
نوشته اصلی توسط
gisooo
تو تمام پستهای این تاپیک چیزی که دیده میشه برچسب زدن به ادمها است...دختر خوب فلان میکنه دختر بد فلان هست...مثلا دختر اگه با حیا باشه دیگه دنبال شوهر نیست!!!
دوستان عزیز خوبه ادم تو زندگیش خودش رو کمی هم جای بقیه بگذاره .شمایی که الان به خاطر واسطه ها و معرفهایی که دور و برتون هست زیاد بهتون خواستگار معرفی میشه معلوم نیست که اگه اینها نبودن شاید شما هم مثه همین کسایی بودین که به قول خودتون همه جا به فکر پیدا کردن شوهر هستن(تازه از کجا معلوم شاید این نگاه و تفکر شما هست که فکر میکنین که اینها دنبال شوهر هستن!!) ...اینهمه با غرور و خودپسندی حرف زدن جالب نیست
علاقه مندی ها (Bookmarks)