به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 24
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    به نظر من براي شما با اين حساسيت(يبه نظر من حساسيت درستي هست)بايد كاري رو شروع كني كه خودت كار فرما باشي من با وجودي كه خودم كارفرما هستم.اعصابم از اين نظر راحته...

    - - - Updated - - -

    ويرايش نشد.
    ميخواستم بنويسم با وجودي كه خودم كارفرما هستم هنوز هم كم و بيش از اين مشكلات هست ولي با اين حال اعصابم راحته چون از حضور فردي خوشم نياد ميتونم خودم مدريت كنم واز اين لحاظ اعصابم راحته.

  2. کاربر روبرو از پست مفید صبوری تشکرکرده است .

    toojih (چهارشنبه 16 بهمن 92)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 28 تیر 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-23
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    522
    سطح
    10
    Points: 522, Level: 10
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 41 در 19 پست

    حالت من
    Zodranj
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبوري نمایش پست ها
    به نظر من براي شما با اين حساسيت(يبه نظر من حساسيت درستي هست)بايد كاري رو شروع كني كه خودت كار فرما باشي من با وجودي كه خودم كارفرما هستم.اعصابم از اين نظر راحته...
    کارفرما بودن خیلی خوبه ، اما به شرطی که سرمایه باشه و اینکه اعتماد به نفست انقد بالا باشه و دلو جرات داشته باشی که بتونی با هرکسی رفتار مناسب خودشو داشته باشی که متاسفانه من هیچ کدومشو ندارم

  4. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    کارفرما بودن خیلی خوبه ، اما به شرطی که سرمایه باشه و اینکه اعتماد به نفست انقد بالا باشه و دلو جرات داشته باشی که بتونی با هرکسی رفتار مناسب خودشو داشته باشی که متاسفانه من هیچ کدومشو ندارم
    اصلا اينطور نيست. خودت رو دست كم نگير منو ياد اويل كارم انداختي اوايل هر كي ميومد فكر ميكرد من منشي هستم
    ميگفتن خودشون تشريف ندارند منم ميگفتم نه ولي شرايطشون اينه . اصلا به ذهنشون خطور نمي كرد من خودم مسئول هستم. تا يه مدت گذشت واعتمادشون بيشتر شد به طوري كه الان حرف من براشون سنده. ديگه وقت نميذارن برن جاهاي ديگه.هيچوقت براي شروع دير نيست.

  5. 2 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    digitalman (جمعه 18 بهمن 92), shabnam z (چهارشنبه 16 بهمن 92)

  6. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 28 تیر 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-23
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    522
    سطح
    10
    Points: 522, Level: 10
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 41 در 19 پست

    حالت من
    Zodranj
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبوري نمایش پست ها
    اصلا اينطور نيست. خودت رو دست كم نگير منو ياد اويل كارم انداختي اوايل هر كي ميومد فكر ميكرد من منشي هستم
    ميگفتن خودشون تشريف ندارند منم ميگفتم نه ولي شرايطشون اينه . اصلا به ذهنشون خطور نمي كرد من خودم مسئول هستم. تا يه مدت گذشت واعتمادشون بيشتر شد به طوري كه الان حرف من براشون سنده. ديگه وقت نميذارن برن جاهاي ديگه.هيچوقت براي شروع دير نيست.
    براتون خوشحالم که تو کارتون به این خوبی پیشرفت کردید ، درسته من اعتماد به نفسم صفره

  7. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    با خودتان خوب تا کنیدبا خودتان که خوب تا نکنید
    روزگار شما را تا میکند
    می کند توی پاکت و می اندازد توی صندوق پستی ؛
    به یک مقصد نامعلوم
    خودت به جان خودت بیفت
    خودت خودت را بساز
    خودت مواظب خودت باش
    وگرنه دیگران به تو هر شکلیکه دلشان بخواهد می‌دهند.
    كاري نداره شروع كن از صفري درش بيار.

  8. 2 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 16 بهمن 92), shabnam z (چهارشنبه 16 بهمن 92)

  9. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 28 تیر 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-23
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    522
    سطح
    10
    Points: 522, Level: 10
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 41 در 19 پست

    حالت من
    Zodranj
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبوري نمایش پست ها
    با خودتان خوب تا کنیدبا خودتان که خوب تا نکنید
    روزگار شما را تا میکند
    می کند توی پاکت و می اندازد توی صندوق پستی ؛
    به یک مقصد نامعلوم
    خودت به جان خودت بیفت
    خودت خودت را بساز
    خودت مواظب خودت باش
    وگرنه دیگران به تو هر شکلیکه دلشان بخواهد می‌دهند.
    كاري نداره شروع كن از صفري درش بيار.
    خیلیییییییییییی ممنون خیللی عالی بود

  10. کاربر روبرو از پست مفید آوای باران تشکرکرده است .

    khaleghezey (چهارشنبه 16 بهمن 92)

  11. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    74
    Array
    دختر خوب محیط کاری از اسمش معلومه محیط کاری. یعنی فقط کار و کار و کار. شما مجبور نیستی به رفتارها و حرفای همکارای دیگه اتون

    توجه کنی که حالا اعصابت هم خورد بشه. همه جا همینطوریه البته فقط دزش فرق میکنه. یه جا بیشتر و یه جا کمتر. تو باید یاد بگیری که

    حدو و حدودتو با همکارات فقط در حد کار نگه داری و بیشتر از این صمیمی نشی. اگر هم پیش تو حرفایی که خوشت نمیاد گفته میشه میتونی

    خیلی باجرات بگی فلانی من از این حرفا دوست ندارم در محیط کاری گفته بشه. حتی خود ادارات دولتی هم از اینجور آدما هست چه برسه

    به جاهای خصوصی. پس قدر کارتو بدون و روی چیزای الکی از دستش نده. کار و محیط بیرون خیلی خوبه البته اگه با دید مثبت بهش نگاه کنی.

  12. کاربر روبرو از پست مفید kamr تشکرکرده است .

    toojih (چهارشنبه 16 بهمن 92)

  13. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    سلام، چون گفتی از کار کردن خوشت نمی یاد شاید داری بهونه گیری میکنی.

    توی هر محیط کاری این چیزهایی که شما گفتی تقریبا هست ولی تا زمانیکه کاری به کار تو نداشته باشن و اذیتت نکنند نباید مشکلی باشه.

    ولی اگه واقعا بهونه گیری نیست و این چیزها اذیتت میکنه حتی اگه کاری به کار تو نداشته باشند، شاید شما برای کار گروهی ساخته نشدی باید دنبال یک کار انفرادی باشی که مثلا خودت از خونه انجام بدی.

    به نظرمن چیزی که مهم اینه که اول با خودت روراست باشی و دوم اینکه کاری رو انجام بدی که تا حد امکان ازش لذت ببری و اگه کاری هست که فشار زیادی چه روحی چه جسمی بهت وارد میکنه باید سعی کنی هر چه زودتر عوضش کنی.

    در مورد جزئیات و اینکه حالا در شرایط فعلی دقیقا چه کاری میتونی انجام بدی یا اینکه اصلن کار نکنی یا محل کارت رو عوض کنی یا .... اینها رو فکر نکنم کسی بجز خودت بتونه بهت کمکی بکنه.

  14. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 99 [ 11:20]
    تاریخ عضویت
    1391-8-08
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    10,375
    سطح
    67
    Points: 10,375, Level: 67
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First Class10000 Experience Points
    تشکرها
    852

    تشکرشده 554 در 206 پست

    Rep Power
    49
    Array
    سلام دوست عزیز
    پاسخ سوال تون اینه که شما خیلی بیش از حد حساس هستید.
    همه جای محیط های کاری در کشور ما همین طور هست. دولتی و خصوصی هم نداره.
    من خودم کارآموزی دانشگاهمو توی شرکت مخابرات استان تهران که در خیابان کردستان هست می رفتم. به هر حال یکی از مهمترین ادارات و مراکز تهران محسوب میشد. دقیقا همین طوری بود که شما از محل کار خودتون تعریف کردید. همه وقتی صبح ساعت 8 میان دستشون نون بربری و پنیر و خامه ست و تا ساعت 9 هم صبحانه می خورن، بعدم همه راجب زن و زندگی و بچه هاشون با هم حرف می زنن و شاید یه 2 ساعت کار مفید در روز انجام بدن. زیر آب زنی هم که جز جدا نشدنی محافل کاری کشور ما هست
    اگر قرار بود توی کشور ما در محال کار همه دقت و تلاش شون به کار جمع باشه که ما هم میشیدیم مثل آلمان و ژاپن. برای چی ما با این همه منابع و نفت و ثروتها هنوز یه کشور مشکل دار هستیم؟
    بازم برای اینکه مطمئن بشید و تصمیم نهایی تون رو بگیرد سعی کنید از دوستان و آشناهاتون که در ادارات مشغول هستند سوال کنید که جو محل کار اونا چطوره. جز در موارد استثنائی همگی مثل محل کار خودتون هستند

  15. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 فروردین 94 [ 07:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-09
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    2,647
    سطح
    31
    Points: 2,647, Level: 31
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آوای باران نمایش پست ها
    سلام دوستان
    میخاستم درمورد مشکل با محیط کارم ازتون کمک بخام ، من کلا با کارکردن مشکل دارم یعنی دوس ندارم کارکنم همیشه دوس داشتم یه زن خانه دار باشم اما بخاطر مشکلاتی که تو زندگیم پیش اومد یه مدت خاستم کارکنم تا سرگرم بشم ، الان متاسفانه به خاطر اینکه تو محیط کارم هست نه تنها سرگرم نشدم بلکه بیش از پیش اذیت میشم .
    کارفرما و مدیریت زن و شوهر هستند و با دوتا از همکاران ( هردو مرد ) خیلی شوخی های نابجا و به دور از شأن یک مدیر عامل دارند .
    ما کلا تو شرکت6 نفر هستیم ( 4 نفر کارمند و 2 نفر مدیر و زنش ) که زنش فقط کاهی وقتا به شرکت سر میزنه که اونم هرموقع میاد یه ولوله اینجا به پا میشه که آدم شک میکنه اینجا محیط کاره . این خانم به ظاره مدیر حرفهای رکیک به شوخی یا حتا جدی به زبون میاره و با دوتا همکار دیگه سر رابطه های پنهانی که دارن جرو بحث میکنه که میرم به زنتون میگم و فلانو از این اداها . البته اونا هم ناگفته نماند که ایشون رو نسبت به شوهرشون به شوخی به شک میندازن .
    یه همکار خانم هم دارم که فوق العاده فضول هست و علاقه شدید به شنیدن این مسایل داره جوری که همیشه سرک میشه تو کار اونا و تو بحثا شرکت میکنه و گاهاً میزنه تو برجکشون . من خیلی بدم میاد از این رفتارا و واقعا ناراححتم چون از طرفی این خانم همکارم خودشو خیلی مبرا از هرگونه مشکلی میدونه م فکرمیکنه خیلی رعایت میکنه همه چیو درحالی که خیلی اداهای بدی داره که واقعا برامن آزاردهنده است و یکی از دلایلی که باعث میشه تا همکارای آقا اونو مخاطب قرار بدن و همش باهاش حرف بزنن همین رفتارای مسخرشه . و بیشتر از همه این حرصم میده که خودش از اونا حسابی ایراد میگیره و پشت سرشون هرچی میگه . آخه من چجوری این محیطو تحمل کنم ؟:(
    با اینکه من اصلا محلشون نمیذارم وقتی این بحثارو دارن اماواقعا برام آزاردهنده است
    تا بحال چند بار خاستم استعفا بدم
    حالا می خام بدونم ایراد ازمنه و زیادی حساسم یا اینا واقعا یه چیزیشون هست ؟ من چیکار باید بکنم به نظرتون استعفا بدم اشتباه میکنم ؟
    با سلام وارزوی توفیق!!!
    دوست عزیز !مطالبتون خوندم یه خورده متاثر شدم ولی باورکن بیش ازحدهم خوشحال شدم!!!
    دلیل متاثر بودنم ازاینکه تو محیط کاری تون همچین ادم های مضخرفی موجب ناراحتی شماشده اند!واونهم شمابااستعفا میتونین ازاونها یه عمردور بشین!!
    اما خوشحالم باز خوشحالم!!ازاینکه یه درک فوق العاده زیبا وبا متانت را دریه خانم احساس کردم.باورکن اگه خواهرم بودی حتما یه کادو دلنشین بت می دادم ویک مرحبا را براتون کادوی تشویق بروجود اخلاق نیک درسیرت وجودتان .بشما هدیه می کنم.مرحبا!!!
    وقتی که یه خانم اینقدر درک وفهم داشته باشد که دریک جو الوده احساس گناه کند باید تشویقش کرد.ازبسا خیلی خانم ها هستند که خودشون الودگر محیطند .ولی این کجا وان کجا!!!تفاوتها قابل ملموس هست.وقتی غیرت دروجود یه خانم چنان جنبش داشته باشد باید او را ستود.خانم محترم خوشحال شدم از حسی که برای این مسائل درفطرت شما نمایان شده این حس .حس پاکی وغیرت و وجدان سالاری هست بپا که این حس عظیم ت اندکی اغشته به بی بندباری نگردد که چون بی بندباری از الفباش گرفته تا تئوریش .یک ذره ش مث اسید کل شخصیت ووجدان ادمو ازکارمیندازه!!!بخدا توکل کن که انشالله یه کارخوب گیرت بیاد دریغ که خدا خودش هم از یافتن محفل پاک کاری تو ایران عاجزمونده!!!
    اخه مرد هم اینقد بی حیا میشه؟اینقد شرم نمیکنه؟خیلی متاسفم برین که مردهای جامعه ما مریض تو عنصر شده اند یکی دسته پول یک دسته شهوت کثیف!!
    براتون امشب دعا خواهم کرد که ازاین محفل دور ودریک شغل مقدس مشغول بشی.
    موفق باشید خواهر گلم.




 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خانواده نامزدم عروس کاری میخوان ولی نیستم چیکارکنم؟
    توسط مهنا67 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 اردیبهشت 94, 09:38
  2. من عاشقی بلد نیستم... چرا همه رو از دست میدم؟؟؟
    توسط banooye khial در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 15 شهریور 93, 00:18
  3. ایستگاه اتوبوس + خلاقیت
    توسط کنجکاو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 15:34
  4. به اين احساس اوليه اعتماد كنم؟؟؟ ... به نظرتون من زود قضاوت ميكنم؟؟؟
    توسط rama25 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 09:00
  5. آيا اين ماهي كوچولو به سلامت به اقيانوس مي رسد؟؟؟!!!
    توسط setareh در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 20 تیر 88, 15:35

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.