به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 38
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 آذر 93 [ 20:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-13
    نوشته ها
    165
    امتیاز
    1,059
    سطح
    17
    Points: 1,059, Level: 17
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    131

    تشکرشده 275 در 125 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام خانم شارلوت
    بشتر فکر کنید ، مطلقه شدن هم در کنار آزادی و راحتی ، مشکلات فراوانی برای شما ایجاد که خود شما هم واقف هستید . در مورد اینکه چطوری با خیانت همسرتون برخورد کنید ، ممکنه راه حل وجود داشته باشه ، اما اصلا خیانت متقابل راه حل نیست ، طلاق بهتر از این هست . اگر عشق و علاقه بین شما وجود داشته باشه ، میشه رابطه همسرتون رو با شما اصلاح کرد غیر ممکن نیست.

  2. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-13
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    11,898
    سطح
    71
    Points: 11,898, Level: 71
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    387

    تشکرشده 325 در 143 پست

    Rep Power
    49
    Array
    ممنون دوست عزیز
    درسته میشه حلش کرد اما درصورتی که اونم بخاد
    فعلا که مایله همینطوری ادامه بده و نمیخاد چیزی نه حل بشه نه تغییر کنه

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 آذر 93 [ 20:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-13
    نوشته ها
    165
    امتیاز
    1,059
    سطح
    17
    Points: 1,059, Level: 17
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    131

    تشکرشده 275 در 125 پست

    Rep Power
    0
    Array
    از بابت این که ایشون میخاد ، مطمین باشید ایشون می خواد با شما زندگی خوبی داشته باشه ، اما از طرفی هم دلش میخاد با بقیه هم ( حالا در هر سطحی...) ارتباط داشته باشه ، اینجا مساله این هست که چطوری کاری بشه که ایشون ، داشتن زندگی خوب با شما و ارتباط با شما رو به ارتباط با دیگران ترجیح بده . در واقع یک اهرم کنترل زندگی دست شما هست ، ایشون از بابت خواستن میخاد .
    من شناختی از ایشون ندارم اگر بیشتر اطلاعات بدید بهتر هست ، اما در مورد خیانت ، اگر یک مرد از نظر مالی قوی و مستقل باشه ، تقریبا شما اصلا فکر مقابله کردن با ایشون رو باید از ذهنتون بیرون کنید ، با دعوا ، کنترل یا هر کار دیگه ، جز دوری و نفرت متقابل هیچ نتیجه ای نمی گیرید . بنظرم شما بهتر ، خوب باشید و ایشون رو شرمنده کنید .

  4. کاربر روبرو از پست مفید alireza35 تشکرکرده است .

    شارلوت (چهارشنبه 20 آذر 92)

  5. #14
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-13
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    11,898
    سطح
    71
    Points: 11,898, Level: 71
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    387

    تشکرشده 325 در 143 پست

    Rep Power
    49
    Array
    خداروشکر از نظر مالی که داغونیم
    کلی بدهی و قسط و وام معوق داریم
    من تو این یک سال و 3ماهی که از ازدواجمون میگذره با تموم نداری و بدبختی ساختم
    روزایی بوده که نون نداشتیم تو خونه و پولی هم نبوده حتی واسه یک دونه نون اما من دم نزدم و گفتم و خندیدم و نداری رو مسخره کردم و گفتم یه روز از پادرت میاریم
    آخه همش 6 ماهه شوهرم میره سرکار و اولای زندگیمون بیکار بود
    به نظر خودم خوبم.از روزی هم که فهمیدم خیانت کرده خیلی بهتر شدم
    اما کسی نیست که اینارم بفهمه
    یعنی نمیخاد بفهمه
    یکشب دیگه بهش گفتم عیب نداره حسابی منودور بزن ، خوب که سرت گیج رفت میفتی جلو پاهای خودم

  6. 2 کاربر از پست مفید شارلوت تشکرکرده اند .

    alireza35 (چهارشنبه 20 آذر 92), الهام20 (پنجشنبه 21 آذر 92)

  7. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 آذر 93 [ 20:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-13
    نوشته ها
    165
    امتیاز
    1,059
    سطح
    17
    Points: 1,059, Level: 17
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    131

    تشکرشده 275 در 125 پست

    Rep Power
    0
    Array
    روحیه شما خوبه ، مخصوصا جمله آخرتون خیلی عمیق بود.
    شما شاغل هستید ؟

    - - - Updated - - -

    شوهر شما باید خوشحال باشه که شما با این شرایط زندگی میکنید و همچنان کم توقع و امیدوار هستید

  8. کاربر روبرو از پست مفید alireza35 تشکرکرده است .

    شارلوت (پنجشنبه 21 آذر 92)

  9. #16
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-13
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    11,898
    سطح
    71
    Points: 11,898, Level: 71
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    387

    تشکرشده 325 در 143 پست

    Rep Power
    49
    Array
    ممنون
    نه من خانه دار هستم و دانشجوئم
    البته اون مدتی که شوهرم بیکار بود من شاغل بودم ولی دیدم تا من برم سرکار شوهرم دنبال کار برو نیست و دیگه نرفتم واون مجبور شد بره سرکار
    خودشم میدونه دارم خیلی صبوری میکنم اما یکسری چیزایه بیخود رو کرده ملکه ذهنش تا بتونه راحت خیانت کنه یا با من بدرفتاری کنه(البته این تصور منه)
    مثلا مدام میگه تو همش غرغر میکنی یا تو فقط گریه میکنی یا تو به من اهمیت نمیدی که وقتی خسته ام به فکر استراحتم باشی
    در صورتی که من اصلا اینطوری نیستم
    فکر میکنم این چیزارو همش با خودش تکرار میکنه تا وقتی خیانت میکنه خودشو توجیه کنه و بگه من با زنم این مشکلاتو دارم پس میرم با یکی دیگه هم حرف میزنم
    خیلی دوست دارم که اصلا برام مهم نباشه.بود و نبودش فرقی نکنه اما نمیتونم
    صبح از ساعت7میره تا 4 بعدازظهر و من تک و تنها تو خونه ام و هیچ جانمیرم تا شب که با اون برم.که اونم شاید حال و حوصله داشته باشه شاید نداشته باشه
    همه اینها دارهمنو از پا درمیاره
    وقتی میگم من از صبح تنهایی رو تحمل کردم تا تو بیای با هم باشیم و حرف بزنیم و بریم تفریح(البته تفریحی نداریم فقط میریم دنبال کارای بیرون از منزلمون) میگه چرا نمیری بیرون خب؟صبح برو بیرون برو خونه بابات و تنها نباش اما اصلابه روش نمیاره که من برای این نمیرم بیرون که حتی کرایه تاکسی هم ندارم بدم.خب مجبورم تو خونه باشم
    اینارو میدونه امانمیخاد قبول کنه

  10. کاربر روبرو از پست مفید شارلوت تشکرکرده است .

    alireza35 (پنجشنبه 21 آذر 92)

  11. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 آذر 93 [ 20:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-13
    نوشته ها
    165
    امتیاز
    1,059
    سطح
    17
    Points: 1,059, Level: 17
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    131

    تشکرشده 275 در 125 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خانم شما مدل سخت زندگی رو انتخاب کردید ، وقتی داشتید ازدواج میکردید این انتخاب رو انجام دادید ،

    شما خیلی با انرژی و صبور هستید حتما ویژگهای مثبت دیگه هم دارید حتما لیاقت خیلی بیشتر هم دارید ، منتها اینها در زندگی کافی نیست ، زندگی خیلی جدی اصلا شوخی نداره ،
    حتی یک تصمیم میتونه مسیر زندگی شما رو عوض کنه ،
    من این شعر بابا طاهر همیشه توی ذهنمه : ... غافل مرو د چشمه ساران ....
    حتی عشق هم جدی ،

    - - - Updated - - -

    الان هم باید بهترین عملکرد رو داشته باشید .

    زیاد ازش انتظار نداشته باشید ، نباید حس کنه شما ضعیف هستید باعث میشه بیشتر دور بشه ، این برای شخصیت شما هم خوب نیست اینکه خواسته بچه دار بشید هم یک دلیلش اینکه خاسته شما سرگرم باشید و بهش کاری نداشته باشید
    در آینده ، شما احتمالا مجبور میشید سر کار هم برید و برای رسیدن به ارزوهاتون روی خودتون حساب کنید ، ، شما باید قوی باشید این مدلی از زندگی بوده که خودتون انتخاب کردید .

  12. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    حالا که ایشون سر کار رفته شماهم اگه تونستید سر کار برید اینطوری هم وضع مالیتون خوب میشه هم تنهایی حوصله تون سر نمی ره فعلا فکر بچه نباشید تا مطمئن بشید از علاقه ایشون و اینکه دیگه خیانت نمی کنه . حتما درستونو ادامه بدید وسعی کنید مستقل باشید

  13. #19
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-13
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    11,898
    سطح
    71
    Points: 11,898, Level: 71
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    387

    تشکرشده 325 در 143 پست

    Rep Power
    49
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط alireza35 نمایش پست ها
    خانم شما مدل سخت زندگی رو انتخاب کردید ، وقتی داشتید ازدواج میکردید این انتخاب رو انجام دادید ،

    شما خیلی با انرژی و صبور هستید حتما ویژگهای مثبت دیگه هم دارید حتما لیاقت خیلی بیشتر هم دارید ، منتها اینها در زندگی کافی نیست ، زندگی خیلی جدی اصلا شوخی نداره ،
    حتی یک تصمیم میتونه مسیر زندگی شما رو عوض کنه ،
    من این شعر بابا طاهر همیشه توی ذهنمه : ... غافل مرو د چشمه ساران ....
    حتی عشق هم جدی ،

    - - - Updated - - -

    الان هم باید بهترین عملکرد رو داشته باشید .

    زیاد ازش انتظار نداشته باشید ، نباید حس کنه شما ضعیف هستید باعث میشه بیشتر دور بشه ، این برای شخصیت شما هم خوب نیست اینکه خواسته بچه دار بشید هم یک دلیلش اینکه خاسته شما سرگرم باشید و بهش کاری نداشته باشید
    در آینده ، شما احتمالا مجبور میشید سر کار هم برید و برای رسیدن به ارزوهاتون روی خودتون حساب کنید ، ، شما باید قوی باشید این مدلی از زندگی بوده که خودتون انتخاب کردید .
    دوست عزیز من باید چیکار کنم؟هیچوقت نخاستم سخت زندگی کنم
    البته اینم بگم به نظر من مسائل مالی مشکل نیستن و منالان جز همین مورد خیانت همسرم و شک بهش هیچ مشکل دیگه ای ندارم
    شدیدا دنبال کار و دکتری هستم البته این مدت بخاطر حال روحی خرابم بیخیال پایان نامم شدم اما دوست دارمادامه بدم
    خودش میگه تو چون همش بیکار و تنهایی میشینی همش فکر و خیال میکنی

  14. کاربر روبرو از پست مفید شارلوت تشکرکرده است .

    alireza35 (پنجشنبه 21 آذر 92)

  15. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 آذر 93 [ 20:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-13
    نوشته ها
    165
    امتیاز
    1,059
    سطح
    17
    Points: 1,059, Level: 17
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    131

    تشکرشده 275 در 125 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خانم شارلوت ( ببخشید من اسم شما رو نمیدونم) ، شما خیلی قانع هستید ، و خیلی هم خوبه که مسایل مالی براتون مهم نیست این یک نکته خیلی خوب برای شما و یک شانس بزرگ برای همسرتون هست ، اما همین قانع بودن کمی شما رو سوق داده بوده به طرف این انتخابتون در ازدواج . اگر شما قانع هستید دیگه همیشه باید قانع باشید .
    در مورد بحث خیانت ، من در پست های قبلی نظرم رو برای شما نوشتم ، اما شما یکمی بیشتر از شوهرتون بگید.


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. برای هرکاری استرس شدیدی میگیرم و نمیتونم کنترلش کنم
    توسط sara.na در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 آبان 95, 18:27
  2. نامزدم خیلی وابسته به خانوادش هستش میتونه تو غربت بمونه؟
    توسط peyman00 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 07 مهر 91, 02:00
  3. هرچی به شوهرم میگم میگه نمیتونم!خوب منم نمیتونم چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟
    توسط matra در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: شنبه 29 بهمن 90, 22:27
  4. نقش ورزش در کاهش استرس(مدیریت استرس)
    توسط keyvan در انجمن تاثیر متقابل ورزش و روان
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 21 فروردین 88, 10:57
  5. داستانی از عشق (داستان کوتاه)
    توسط هوشیار در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 شهریور 87, 17:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.