مرسیearth عزیز من اونقدرها که شماها میگیدایمانم قوی نیست.خیلی وقتها کفر میگم و ناامید میشم از زندگی بعضی وقتها انقدر کم میارم که نای بلند شدن هم ندارم.اما راست میگید خدا هیچوقت بنده هاشو تنها نمیذاره.اما مشکل من ترسه از یه طرف از موقعیت خواستگارام خوشم نمیاد اما از طرفی میترسم نکنه بعدهافردی بیاد که حتی دیپلم هم نداشته باشه یا اینها بهترین خواستگارام تو زندگیم باشن وبعدا حسرت بخورم.واقعا میترسم مخصوصا چون بارها بهم ثابت شده خیلی بدشانسم همش از اینده ام هم میترسم...








علاقه مندی ها (Bookmarks)