به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 مهر 95 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    3,832
    سطح
    39
    Points: 3,832, Level: 39
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    128

    تشکرشده 312 در 128 پست

    Rep Power
    34
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط reihane_b نمایش پست ها
    درسته که دختر خوب دنبال شوهر نمیره!
    تو تمام پستهای این تاپیک چیزی که دیده میشه برچسب زدن به ادمها است...دختر خوب فلان میکنه دختر بد فلان هست...مثلا دختر اگه با حیا باشه دیگه دنبال شوهر نیست!!!

    دوستان عزیز خوبه ادم تو زندگیش خودش رو کمی هم جای بقیه بگذاره .شمایی که الان به خاطر واسطه ها و معرفهایی که دور و برتون هست زیاد بهتون خواستگار معرفی میشه معلوم نیست که اگه اینها نبودن شاید شما هم مثه همین کسایی بودین که به قول خودتون همه جا به فکر پیدا کردن شوهر هستن(تازه از کجا معلوم شاید این نگاه و تفکر شما هست که فکر میکنین که اینها دنبال شوهر هستن!!) ...اینهمه با غرور و خودپسندی حرف زدن جالب نیست

  2. 5 کاربر از پست مفید gisooo تشکرکرده اند .

    bano (یکشنبه 12 آبان 92), reihane_b (یکشنبه 12 آبان 92), simai (شنبه 23 آذر 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 12 آبان 92), دختر مهربون (یکشنبه 12 آبان 92)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gisooo نمایش پست ها
    تو تمام پستهای این تاپیک چیزی که دیده میشه برچسب زدن به ادمها است...دختر خوب فلان میکنه دختر بد فلان هست...مثلا دختر اگه با حیا باشه دیگه دنبال شوهر نیست!!!

    دوستان عزیز خوبه ادم تو زندگیش خودش رو کمی هم جای بقیه بگذاره .شمایی که الان به خاطر واسطه ها و معرفهایی که دور و برتون هست زیاد بهتون خواستگار معرفی میشه معلوم نیست که اگه اینها نبودن شاید شما هم مثه همین کسایی بودین که به قول خودتون همه جا به فکر پیدا کردن شوهر هستن(تازه از کجا معلوم شاید این نگاه و تفکر شما هست که فکر میکنین که اینها دنبال شوهر هستن!!) ...اینهمه با غرور و خودپسندی حرف زدن جالب نیست
    گیسوی عزیز با توجه به فضای این سایت فکر می کنم مشخصه که دنبال شوهر نبودن یعنی چی. طبیعتا منظور این نیست که کسی کاملا اخلاقی با آقایی آشنا بشه و تحت نظر خانواده ها ازدواج کنند.اگر توی این تالار مدتی بوده باشی متوجه منع رابطه دوستی بین دختر و پسر و آسیب هایی که به خصوص به دختران از این جهت وارد شده؛شدی.(خیلی ها به خاطر اینکه ازدواج کنند وارد رابطه دوستی شدن و....) الان هم واسطه گری کم شده.برای همه این طوره.انگار می ترسن که کسی را به کسی معرفی کنند.فکر می کنند مسئول زندگی آن دو هستند. باید فرهنگسازی بشه.
    اصلا هم پیشنهاد ازدواج از روی شناخت بد نیست.مثلا دو همکار.یا دو همکلاسی.البته پیشنهاد ازدواج .نه دوستی!یعنی کسی که از همون اول فرایند منطقی خواستگاری و آشنایی را شروع کنه.نه اینکه طرف مقابل را به خودش وابسته و احساساتی کنه .

  4. کاربر روبرو از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده است .

    reihane_b (یکشنبه 12 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ادامه ارتباط پس از نه شنیدن از دختر
    توسط medaso در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 دی 94, 11:04
  2. آیا طلاق پس از 12 سال ؟ به علت بیماری پارانوئید همسر
    توسط asemani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 12:36
  3. زندگی پس از طلاق من
    توسط gole kaghazi در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 تیر 91, 05:06
  4. ادامه تماس های یکی از طرفین پس از پایان رابطه
    توسط فارسیت در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 اردیبهشت 91, 02:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.