سلام باید بگم صبر،گذشت و تلاش شما برای حفظ زندگیتون واقعا ستودنیه. فکر میکنم هر مردی جای شما بود جز طلاق به گزینه دیگه ای فکر هم نمیکرد.انشاالله به زودی راه درست رو پیدا میکنین و مشکلاتتون حل میشه.برای مشاوره خصوصی با کارشناسان باید عضو انجمن آزاد بشین.موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)