تمیز بودن،آراسته بودن،پیرایش کردن،مرتب کردن،موهای زاید رو از بین بردن
با آرایش کردن تفاوت داره.وقتی آرایش می کنی شکل واقعی اجزای صورتت
به شکل دیگه ای به نمایش در میان.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
تمیز بودن،آراسته بودن،پیرایش کردن،مرتب کردن،موهای زاید رو از بین بردن
با آرایش کردن تفاوت داره.وقتی آرایش می کنی شکل واقعی اجزای صورتت
به شکل دیگه ای به نمایش در میان.
mahfam (پنجشنبه 07 آذر 92), shabnam z (پنجشنبه 07 آذر 92), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 07 آذر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)