سلام، برای 31 سال به نظر من 39 زیاد نیست. همونطور که بعضی از دوستان گفتند تنها چیزی که مهمه اینه که چرا این آقا تا این سن ازدواج نکرده و همچنین
اینکه چرا این خانم تا این سن ازدواج نکرده! هر دو ایرادهایی دارند فقط تنها چیزی که میشه در موردش مطمئن بود اینه که قطعا و قطعا ایراد توی اختلاف سن نیست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)