درسته تاریخ تاپیک گذشته ، آقای شهریار خواهشا یک طرفه نرید.

این مشکل ما نیست که مردا نمیتونن چشماشونو کنترل کنن ، مشکل خودشونه!!!

من به عنوان یه دختر ایرانی :

دوست دارم لباسی که باب میلمه بپوشم

دوست دارم تو دانشگاهی که دوس دارم و دوستام اونجا هستن تحصیل کنم !

دوست دارم تو پروژه ها و کار ها عمومی شرکت کنم چون میدونم خدا بهم این استعداد رو داده !

دوست دارم حق خندیدن و صحبت کردن با دوستام رو داشته باشم !

دوست دارم همون قدری تو اجتماع سر بالا بیارم که ی مرد میاره ، مگه اون مرد چی داره که ما نداریم هان؟ چی داره؟

دوست دارم بیرون کار کنم و درآمد داشته باشم به عنوان ی انسان حق این رو دارم!

دوست دارم هر تجربه ای که برام لذت بخش باشه رو انجام بدم بیرون تفریح کلاس یا هر چیزی دیگه!


و...

و اینقدری به خدا اعتقاد دارم که میدونم خودش منو قبول داره ، خیلی ها رو دیدم که متظاهر بودن ولی کثیف ترین زندگی رو داشته اند فقط ظاهرشون طوری دیگه جلوه میگرده ( از ارتشی گرفته تا کسی که تو حوضه علمیه بود ) اینا رو به چشم دیدم به همین خاطر به هیچ آدم مذهبی اعتماد نخواهم داشت و ندارم.

خطاب به اون حرفتون که میگید شوهراشون بی غیرتن فلانن: من اگه کسی بخواد ازدواج کنه باهام بهش همه اینارو میگم ، در غیر اینصورت اون ازدواج نیست قفل و زنجیره که میندازم تو گردنم ، هدف من از ازدواج رفع نیاز عاطفیه اما بدست آوردن این نیاز و از دست دادن تمام چیزایی که دوست دارم هیچ ارزشی برام نداره !!!!!!!!!
چون منم انسانم ، غذا نیستم که بخوام از دست گرسنه ها فرار کنم!!!
گوشه کنار مردایی هستن که سرشون تو کار خانوماس یا چشمشون گرسنه هست رو به ما چه ، اخه چ گناهی کردیم به این دلیل باید قید همه چی رو زد؟!!!!