بانو جان خیلی متاسفم
با همه وجود درکت می کنم اونا مشکل دارن ولی ما همش از خودمون می پرسیم مگه ما چی کم داریم
آفرین که تونستی بر افسردگی غلبه کنی دعا کن من هم بتوانم
تشکرشده 5 در 5 پست
بانو جان خیلی متاسفم
با همه وجود درکت می کنم اونا مشکل دارن ولی ما همش از خودمون می پرسیم مگه ما چی کم داریم
آفرین که تونستی بر افسردگی غلبه کنی دعا کن من هم بتوانم
bano (سه شنبه 07 آبان 92)
تشکرشده 92 در 48 پست
عزيزم حتما ميتوني. كاريه كه بقيه كردن پس شدنيه به شرطي كه خودت هم بخواهي. فقط نگو از فردا ، بگو از حالا.
بيماري من واقعا بچه هام رو هم تحت تاثير قرار داده بود ، مشكلاتي كه پدرشون درست كرده بود كم بود، بيماري و اعصاب خراب من هم اضافه شد.
بنابراين بخاطر بچه ها و بخاطر آينده خودم و البته با اينكه خيلي آدم مذهبي و ... نيستم اما با بالا بردن توكلم به خدا آرامش بيشتري رو به زندگي برگردوندم
del (شنبه 11 آبان 92), malakeh (سه شنبه 07 آبان 92), raha dar bad (شنبه 02 آذر 92), مسافر تنها (چهارشنبه 08 آبان 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)