
نوشته اصلی توسط
kamr
توی یه تاپیکی یکی از دوستان یه جمله خوبی نوشته بود که تقریبا ذهنم یاری کنه این بود:
نگاهم میکرد و احساس کردم دوستم دارد، نگاهم میکرد و هزارا شوق عشق در چشمانش دیدم،
نگاهم میکرد و خواستم باهاش ازدواج کنم، ولی بعدا فهمیدم فقط نگاهم میکرد.
ا.
علاقه مندی ها (Bookmarks)