ممکن فکر کنی.
یعنی فانتزی های ذهنیت رو روی خودت و همسرت پیاده کنی!
در ضمن این قدر دقیق شدن روی افکار اون آقا نسبت به خودت برات مثل سم میمونه که هر چقدر بیشتر بهش فکر کنی؛ مسموم تر میکنه.
و اینکه به توصیه ی مدیر همدردی گرامی با همسرت تونستی صحبت کنی؟
اگر نه؛ فکر نمیکنی داری یه آتش بسیار بسیار خطرناک زیر خونه تون روشن میکنی که هر آن ممکن کل اون بنا و زندگی رو بسوزونه و بخشکونه؟
آرزوهایم مشخص است و دست یافتنی و
من
برای رسیدن به آنها نهایت تلاش خود را خواهم داشت!
و امروز
من شاکرم! شاکرم که خداوندی دارم که
آرزوهایم رو به من هدیه دادند و
منه انسان
چیزی رو نخواهم ساخت، حتی دیگر لیستی نخواهم نوشت، من!!
من سر طاعت در برابر لیستی که به من هدیه میدهد برمیآورم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)