
نوشته اصلی توسط
bande
سلام برادر بزرگواربه جرات میتونم بگم تا99% درکتون میکنم.شرایطی مشابه با موقعیت متفاوتبشدت بهتون پیشنهاد میکنم ازدواج کنید.معیارهای اصلی تون رو معین کنید (بافکر)و از غیر مهم هاش بگذریداگر سطح توقع تان را پایین بیاورید انشالله عاقبت بخیر میشوید.انشالله به زودیالبته بیکار بیکار هم کمتر پدری راضی میشه.ولی یه کار دانشجویی بهترین گزینه ست.که ازدواج بهتون انگیزه اش رو هم میده
- - - Updated - - -
سلام برادر بزرگواربه جرات میتونم بگم تا99% درکتون میکنم.شرایطی مشابه با موقعیت متفاوتبشدت بهتون پیشنهاد میکنم ازدواج کنید.معیارهای اصلی تون رو معین کنید (بافکر)و از غیر مهم هاش بگذریداگر سطح توقع تان را پایین بیاورید انشالله عاقبت بخیر میشوید.انشالله به زودیالبته بیکار بیکار هم کمتر پدری راضی میشه.ولی یه کار دانشجویی بهترین گزینه ست.که ازدواج بهتون انگیزه اش رو هم میده
علاقه مندی ها (Bookmarks)