راستی وقتی یه نفر ازدواج میکنه نباید که دور خودش سیم خاردار بکشه بگه نزدیک من نیاید..ایشون که اصلا منظوری ندارن رفتارشون هم به نظر من عادیه...گرم و صمیمی...ایشون ته دلشون میدونن که فقط خانمشونو دوست دارن و این موضوع رو باید به خانمشون ثابت کنن تا اعتماد خانمشون جلب بشه نه اینکه ارتباطشو با بقیه قطع کنه






آخه نمی شد نگم ساری ...


علاقه مندی ها (Bookmarks)