به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 30
  1. #21
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-13
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    11,898
    سطح
    71
    Points: 11,898, Level: 71
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    387

    تشکرشده 325 در 143 پست

    Rep Power
    49
    Array
    ممنون ازتون دوستان خوبم
    دقیقا میخام شیوه زندگیمو عوض کنم و کامل به همسرم اعتماد کنم.خیلی وقته دیگه گوشیشو چک نمیکنم و اونشب هم اتفاقی بود و بدون قصدبود.خودم اعتقاد دارم اونشب واقعا خدا میخاست من ببینم اونارو و بفهمم تا شاید از یه خطر بزرگ باخبر بشم و یه حرکتی کنم واسه بهبود وضعیت و جلوگیری از بیشتر شدن این مسائل
    del عزیز میدونم نباید میگفتم اما خاهرم مشاور هستن و من فکر کردم شایدباشناختی که از من و مسرمدارن بهتر بتونن کمکم کنن
    خاهر خودش هم فقط چون حسمیکردم داداششو خوب میشناسه.چون شوهرم 10 ساله که اینجا با خاهرش بوده دور از پدر و مادرش

  2. کاربر روبرو از پست مفید شارلوت تشکرکرده است .

    M.E.H.D.I (پنجشنبه 30 آبان 92)

  3. #22
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-13
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    11,898
    سطح
    71
    Points: 11,898, Level: 71
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    387

    تشکرشده 325 در 143 پست

    Rep Power
    49
    Array
    چرا هیچکس راهنماییم نمیکنه
    بابا شوهر منم خیانت کرده
    اونم با یکی دیگه حرف میزنه و شاید میبینتش
    من به همه چی بدبینم
    شبا نمیتونم بخابم
    قابلیت اینکه معتاد بشم رو دارم.هرشب کلی قرص میخورم که بتونم بخابم اما آخرشم با چیزی آروم میشم که ازش متنفرم
    4شبه که با دود قلیون و اشک ریختن آروم میشم
    نمیتونم.خدایاخیلی سخته
    توروخدا یکی بهم بگه چیکار کنم
    دارم نابود میشم

  4. کاربر روبرو از پست مفید شارلوت تشکرکرده است .

    M.E.H.D.I (جمعه 01 آذر 92)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 16 فروردین 93 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1392-7-24
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    640
    سطح
    12
    Points: 640, Level: 12
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    68

    تشکرشده 32 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شارلوت نمایش پست ها
    چرا هیچکس راهنماییم نمیکنه
    بابا شوهر منم خیانت کرده
    اونم با یکی دیگه حرف میزنه و شاید میبینتش
    من به همه چی بدبینم
    شبا نمیتونم بخابم
    قابلیت اینکه معتاد بشم رو دارم.هرشب کلی قرص میخورم که بتونم بخابم اما آخرشم با چیزی آروم میشم که ازش متنفرم
    4شبه که با دود قلیون و اشک ریختن آروم میشم
    نمیتونم.خدایاخیلی سخته
    توروخدا یکی بهم بگه چیکار کنم
    دارم نابود میشم
    دوست خوبم شما بااینکاراتون دارین خودتون رو ازبین میبرین.کی گفته وقتی همسرتون بهتون خیانت میکنه بایدبرین دنبال قلیون و قرص ،شماهمینکه ازلحاظ روحی آسیب دیدید کافیه پس نباید ازلحاظ جسمی هم به خودتون ضربه بزنید.منم وقتی فهمیدم نامزدم بهم خیانت میکنه بایدمیرفتم دنبال اینجورا؟؟؟؟؟
    بااین کارا چیزی درس نمیشه شما بشینید وفکراتون رو بکنید وقتی ازخیانتش مدرک وسند دارید چرابابزگترای خونواده درمیون نمیزارید؟؟؟ با سوختن وساختن چیزی درس نمیشه. برا بعضیا این خیانت لعنتی چنان لذتی داره که همیشه دنبالشن این خیانت زندگی من نابود کرد ولی نذارید زندگی شمارو هم نابودکنه.بهتره دست ازاینکاریی که میکنید بردارید وبجاش منطقی فکر کنید وجلو برید

  6. 4 کاربر از پست مفید M.E.H.D.I تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (جمعه 01 آذر 92), del (شنبه 02 آذر 92), الهام20 (یکشنبه 17 آذر 92), شارلوت (جمعه 01 آذر 92)

  7. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    سلام عزیزم

    شارلوت جان چرا به خودت آسیب میزنی،من جای تو نیستم ولی میدونم به حدی سخت و سنگین هست که طاقت آدم تموم بشه،ولی مرگ نیست که چاره نداشته باشه،ضعیف نباش به خودت آسیب نزن،با همسرت صحبت کن یا یه مشاورزه حضوری برو،ولی به خودت آسیب نزن شوهرت با خیانت داره به زندگی مشترکتون آسیب میزنه شما هم این وسط داری به خودت آسیب میزنی میدونم سخته ولی جلوی فکرت رو بگیر،دست از تجسس بردار باور کن روحت بیشتر از این آسیب میبینه اگه جلوی خودت و فکرت رو نگیری،تا همین جا که فهمیدی کافیه بیشتر از این جلو بری برای خودت مشکل بیشتر درست میکنی،همه مشکل دارن من که الان دارم برات می نویسم یه پریشون حال واقعی هستم ولی هرگز به خودم آسیب نمی زنم چون مطمئنم خدا هست و رهام نمی کنه،و به بهترین شکل ممکن اندوه رو ازم رفع میکنه،توکل کن و صبر داشته باش،راستی برای رفع اندوهت و آروم شدنت ذکر لا حول ولا قوه الا بالله رو زیاد تکرار کن عزیزم واقعا معجزه میکنه،باور کن...

    برات دعا میکنم مشکلاتت حل بشه به خدا توکل کن

  8. کاربر روبرو از پست مفید asemaneabi222 تشکرکرده است .

    شارلوت (جمعه 01 آذر 92)

  9. #25
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-13
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    11,898
    سطح
    71
    Points: 11,898, Level: 71
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    387

    تشکرشده 325 در 143 پست

    Rep Power
    49
    Array
    خیلی ممنونم دوستان عزیزم
    حقیقتا من جریان نامزدتون رو نمیدونم.اما مطمئنم این جریان تازه شکل گرفته و شوهرم نهایتا یک ماه هست که باهاش حرف میزنه(ظواهر و شواهد نشون میده 2 هفته میشه).تا الان نه تماساش نه رفتاراش اینو نشون نمیداد که خیانت میکنه.مدام برای شرکت پرینت خطش رو میگرفت و اصلاموردی هم توش نبود
    اما اینبار نمیدونم چرا اینطوری شده و این کارو کرده
    اگه قلیوننکشمتا خود صبح گریه میکنم و نمیزارم اونم بخابه.به اون پناه میبرم تا با اشکا و حرفام بحث راه نیفته.خیلی تنهام و پرم از حسهای خیلی بد
    اصلا دلم نمیخاد کنارش بخابم و نقش زنش رو ایفا کنم
    اما همون لحظه که دوستندارم تمکین کنم میترسم از اینکه بره سمت اون.مجبور میشم با عذاب کشیدنه خودم تمکین کنم
    نمیدونم کی این حال منو داشته تا حالا ولی اگه کسی باشه درکم میکنه که چقدر عذاب کشیدم
    منم به خدا توکل کردم که موندم تو خونش و نرفتم سراغ طلاق
    شوهرم قلب مهربونی داره.ب

  10. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 دی 92 [ 12:30]
    تاریخ عضویت
    1392-8-20
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    226
    سطح
    4
    Points: 226, Level: 4
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 26 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شارلوت جان من این پستت را تازه دیدم...
    ببین من تجربه یه همچین چیزی رو دارم...
    دقیقا هم همون سال اول ازدواج...
    خواهش می کنم اشتباهات منو تکرار نکن و بزار همین آخرین اشتباهش باشه...

    اول از همه مطمئن شو قضیه عمیق نباشه و یه بازی سطحی بوده باشه... شوهر من اون موقع مکالمه نداشت اما اس ام اس یا چت می کرد... با یه نفر ثابت هم نبود...همین جوری رندوم... ولی خیلی منو اذیت می کرد... واقعا داغون شدم...هنوز هم که یاد اون روزا میفتم حالم بد میشه...

    اولین چیز اینکه می دونم الان چه حالی داری... فقط یه چیز رو رعایت کن...که به نظزم میاد این کارو کردی... برچسب خائن و دختر باز به شوهرت نزن... نزار باورش بشه که این کاره است... اگه آدم معتقدی هست اون جنبه هاشو پر رنگ کن...

    تجربه من این بود...
    شوهرم قبل اردواج دختر باز نبود... اما انگار ازدواج و تعهد اوایل کار یه حس محدود بودن بهشون میده... انگار که دیگه آزادی ندارن... و من هم با کنترل های نا به جام این حس رو بدتر کردم... فقط کافیه یه رفیق مجرد و شیطون جلو چشمشون باشه ( شوهرم یه همکار اینطوری داشت) دیدن اون بهش بیشتر این حس محدود بودن رو میده...
    اما همون اعتقادات شوهرم بلاخره هر دومون رو نجات داد...
    به جایی رسید که خودش اعتراف کرد از این کار چندشش میشه... گفت از اینکه این کار رو میکنه از خودش بدش میاد... منم به همین پر . بال دادم...اینکه این کارا در شان اون نیست... خودم دیدم که پشیمونه... نمازاش طولانی شده بود.... و دیگه تکرار نشد... من کنترل نمی کنمش ولی می دونم اگه همچین چیزی پیش بیاد (خدا نکرده) می فهمم...
    از وقتی که ترک کرد برکت وارد زندگیمون شد... انگار خدا هم بهش جایزه داد.... کارش رشد کرد و انگار که خدا اینارو بهش داد و تا این نگرانی رو داشته باش که اگه عهدش رو بشکونه همه رو از دست میده....

    اونچه من از این تجربه بد یاد گرفتم این بود که اصلا سعی نکن بهش اثبات کنی آدم بدیه... سعی کن این قضیه رو یه کار خوار و پست نشون بدی... یه چیزی مثل مثلا دله دزدی (واقعا هم از زاویه ای جوری دله دزدی عاطفیه این کار) تعصب و احساساتت رو کنترل کن و اصلا اصلا اصلا به خودت و زندگیتون ربط نده اینو (حداقل در ظاهر) اصلا نزار اون دختر غریبه تازه از راه رسیده حتی در مقام رغیب برای زندگیت قرار بگیره...به جزئیات هم کاری نداشته باش... اون یه جعبه سیاهه در بستس که کاری نداریم توش چه جزئیاتی هست... فقط می دونیم ناپسنده...
    خواهشا بیشتر از این هم به آشنایان نگو چون اینا همه در آینده باعث میشه سخت تر فراموش کنی و سخت تر ببخشی...
    اول مطمئن شو که قضیه آیا سطحی و در حد بازی چند روزه هست یا نه....
    بعد همین کاری که کردی به شوهرت این باور رو بده که مرد خوبیه... این کار در شان اون نیست... اگه اعتقاد داره...بگو که این کار گناهه...واقعا برکت رو از زندگی میبره...

    بهش امید بده...بگو زندگیمونو با هم می سازیم...
    این کار مثل یه بازی میمونه براشون...همین که باید از تو پنهون کنه براش هیجان داره.

    در مورد اون دوستای معتاد هم که گفتی خیلی مواظب باش... بعدا سر فرصت فکری براشون بکن...دوست بد واقعا تو زندگی فتنه است.

    موفق باشی عزیزم و خدا به همراهت باشه... از خودش بخواه کمکتون کنه و به نظرم ایجاد کمی فضای معنوی تو خونه هم می تونه کمک کنه... اگه می تونی شله زردی چیزی به نیت سلامت زندگیتون نذری بپز... به این بهونه با شوهرت کمی نزدیک تر بشین و اون ببینه که تو همراه واقعی زندگی اون هستی و این بازی ها همه الکی ان...

  11. 2 کاربر از پست مفید آراس تشکرکرده اند .

    shabnam z (یکشنبه 03 آذر 92), شارلوت (یکشنبه 03 آذر 92)

  12. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 آذر 92 [ 09:21]
    تاریخ عضویت
    1389-9-17
    نوشته ها
    94
    امتیاز
    2,590
    سطح
    30
    Points: 2,590, Level: 30
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    49

    تشکرشده 92 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست عزيز
    متاسفانه تمامي شرايط شما رو من هم تجربه كردم و مي دونم كه چه سختي داري مي كشي مخصوصا كه بهش علاقه داري (مثل من) اما بايد با سياست تر و عاقلانه تر رفتار كني . راستش اصلا موافق نيستم كه حواست به گوشيش نباشه . البته نه كاملا و دائم بلكه هر از گاهي اگر شرايطش بود چك كن. نبايد بگذاري كار به روزي بكشه كه چشم وا كني و ببيني زندگيت رو از دست دادي و سرت تو برف بوده . حواست رو به زندگيت جمع كن عاقلانه برخورد كن و اصلا به روش نيار كه باز هم داري چكش مي كني بذار فكر كنه بهش اعتماد داري. اگر چك مي كني بخاطر زندگيته نه بخاطر حسادت و ....
    ولي اين رو هم در نظر داشته باش اگر اين رابطه هم نباشه ، اعتيادش رو جدي بگير . اعتياد زندگي رو از هم مي پاشه و فرد معتاد اولين چيزي كه از اعتياد مي گيره دروغگوييه. خيلي زن ها و دختراي معتاد هستند كه بخاطر تامين موادشون حاضرن تو هر رابطه اي قرار بگيرن. حتي اگر مردي نخواد خودشون رو بهش تحميل مي كنن و اون هم چون اعتياد داره باهاش همسو ميشه. درد اين رنج رو كشيدم و دارم بهت مي گم مهمتر از دوست دختر گرفتنش، اگر ميخواي نجاتش بدي و زندگيت از هم نپاشه اول مسئله اعتيادش رو حل كن.
    موفق باشي

  13. کاربر روبرو از پست مفید bano تشکرکرده است .

    شارلوت (یکشنبه 03 آذر 92)

  14. #28
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-13
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    11,898
    سطح
    71
    Points: 11,898, Level: 71
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    387

    تشکرشده 325 در 143 پست

    Rep Power
    49
    Array
    ممنونم
    خودممیخام بازم وقتی نیست گوشیشو ببینم اما میدونم هیچی توش نیست و اگر هم باشه پاک میکنه
    شوهرم نماز نمیخوند امااز اونروزیکه این اتفاق افتاد نماز میخونه
    منم خیلی بهش گفتم اصلادر شان تو نمیبینم بخای با این آدما دمخورباشی و با زن یا دختری که به من که همجنس خودشم خیانتمیکنه در ارتباط باشی و میدونم اگر هم بوده همون کنجکاوی ساده بوده
    با احساساتش زیاد بازی کردم الانمکه قرارشده فراموش کنیمگاه گداری یه تلنگر بهش میزنم که حواسش باشه که من همه توجهم به زندگیمه و میخام با چنگ و دندون حفظش کنم

  15. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 آذر 92 [ 09:21]
    تاریخ عضویت
    1389-9-17
    نوشته ها
    94
    امتیاز
    2,590
    سطح
    30
    Points: 2,590, Level: 30
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    49

    تشکرشده 92 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شارلوت نمایش پست ها
    ممنونم
    خودممیخام بازم وقتی نیست گوشیشو ببینم اما میدونم هیچی توش نیست و اگر هم باشه پاک میکنه
    شوهرم نماز نمیخوند امااز اونروزیکه این اتفاق افتاد نماز میخونه
    منم خیلی بهش گفتم اصلادر شان تو نمیبینم بخای با این آدما دمخورباشی و با زن یا دختری که به من که همجنس خودشم خیانتمیکنه در ارتباط باشی و میدونم اگر هم بوده همون کنجکاوی ساده بوده
    با احساساتش زیاد بازی کردم الانمکه قرارشده فراموش کنیمگاه گداری یه تلنگر بهش میزنم که حواسش باشه که من همه توجهم به زندگیمه و میخام با چنگ و دندون حفظش کنم
    شارلوت عزيز موفق باشي و اميدوارم همه چيز به خوبي ادامه پيدا كنه. ولي عزيزم زندگي من و خيلي هاي ديگه زخم خورده اعتياده. به مسئله اي كه گفتم بيشتر فكر كن. چون اعتياد همه چيز يه معتاد رو ازش ميگيره. حتي عشقش رو

  16. کاربر روبرو از پست مفید bano تشکرکرده است .

    شارلوت (یکشنبه 03 آذر 92)

  17. #30
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-13
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    11,898
    سطح
    71
    Points: 11,898, Level: 71
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    387

    تشکرشده 325 در 143 پست

    Rep Power
    49
    Array
    شوهرم نشونه ای نداره که بگم معتاده
    با اون دوستشهم میگه دیگه رابطه نداره
    یعنی تا شهریور پنهانی باهاش در تماس بود اما از اونوقت دیگه تماسی نداره
    من میگم اگرهم اونوقتا یک یا دوبار با همون دوستش بوده که اون مصرف کرده بعید میدونم کشیده باشه ولی اگه هم کشیده از مشکلاتی که داشته بوده
    اونوقتا بیکار بود و خیلی ناراحت بود
    و مسئله دیگه پول تهیه مواده.تمام حقوقش دست منه.به محض اینکه حقوق میگیره همشو میده به من و من بهش پول تو جیبی میدم(خیلی خیلی کم)

  18. کاربر روبرو از پست مفید شارلوت تشکرکرده است .

    bano (دوشنبه 04 آذر 92)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.