به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 47 , از مجموع 47
  1. #41
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 شهریور 92 [ 12:42]
    تاریخ عضویت
    1392-2-16
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    493
    سطح
    9
    Points: 493, Level: 9
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    105

    تشکرشده 31 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    راستی وقتی یه نفر ازدواج میکنه نباید که دور خودش سیم خاردار بکشه بگه نزدیک من نیاید..ایشون که اصلا منظوری ندارن رفتارشون هم به نظر من عادیه...گرم و صمیمی...ایشون ته دلشون میدونن که فقط خانمشونو دوست دارن و این موضوع رو باید به خانمشون ثابت کنن تا اعتماد خانمشون جلب بشه نه اینکه ارتباطشو با بقیه قطع کنه

  2. #42
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 93 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-3-12
    نوشته ها
    316
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive100 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    157

    تشکرشده 226 در 130 پست

    Rep Power
    45
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sookoot نمایش پست ها
    سلام

    شرمنده که یکم گوش ندادم چون گفته بودین دیگه کسی پیام نزاره آخه نمی شد نگم ساری ...

    من کوچیکترم فقط خواستم بگم من از تاپیکهای قبلیتون خیلی مطلب یاد گرفتم اینکه شما همه مراحل را می نوشتین و دوستان نظراشونو می گفتن حتی به منم کمک کرد فهمیدم که واقعـــــــــا میشه از روی منطق تصمیم گرفت برای ازدواج و احساس و درگیر نکرد این برای من که تک تک روزاتونو که گذروندین و اینجا نوشتین بدون اینکه احساستون درگیر شه برام یه حقیقت عینی بود تا بیشتر این قانونو باور کنم ... بخاطرش ممنون.....مخصوصا چون دارای این ویژگی هایی که خودتون گفتید که خیلی تو اجتماع بودید و تو برخورداتون با همه رابطتتون گرمه دقیقا منم همینطوریم و حالا که شرایطتتون ایده آل شده تصمیم به ازدواج گرفتین پس محـــــــــــــــــــــــ ـــــال کسی که با این تیپ ویژگی ها هست و اونم از طریق خانواده به خواستگاری می رن نه خودشون تنها تصمیم بگیرن یا حتی قبلش بخوان خودشون انتخاب کنن و رابطه داشته باشن بعد رسمیش کنن و اون مدلی دارن همسرشونو انتخاب می کنن با توجه به اون ویژگی هایی که از خودتون گفتین غیر ممکنـــــــــــــــــــه کسی راجب نوع برخورداتون فکر بد کنه چون برای همه روشنه دارن تو اجتماع می بینن آدمارو من اینو صادقانه گفتم پس همه با دید خوب دارن دیدگاهاشونو می گن و ناراحت نباشید

    یادتونه چون گفتم منم برونگرا و شوخ هستم .. من خودمم از نصیحت خوشم نمی آد اما نصیحت برای من وقتیه که من از کسی کمک نخواستم و یکی همش نشسته کنارمو حرف می زنه بدون اینکه حرفاو روحیه منو بشناسه.... اینجا هم چون همه بیرون دایره زندگی شما هستن دیدگاهاشونو می گن که کمکتون کنن چون آدم منطقی هستید و می خواید زندگی آروم و خوبی داشته باشید و مشخصه که برای زندگیتون هدف گذاری می کنید و تا به نتیجه نرسید رهاش نمی کنید و تصمیم گیرنده نهایی شمایید با این وجود تو کاراتون مشورت می کنید و این فوق العاده است از دید من ... بهتون تبریک می گم ... پس نظرارو بشنوید و با اون دید خوبتون که برای رسیدن به بهترین انتخاب مشورت می کنید به نظرا نگاه کنید هدف شما رسیدن به بهترین روشه
    امیدوارم نظرم براتون مهم باشه ....
    و نخواید تاپیکتونو بدون نتیجه قفل کنید و به هدفتون برسید


    سلام سکوت عزیز

    مرسی


    چی بگم هر کی اومد یه چیزی بار کرد به ما بعد میگی می خوان به من کمک کنن

    تو این تاپیک ها واقعا دقت کردم که همیشه خدا طرف یک دختر و میگیرن و برای اینده اون نگرانن من می خوام بدونم چرا؟

    2 دلیل داره دیگه یا از جنس مخالف می ترسن و بیزارن که اینگونه پست میزارن و یا اینکه می خوان منو یا اون طرف و اذیت کنند

    من یادمه تو تاپیک عصبانیتم یه عده فقط نظرات بی مورد و بی محتوا میدادن احساس گلایه نکردم نه برام زحمت کشیدن خیلی ازشون تشکر می کنم ولی این جور نظرات ادمو به جایی نمی رسونه و فقط باعث میشه طرف در جا بزنه یا شاید هم کارو خراب تر کنه خلاصه بعد گل ارای عزیز اومد و راهکارایی داد و دیدم واقعا منطقی به نظر میرسه کمک کردم هم به خودم چون واقعا ضربه داشتم می خوردم از عصبانیت و ....خدارو شکر بهتر شده نه بهبود پیدا نکرده بهتر شده


    بگزریم این تاپیک هم به همین صورت من مشکل اصلیم چی بود؟

    این بود که نامزد من کمی حساس شده به من اونم حق داره منم جاش بودم حساس می شدم ولی خودت دیدی که دوستان چطور جبهه گرفتن ؟ نمونه اش پایین پستی که ارسال کردی

    ایا اینه کمک کردن؟

    ایا اینه راهکار دادن؟

    من اگه می خواستم کاری کنم می دونم عصبانی مشن دوستان چون 20 بار گفته ام اگه می خواستم این کارو کنم مریض بودم برم خواستگاری سنتی؟خوب میرفتم یکی از اون فامیل هامو میگرفتم یا یکی تو خیابون پیدا می کردم دیگه

    من هر وقت میام اینجا مشکلمو حل کنم یه عده هستن که فقط تنش ایجاد می کنن ادمو از هر چی مشکله پشیمون میکنن گاهی اوقات پشیمون می شم برای مشکلم فکر میکنم و دنبال چاره ای هستم خداییش بیشتر این افراد یا شوهراشون بهشون خیانت کردن که اینگونه پست های جبهه دار و کذبی میزارن یا بدشون میاد از مردا


    خودمم موندم که چه کار کنم نظر بدم ندم بهشون می گم نظرات زیبا ندید بدشون میاد شما بگو چیکار کنم می دونم میگی با دید + نگاه کنم درسته؟
    چشم نگاه می کنم ولی بعضی موقعات شخصییت ادمو میبرن زیر سوال اون وقت چی؟


    به هر حال خوش حالم کردی با نظرت

    ممنون

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    مهرااد جان ایشون دقیقا نمیشه گفت اونطوری هستن که می گین. اتفاقا نظر مخالفو خیلی هم راحت قبول می کنن. فرم و مدل صحبت کردنه که براشون مهمه.
    بی وفا جان توی پست 30 راه حلایی که به نظرم میومد نوشتم.
    یه راه حل دیگه هم هست. اینه که یه کم به خودت وقت بدی تا عاشقش بشی :) بعدش این طور کاراشو هم دوست خواهی داشت.
    به هر حال بی وفا جان امیدوارم موفق باشی.

    مرسی مینوش عزیز


    چی بگم خودت دیدی با چشمت می ترسم چیزی بگم بهش بعد دوباره کسای دیگه بیان چیزای دیگه بارمون کنن فقط خودت قضاوت کن

    در ضمن تشکر

  3. کاربر روبرو از پست مفید بی وفا تشکرکرده است .

    sookoot (دوشنبه 14 مرداد 92)

  4. #43
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    سلام بی وفا. عصبانی نباش دیگه !!
    تاپیکت رو به انحراف نکش .
    چیکار کردی ؟ با نامزدت صحبت کردی در این خصوص ؟
    نتیجه چی شد ؟
    برخوردش چی بود؟

  5. کاربر روبرو از پست مفید asemani تشکرکرده است .

    sookoot (دوشنبه 14 مرداد 92)

  6. #44
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 04 دی 99 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    نوشته ها
    64
    امتیاز
    7,438
    سطح
    57
    Points: 7,438, Level: 57
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 112
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    531

    تشکرشده 81 در 42 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی وفا نمایش پست ها
    سلام سکوت عزیز

    مرسی


    چی بگم هر کی اومد یه چیزی بار کرد به ما بعد میگی می خوان به من کمک کنن

    تو این تاپیک ها واقعا دقت کردم که همیشه خدا طرف یک دختر و میگیرن و برای اینده اون نگرانن من می خوام بدونم چرا؟

    2 دلیل داره دیگه یا از جنس مخالف می ترسن و بیزارن که اینگونه پست میزارن و یا اینکه می خوان منو یا اون طرف و اذیت کنند

    من یادمه تو تاپیک عصبانیتم یه عده فقط نظرات بی مورد و بی محتوا میدادن احساس گلایه نکردم نه برام زحمت کشیدن خیلی ازشون تشکر می کنم ولی این جور نظرات ادمو به جایی نمی رسونه و فقط باعث میشه طرف در جا بزنه یا شاید هم کارو خراب تر کنه خلاصه بعد گل ارای عزیز اومد و راهکارایی داد و دیدم واقعا منطقی به نظر میرسه کمک کردم هم به خودم چون واقعا ضربه داشتم می خوردم از عصبانیت و ....خدارو شکر بهتر شده نه بهبود پیدا نکرده بهتر شده


    بگزریم این تاپیک هم به همین صورت من مشکل اصلیم چی بود؟

    این بود که نامزد من کمی حساس شده به من اونم حق داره منم جاش بودم حساس می شدم ولی خودت دیدی که دوستان چطور جبهه گرفتن ؟ نمونه اش پایین پستی که ارسال کردی

    ایا اینه کمک کردن؟

    ایا اینه راهکار دادن؟

    من اگه می خواستم کاری کنم می دونم عصبانی مشن دوستان چون 20 بار گفته ام اگه می خواستم این کارو کنم مریض بودم برم خواستگاری سنتی؟خوب میرفتم یکی از اون فامیل هامو میگرفتم یا یکی تو خیابون پیدا می کردم دیگه

    من هر وقت میام اینجا مشکلمو حل کنم یه عده هستن که فقط تنش ایجاد می کنن ادمو از هر چی مشکله پشیمون میکنن گاهی اوقات پشیمون می شم برای مشکلم فکر میکنم و دنبال چاره ای هستم خداییش بیشتر این افراد یا شوهراشون بهشون خیانت کردن که اینگونه پست های جبهه دار و کذبی میزارن یا بدشون میاد از مردا


    خودمم موندم که چه کار کنم نظر بدم ندم بهشون می گم نظرات زیبا ندید بدشون میاد شما بگو چیکار کنم می دونم میگی با دید + نگاه کنم درسته؟
    چشم نگاه می کنم ولی بعضی موقعات شخصییت ادمو میبرن زیر سوال اون وقت چی؟


    به هر حال خوش حالم کردی با نظرت

    ممنون

    سلام

    اول یچیزی بگم ... من که خودم همیشه به خودم میگم زود پیش داوری نکنم حتی به بعضیا هم تو اینجااین حرفو زدم و حرفی را که خودم باورش دارمو انجامش می دمو می زنم ... اعتراف می کنم که اینبار پیش داوری کردم واقعا با این دید اون پیامو گذاشتم که اصلا جوابمو ندید ممنـــــــــون که ارزش قائل شدید

    مطمئن باشید هرکسی که نظراتشو گفته تنها تنها هدفش کمک بود چرا ؟ چون دلیلمو گفته بودم شما با این ویژگی هایی که از خودتون گفتید راه درستو تو انتخاب همسر انتخاب کردین پس برای همه روووووووشنه شما جزو چه تیپ آدمایی هستید ... من تاپیکهای خواستگاریاتون و این تاپیکتونو فقط خوندم نمی دونم تاپیک اعصبانیتو ..
    من از این مطمئنم که جزو آدمایی هستید که هدف دارید ببینید وقتی یه حرفی زده می شه میشه از توش جنبه های مثبتش که به کارتون می آدو دید نه بخوایم از هر نظری یه برداشتی کنیم که کسی که این نظرو داشته با توجه به اینکه از مردا بدش می آد می خواد به من نظرشو برسونه یا فکر می کنه من چطور آدمی هستم ... شنیدین می گن اگه کسی بهت حسودی کرد ناراحت نشو برعکس خوشحال باش که طرف بهت یاد آوری می کنه چه ویژگی خاصی داری که باعث این حسادت شده ( منظورم از دید + اینه اینطوری باعث میشه من بیشتر اکتیو شم بجای اینکه انرژیمو از دست بدم )
    من تا اینجا تاپیکایی که خوندم بنظرم چه تاپیک دخترا و پسرا کسایی که نظر دادن خواستن طرف حق را بگیرن ...
    می دونم الان شما مشکلتون را از این دید دیدین که خانومتون حساسن و دنبال راهکار برای اون قضییه هستید که چطور این حساسیت خانمتون را کم کنید ...
    دوست دارم نظرتونو بدونم قبول دارید همه آدما کامل نیستن ؟؟؟ حتی اونایی که همیشه راه درستو رفتن احتمالش هست به یه موضوعی راجب خودشون دقت نکرده باشن یا نه غیر ممکنه کار درستن همیشه ؟ ممنون میشم نظرتونو راجب این حرفم بدونم ....
    حالا یکنفر که بیرون رابطه شماست داره ایجاد این حساسیت را از سمت شما می بینه و این به این معنا نیست که کسی می خواد از همسرتون دفاع کنه و شما را زیر سوال ببره .... شما نظراتو بخونید هر جاش که مخالف فاز فکری شما بود یا اون طرف اشتباه فکر کرده بود بهشون بگید که مثلا نه من منظورم از صمیمیت مثلا در این حد هست که کارمنداتون اگه حتی مشکل خانوادگی داشته باشن شده از من کمک بخوان و منظورم از صمیمیتم اینه مثااال گفتمااا ... سعی کنید روشن سازی کنید در مقابل نظرایی که مخالف رویه شماست شاید همون نظرا 100 برابر بعد از این روشن سازی راهکار بهتری به ذهنشون برسه .... و نظرایی هم که فقط دارن احساسی برخورد می کنن یا وقتی می خونیدشون هیچ راهکاری نداره هم محترمن و بجاش از نظرایی که راهکار دارن استفاده کنید... یادتونه تو متنی که قبلا فرستادم نوشتم من نمی دونم شما چه مدلی پشت تلفن صحبت کردید که عکس العمل همسرتون اونطوری بود ... راجب مسالتون بعدا نظرمو کاملتر می گم فقط یچیزی را من بهش چون باور دارم به شما می گم .. من شخصیتمو قبول دارم و اگر حس کنم کسی می خواد شخصیتمو زیر سوال ببره اینطوری فکر می کنم که اونقدر شخصیت بالایی دارم که دیگرانو به فکر انداختم که بخوان منو زیر سوال ببرن و بهشون بیشتر راجب شخصیتم توضیح می دم .. برام پیش اومده حتی همین توضیح دادنو شنیدن نظراشون برام پیش اومده که فهمیدم اون مدل که برخورد می کردم باعث شده اون شخص راجب شخصیتم اینو برداشت کنه درصورتی که دقیقا برعکسش بوده و حتی قصدش زیر سوال بردنم نبوده بلکه می خواسته منو با اون حرفش به این فکر بندازه و برام حکم یه چراغ را داشته !

    بازم ممنون

  7. #45
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 93 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-3-12
    نوشته ها
    316
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive100 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    157

    تشکرشده 226 در 130 پست

    Rep Power
    45
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط asemani نمایش پست ها
    سلام بی وفا. عصبانی نباش دیگه !!
    تاپیکت رو به انحراف نکش .
    چیکار کردی ؟ با نامزدت صحبت کردی در این خصوص ؟
    نتیجه چی شد ؟
    برخوردش چی بود؟


    نه بابا عصبانیت چیه...

    فعلا که نه جزء همون صحبت های همیشگی زیاد گیر نداد امشب هم ظاهرا خونشون افطاری دعوتیم قرار یه ساعت دیگه بریم تا ببینیم چی میشه

    نتیجه و می گم حتما

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط sookoot نمایش پست ها

    سلام

    اول یچیزی بگم ... من که خودم همیشه به خودم میگم زود پیش داوری نکنم حتی به بعضیا هم تو اینجااین حرفو زدم و حرفی را که خودم باورش دارمو انجامش می دمو می زنم ... اعتراف می کنم که اینبار پیش داوری کردم واقعا با این دید اون پیامو گذاشتم که اصلا جوابمو ندید ممنـــــــــون که ارزش قائل شدید

    مطمئن باشید هرکسی که نظراتشو گفته تنها تنها هدفش کمک بود چرا ؟ چون دلیلمو گفته بودم شما با این ویژگی هایی که از خودتون گفتید راه درستو تو انتخاب همسر انتخاب کردین پس برای همه روووووووشنه شما جزو چه تیپ آدمایی هستید ... من تاپیکهای خواستگاریاتون و این تاپیکتونو فقط خوندم نمی دونم تاپیک اعصبانیتو ..

    من از این مطمئنم که جزو آدمایی هستید که هدف دارید ببینید وقتی یه حرفی زده می شه میشه از توش جنبه های مثبتش که به کارتون می آدو دید نه بخوایم از هر نظری یه برداشتی کنیم که کسی که این نظرو داشته با توجه به اینکه از مردا بدش می آد می خواد به من نظرشو برسونه یا فکر می کنه من چطور آدمی هستم ... شنیدین می گن اگه کسی بهت حسودی کرد ناراحت نشو برعکس خوشحال باش که طرف بهت یاد آوری می کنه چه ویژگی خاصی داری که باعث این حسادت شده ( منظورم از دید + اینه اینطوری باعث میشه من بیشتر اکتیو شم بجای اینکه انرژیمو از دست بدم )
    من تا اینجا تاپیکایی که خوندم بنظرم چه تاپیک دخترا و پسرا کسایی که نظر دادن خواستن طرف حق را بگیرن ...
    می دونم الان شما مشکلتون را از این دید دیدین که خانومتون حساسن و دنبال راهکار برای اون قضییه هستید که چطور این حساسیت خانمتون را کم کنید ...
    دوست دارم نظرتونو بدونم قبول دارید همه آدما کامل نیستن ؟؟؟ حتی اونایی که همیشه راه درستو رفتن احتمالش هست به یه موضوعی راجب خودشون دقت نکرده باشن یا نه غیر ممکنه کار درستن همیشه ؟ ممنون میشم نظرتونو راجب این حرفم بدونم ....
    حالا یکنفر که بیرون رابطه شماست داره ایجاد این حساسیت را از سمت شما می بینه و این به این معنا نیست که کسی می خواد از همسرتون دفاع کنه و شما را زیر سوال ببره .... شما نظراتو بخونید هر جاش که مخالف فاز فکری شما بود یا اون طرف اشتباه فکر کرده بود بهشون بگید که مثلا نه من منظورم از صمیمیت مثلا در این حد هست که کارمنداتون اگه حتی مشکل خانوادگی داشته باشن شده از من کمک بخوان و منظورم از صمیمیتم اینه مثااال گفتمااا ... سعی کنید روشن سازی کنید در مقابل نظرایی که مخالف رویه شماست شاید همون نظرا 100 برابر بعد از این روشن سازی راهکار بهتری به ذهنشون برسه .... و نظرایی هم که فقط دارن احساسی برخورد می کنن یا وقتی می خونیدشون هیچ راهکاری نداره هم محترمن و بجاش از نظرایی که راهکار دارن استفاده کنید... یادتونه تو متنی که قبلا فرستادم نوشتم من نمی دونم شما چه مدلی پشت تلفن صحبت کردید که عکس العمل همسرتون اونطوری بود ... راجب مسالتون بعدا نظرمو کاملتر می گم فقط یچیزی را من بهش چون باور دارم به شما می گم .. من شخصیتمو قبول دارم و اگر حس کنم کسی می خواد شخصیتمو زیر سوال ببره اینطوری فکر می کنم که اونقدر شخصیت بالایی دارم که دیگرانو به فکر انداختم که بخوان منو زیر سوال ببرن و بهشون بیشتر راجب شخصیتم توضیح می دم .. برام پیش اومده حتی همین توضیح دادنو شنیدن نظراشون برام پیش اومده که فهمیدم اون مدل که برخورد می کردم باعث شده اون شخص راجب شخصیتم اینو برداشت کنه درصورتی که دقیقا برعکسش بوده و حتی قصدش زیر سوال بردنم نبوده بلکه می خواسته منو با اون حرفش به این فکر بندازه و برام حکم یه چراغ را داشته !

    بازم ممنون

    مرسی سکوت عزیز خیلی تشکر

    درسته قبول دارم که هر ادمی کامل نیست مثل من ممکنه هزار تا خوبی داشته باشم ولی جوشی و مغرورم بازم نمی دونم طرف حساب این حرف من بودم یا نامزدم یا کسی که اینجا برام با پستاش میره رو اعصابم ولی بله قبول دارم 100%


    اونجایی که من قرمز کردم منظورم مشکل نامزد من نبود من حق و به نامزدم میدم بهش هم پاش بیفته قول میدم که روزی طعم اعتماد و بچشه و از خودمم این اطمینان و دارم که دل به کسی جز زنم نخواهم داد این از این ولی اون افراد همش حس طرفداری رو دارن تو تاپیک ها من واقعا دقت کردم اگه یه اقایی تاپیکی بزنه همه اونا جبهه میگیرن من که اینجوری احساس می کنم شمارو نمی دونم


    به هر حال خیلی خوشحال شدم از نظرتون


    تشکر از شما

  8. کاربر روبرو از پست مفید بی وفا تشکرکرده است .

    sookoot (سه شنبه 15 مرداد 92)

  9. #46
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 04 دی 99 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    نوشته ها
    64
    امتیاز
    7,438
    سطح
    57
    Points: 7,438, Level: 57
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 112
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    531

    تشکرشده 81 در 42 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    خسته نباشید
    آقای بی وفا چه خبر ؟ تونستید همدیگر را قانع کنید ؟

  10. #47
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    عروسی کردن رفتن سر خونه زندگیشون.

    ویرایش توسط فرهنگ 27 : پنجشنبه 23 آبان 92 در ساعت 18:02

  11. 3 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    shabnam z (دوشنبه 27 آبان 92), sookoot (پنجشنبه 23 آبان 92), شیدا. (جمعه 24 آبان 92)


 
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهنمایی در خصوص پیام های نامربوط همسرم
    توسط yektaye tanha در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 خرداد 97, 11:23
  2. راهنمایی در خصوص ایجاد کسب و کار پاره وقت
    توسط کوهنورد در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 08 اسفند 93, 00:46
  3. تذکرات مهم در خصوص مشاوره و راهنمایی اعضاء و ارتباطات خصوصی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 آبان 93, 23:49
  4. راهنمایی در خصوص ازدواج مجدد
    توسط Glorious در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 مهر 91, 00:07

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.