به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 دی 92 [ 10:07]
    تاریخ عضویت
    1392-7-30
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    264
    سطح
    5
    Points: 264, Level: 5
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    54

    تشکرشده 51 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تجربه ی شخصی من
    من مهندس صنایع شمیایی هستم وتوی یکی از شرکتای نفتی کار میکنم و همسرم دیپلم داره و مغازه داره.
    اصلا حتی یادمم نیست.اما این بستگی به طرز فکر خودت و همسرت داره.مثلا من:
    -هیچوقت نگفتم حقوقم،میگم این یکی حقوقمون
    -هیچوقت نگفتم فلان چیزو واسه خودم میخرم،میگم واسم بخر
    -اگه توشوخیامون بگه دیگه بران اونو نمیخرم،میگم اگه تو نخری کی بخره؟
    -پول توجیبیمو از خودش میگیرم
    -کارتم همیشه رو جاکفشی خونه است مگه اینکه خالی بشه.
    -کاری کردم حس کنه سکان زندگی تو دست خودشه و خودشو کاملا مرد خونه ببینه
    و اما همسرم:
    -هیچوقت واسه خرج کردنم سین جیمم نکرده
    -هرچیزی رو که دوس داشتم برام فراهم کرده
    -واسه آرایشگاه و خریدای شخصیم به راحتی و بدون سوال بهم پول داده
    -در مقابل خواسته های مادیم هیچوقت نه نگفته.

    باید خودتو ایشونو خوب بشناسی و ببینی این مسئله واسه جفتتون چقد مهمه.تو میتونی مثه من باشی؟چون مردا دوس دارن حس کنن اونان که زندگی رو میچرخونن.اگه میتونی یا علی.البته باید از طرز فکر اون و میزان اعتماد بنفسش آگاه بشی.
    مطمئن باش هیچکدوم کارایی که من کردم به غرورم لطمه نمیزنه و باعث میشه حس بهتری داشته باشیم(نمیدونی چه حالی داره وقتی میری از همسرت پول میگیری در حالی که خودت درامد داری)
    همه چی بخودت بستگی داره چون ماها نمیتونیم قطعا بگیم این موضوع مشکل ساز میشه یا نه،چون آدما باهم فرق دارن.
    مثال خودمو زدم تا ببینی که واسه یکی باطرز فکر منوهمسرم مشکل ساز نبوده.
    اما طرف دیگه ی قضیه رو هم نگاه کن:
    اگه همسرت براش این موضوع مهم باشه و نتونه ادامه تحصیل بده ممکنه دچار خود کم بینی بشه و این خودش هزارتا مشکل دیگه میاره.
    اگه خودت بخوای به حرف مردم اهمیت بدی کم کم دچار شک میشی که ازدواجت غلط بوده و سرخورده میشی.

    نتیجه همه ی حرفام اینه که فقط خودت میتونی جواب خودتو بدی
    -

  2. کاربر روبرو از پست مفید maryam9966 تشکرکرده است .

    جاثیه (سه شنبه 28 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا من زیادی سختگیرم؟؟
    توسط homan74 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 دی 95, 13:03
  2. بین ادامه تحصیل و آوردن بچه دودلم.شما چه پیشنهادی دارین؟؟
    توسط etemade shekaste در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 مهر 91, 23:42
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 مرداد 91, 22:55
  4. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 تیر 91, 14:33
  5. داشتن خانواده اصیل معیاری قابل چشم پوشی ؟؟
    توسط meysamm در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: جمعه 13 خرداد 90, 19:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.