بالاخره فهمیدم که یکی از دلایلی که شوهرم خونمون رو به اسم خودش نمیکنه ترس از مهریه است!!!
چند روز پیش به طور اتفاقی به مادر شوهرم برخورد کردم.بین حرفهاش گفت:تو مهریه ات رو ببخش تا ما خونه پسرمون رو به نامش بزنیم !!!!!!
حالم ازشون بهم میخوره.با یه همچین آدمایی زندگی کردن یعنی حماقت.فکر کردن همه مثل خودشون کلاهبردارن.


- - - Updated - - -

اگه کارشون درست باشه پس هیچ مردی نباید چیزی به نام خودش بخره.همه باید هر چی میخرن بزنن به نام خانوادشون!!!!