حالا خیلی تند هم نرو.
نه اینکه چشاتو ببندی بذاری کامل احساس تصمیم بگیره
حالاتصمیم گیرنده چه حس عشق باشه چه تنفر . فرقی نداره.
بهردو میگن تصنیم احساسی
بنظر من حالا که آرومتر شدین .و پدرتون اجازه میدن.
برین پیش مشاور. اونطوری بهتر تصمیم گرفتین
اگه واقعا دوستتشون ندارین و حسای الانتون در مورد شغل و اخلاقشون درسته که بهتره تا مطمعن نشدین ادامه ندین. چون بعد ازدواج مشکلات دو چندان میشه تا کم بشه.
سوال پرده بکارت هم از یه مشاور جقوقی فکر کنم باید بپرسین اوشون بهتر میتونن کمک کنن.
اما تا جایی که من میدونم بکسایی میدن که رابطه نداشته باشن و هموز دخترن.
بالاخره شما باهرکسی ازدواج کنین در نهایت اینارو باید بهش بگین. و در انتخاب آزاد بذارینشکم
البته نه دردحد جزییات اما کلیات و که باید بدونن.
مطمعنا اگه خودتون هم بخواین ازدواج کنین دوست دارین طرفتون باهاتون صادق باشه.
اون دیگه بصداقت خودتون مرتبطه ورگرنه اسیب دیدگی جزیی و مگه میشخ فهمید؟. من اطلاعات کامل نیس فکر کنم مساور حقوقی کمک تون میکنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)