سلام
* یعنی شما تا آخر عمرتون می خواهید مجرد بمونید ؟ حتما پاسخ شما خیر است .
* علت ناراحتی مادرتون هم وابستگی شدیدی هست که به شما داره و اینکه شما بعد از ازدواجتون اون رو تنها بگذارید . پس اگر قرار که هیچ وقت تنهاش نگذارید و این تصمیم خوب و پسندیده رو گرفتید . بهتر که بنشینید و با ایشون صحبت کنید .
* اما در مورد همسر ایندتون یادتون باشه در این مورد باید با همسرتون هم صحبت کنید البته بیان شما به ایشون به گونه ای باشه که سوء تفاهمی بین همسر و مادرتون پیش نیاد . و باعث کدورتهای عروس و مادرشوهری بشه ؛؛؛ کار شما خیلی سخت در جایی که مادرتون با ورود همسرتون به زندگی احساس می کنه که دیگه برای شما اهمیتی نداره و از طرف دیگر همسرتون فکر می کنه که شما مادرتون رو بیشتر دوست دارید ؛؛ کار مشکلی من نمونه شما رو زیاد دیدم . اما کسانی بودن که موفق شدند و هر دو رو کنار هم نگه داشتند و خوب عده ای هم نتونستن و یکی رو از دست خودشون رنجوندن ؛ اما مطمئن باش با صبر و بردباری می تونی به خواسته هات برسی ؛
امید به خدا براتون آرزوی موفقیت می کنم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)