ممنون ازشما که وقت برمطالعه پیچ وخم مطالب من گذاشتید.
معیارهای من درازدواج!!!اولا باکسی ازدواج کنم که عزت نفس وسربلندی داشته باشم وبخاطر نقاط ضعف همسر پیش هیچ کسی کم نیارم.چون خودمم کم نیاورده ام!
دوما پاکی وصداقت با ززیبایی نورمال وخانواده ساده وبی ریا
سوما عاری از هرگونه ارتباطات مضخرف باشد.
اما جواب سوال بعدی!!
آیا معیارهای شما انقدر منعطف هستند که هر کسی که به شما ابراز علاقه کرد می تواند به عنوان یک گزینه در نظر گرفته شود؟[/quote]
ابراز علاقه ها زیادند ولی اوناییکه پررنگتر ند انها را عرض کردم.البته گزینه صدرصدی من نیستند شاید من گزینه انها هستم ولی خب درهرحال باید یه طوری برخورد کرد که دل کسی نشکنه!!مگه نه؟؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)