سلام آقای بی وفا من وقتی پست های شمارو میخونم کلافه میشم
توی پست قبلی هم گفتم
شما فکر میکنی خیلی بی نقصی ببخشید اگه اینقدر رک میگم،چون تلنگر براتون خیلی لازمه جالبه درست حدس زدم که شغلتون مدیریت هستش،قرآن خدا غلط نمیشه اگه کمی از غرورتون کاذبتون کم کنید چون برادر من در همیشه روی یه پاشنه نمیچرخه و اگه روزی ورق برگرده چیزی جز حسرت توی زندگیتون نخواهید داشت با تجربه میگم.شاید الان بهتون بر بخوره و توی دلتون توهین کنید به من ولی کوه غرور تر از شمارو به چشمم دیدم که ذره ذره آب شد آخه میدونید قانون سوم نیوتن میگه هر عملی یه عکس العملی داره،ببینید خانم شما فرصت نکنه جواتون رو بده یا خودشو درگیر کنه اون زمان چیکار میکنید؟؟؟؟ بعید میدونم فقط داد بزنید!!!،زن جوون گرفتید که 12 ساعت باید تنها بمونه" درسته مشغول کار بودید" اما عوض اینکه با محبت تلخی نبودنتون رو جبران کنید قهرم میکنید؟؟؟؟شما میگید کلا کسی بهتون نگه بالا چشمتون ابرو هست فقط باید تایید بشید،درست مثل جریان رفتن خونه ی پدر خانمتون که قهر کردید و جمع رو ترک کردید تا خانمتون بیا با گریه عذر خواهی کنه،تحمل بسیار بالایی داره اونم به خاطر اینه که هنوز دانشجوست و واسه خودش جایگاه اجتماعی مناسب پیدا نکرده و اینکه کم سن و ساله ،به جرات میگم از خانومای بالای 25 سال توی این تالار اگه همچین غرور کاذبی رو تونست تحمل کنه شما هرچی دوست داری به من بگو،برادر من از روزی بترس که بودن و نبودنت برای خانومتون بی اهمیت بشه،متاسفانه برخلاف تصور شما هیچکدوم رفتار پخته و سنجیده بلد نیستید.شما فکر میکنید برای همسرتون خرید میکنید یا بهش پول میدی دارید لطف میکنید بهشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وا قعا اگه این طرز فکر شماست از همسرتون ایراد میگیرید؟من توی اکثر پستت هاتون دیدم این نکته رو گفتید پس باورش دارید که اینقدر تکرار میکنید،به نظرم خود شما هم زود بوده براتون ازدواج کردن،شما منت محبت کردن رو میذاری،منت اعتماد سازی رو میذاری،بیش از حد حساس هستی،منت پول دادن به همسرتون رو میذاری.... به نظر خودتون اینا با مرام مردونه ی شما تفاوتی نداره؟ببخشید ولی آدمی که همسرشو تنها میذاره و قهر میکنه از خونه میزنه بیرون اولا قابل اعتماد نیست چون قبح تنها گذاشتن همسرتون میریزه و تکرارش عادی میشه و دوما هنوز زود بوده که شما ازدواج کنید چون معنی شریک داشتن و یار و همراه رو نمیدونید،قهر رفتار بچه گانه ست ،از میدون فرار کردنه ،یا پاک کردن صورت مسئله ،همه ی این رفتارهاتون دلیل بر اینه که از روی هیجان ازدواج کردی الان براتون عادی شده هی میخواهید میدون رو خالی کنید ....
برادر من ببخشید اگه اینقدر صریح و رک گفتم چون گفتم با تجربه میگم و بیشتر ضررش هم متوجه خود شما میشه برای همین بی پرده بهتون گفتم
یک قدم شما بردار و منت نذار و زیادی هم قدم خودتون رو برای خودتون بزرگ نمایی نکن و یک قدم هم همسرتون برداره تا زندگیتون آروم بشه کمکش کنید ناراحتیش رو بدون تیکه و کنایه بگه،خانومانه تر رفتار کنه شما باید همراهش باشی ،محبتت رو از همسر "جوونتون" دریغ نکن آقای بی وفا