تا چند وقت قراره در عقد بمونید؟
راستش با توجه به کمکهای مالی همسرت به خانوادش به نظرم شما بیشتر از هر زن دیگه ای لازمه که کار نکنی. درست شنیدی برای زندگی با مردهایی مثل همسر شما و همچنین برای زنهایی با طرز تفکر شما (اینکه این همه ذهنتون درگیر مسائل مالی زندگیتون هست اونهم از همین الان در دوران عقد) در امد زن یعنی یک منبع تنش بزرگ و هل دادن مرد به سمت فرار از مسولیت.. ضمن اینکه تا وقتی همسرتون با نوازش ازتون می خوان پیششون برید نه با تنش و تهدید بهتره تصمیم بگیرید. چون مطمئنا ایشون برای همیشه اینقدر نمی تونن صبور باشن.
ببخشید که تند حرف زدم. اینها یی رو که نوشتم از خوندن تاپیکهای زیادی در این تالار یاد گرفتم. این هم یک نمونه: می تونید تاپیکهای دیگر خانم یک زن امیدوار رو هم سرچ کنید و ببینید.
http://www.hamdardi.net/thread-18064.html
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)