سلام دوست عزیز این نظر شخصی منه و اصلا کارشناسانه نیست
به قول خودتون به خاطر موقعیت خاصی که دارید تعداد خواستگاران شما محدود هستن به این دلیل که شما همون خواستگاران محدود رو هم از دو تا فیلتر عبور می دید فیلتر عقاید خودتون (حس می کنم خیلی سخت گیر هستید )فیلتر عقاید والدین خب معلومه که در انتها چیزی باقی نمی مونه
ملاک های انتخاب همسرتون رو دسته بندی کنید اون چیزهایی که رکن و اساسی هستن ر و جدا و فرعیات رو هم جدا دسته بندی کنید
تحت هیچ شرایطی در مورد انتظارات اصلیتون کوتاه نیاین ولی فرعیات رو می شه نادیده گرفت
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)