با برادرت یا یه مرد برو
خانم زندگیته خاله بازی نیست همونطور که شوهرت باید یاد بگیره که استقلال فکری داشته باشه شما هم بد نیست که این رو یاد بگیری
در پناه حق
تشکرشده 82 در 59 پست
با برادرت یا یه مرد برو
خانم زندگیته خاله بازی نیست همونطور که شوهرت باید یاد بگیره که استقلال فکری داشته باشه شما هم بد نیست که این رو یاد بگیری
در پناه حق
noghte sare khat (پنجشنبه 25 شهریور 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)