سلام به دوستان خوب همدردی
برای همه شما همیشه آرزوی بهترینها را دارم .
کم کم داریم به سال نو نزدیک می شویم به امید نوآوری در وجود خود با دل تکانی ها و روان روبی ها از زنگار و غبارهای آفت زا
ان شاء الله
![]()
روش جالبی هم در جهت ترک اعتیاد به همدردی هم استفاده هدفدار و مناسب
به هیچ وجه چنین فکر نکنید و عضویت و حتی حضور فعال در همدردی را محل اعتماد قرار ندهید ، ما گزارشها از آسیب های این نوع اعتمادها و ضربه های جبران ناپذیر داشته و هر از گاهی داریم . فرد را باید در دنیای غیر مجازی و دقیق شناخت .
تصور صداقت محض در دنیای مجازی به دلیل ناشناخته بودن کاملاً اشتباه هست چون عکس این تصور بیشتر اتفاق افتاده .
















علاقه مندی ها (Bookmarks)