سلام
اهداف و علایق زیادی دارم اما انگار هیچ چیزی توی این دنیا نیست که برام ارزش داشته باشه.با همه مشکل دارم مامانم و بابام حالشون از من به هم میخوره
نمیتونم با کسی درست ارتباط برقرار کنم
سلام دوست عزیز
اهداف و علایق چی ها بودن؟ (از اینکه به اهدافت نرسیدی دل سرد شدی از زندگی؟)
چرا فکر می کنی مامان و بابا از تو بدشون میاد؟
برای برقراری ارتباط کس خاصی رو مد نظر داشتی که نشده؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)