سلام.اگه یه کامیون ده تن چپ کنه آثاروخرابیش بیشترازچپ کردن یه سواری پژوست. قطعا جداشدن زن ومرد۴۵و۵۰ساله عوارض سنگین تر از دوجوان مثلا ۲۵و۲۸ساله داره.اینکه میگی باطلاق خیلی مشکلی نداری،نه تنها منطقی نیست که علمی هم نیست.طلاق درآمارآسیب شناسی جهانی ازنظرشدت آسیب رتبه اول ودوم روداره ازبین حدود ۳۰مسأله مهم آسیب رسان..ضرب المثلی که دراین مواردبکارمیره میگن"سر پیری ومعرکه گیری".وقتی مادرت بحث طلاقو پیش میکشه سفت ومحکم به سهم خودت اعلام مخالفت واشتباه بودن این کار وکن...اما درمورد عدم رابطه جنسیشون،تشخیص باخودت آیا امکان داره با بزرگترشدن تووبرادرت،پدرت یامادر درمحذوریت قراربگیرن برای رابطه؟اگه چنین چیزی تائید شد بسته به نوع روابط خانوادت از بحث شفاف وحل اون یا حداقل اینکه دریه مواقعی شما کمترخونه باشید،بدون اینکه بخواهید به این بهانه خونه روترک کنید یا زیاد ازخونه فاصله بگیرید.
- - - Updated - - -
همیشه وقتی صحبت پدرت پیش میاد ازخوبیهای پدرت پیش مادرت بگیدوحامی هردوباش.








علاقه مندی ها (Bookmarks)